بنایی و دکوراسیون

قیمت کمد دیواری با ساخت و نصب ✔️ اعلام قیمت کمد دیواری نرخ جدید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

کمد دیواری ها جایگزین مناسبی برای گنجه ها و صندوق های لباس قدیمی هستند. این روزها منازل کوچکتر شده و وجود کمد دیواری های بزرگ و جادار در خانه یک نعمت حساب می شود. هر چه ابعاد و اندازه کمد دیواری بزرگ تر باشد و تعداد کشوها و قفسه های کمد بیشتر باشد، نظم و ترتیب دادن به لوازم ساده تر می شود. کمد دیواری پذیرایی، کمد دیواری ریلی مدرن اتاق کودک و کمد های اتاق خواب کاربردی ترین فضا در آپارتمان هستند. در واقع هرچه خانه کوچکتر باشد باید تعداد کمدهای دیواری بیشتر شود. اما گاهی هزینه ساخت کمد دیواری و قیمت کمد دیواری موجب می شود تا تمایل به ساخت کمد دیواری در منزل کمتر شود.

هزینه ساخت کمد دیواری

چنانچه کمد دیواری در فضای بدون استفاده و فرو رفتگی بین ستون ها کار شود، کمترین فضا را اشغال می کند. قیمت ساخت کمد دیواری ارتباط مستقیم به ابعاد و اندازه کمد دیواری دارد. هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری با توجه به جنس متریال ساخت تعیین می شود. اگر بخواهید کمد دیواری پذیرایی را با تزئینات و جلوه های بصری ویژه سفارش دهید زیبایی دکوراسیون داخلی خود را تکمیل کرده اید.

قیمت کمد دیواری مدرن و کمد دیواری ساده تفاوت دارد. در این مورد می توانید به لیست هزینه ساخت کمد دیواری نگاهی داشته باشید. 

مزایا و معایت ساخت کمد دیواری ریلی مدرن چیست؟

قیمت ساخت کمد دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

قیمت ساخت کمد دیواری

ساخت کمد دیواری تهران از خدمات نجاری و دکوراسیون است که در سطح تهران بزرگ فعالیت دارد. قیمت کمد دیواری ساده، قیمت کمد دیواری آماده، هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری، قیمت کمد دیواری ریلی و هزینه ساخت کمد لباس به صورت متر مربع محاسبه می شود. در واقع اندازه و ابعاد کمد دیواری تعیین کننده قیمت کمد دیواری است. البته انواع مدل کمد دیواری mdf با طرح ها، تعداد کشوها و نوع درب متفاوت ساخته می شوند قیمت نهایی بستگی به سفارش مشتری دارد.

برای تخمین قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت کمد دیواری کرج با همیاران ما تماس بگیرید.

شرایط سرویس

  • قیمت ساخت کمد اعلام شده توسط سامانه بر حسب اجرت کار بوده و هزینه جنس و حمل و نقل را شامل نمی شود.
  • چنانچه مشتری نیاز به تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید و همچنین هزینه حمل و نقل را به مشتری ارایه نماید.
  • طراحی سه بعدی کار در صورت عقد قرارداد هیچگونه هزینه ای برای مشتری نخواهد داشت. در صورتیکه که منجر به عقد قرارداد نشود مبلغی هزینه خواهد بود.
  • جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.
  • همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

ساخت کمد دیواری در منزل

طراحی و ساخت کمد دیواری فضای مفید خانه ها را چند برابر می کند. بسیاری از لوازم و همینطور لباس ها داخل طبقات و کشوهای کمد دیواری جای می گیرند. شاید بتوان گفت کمد دیواری از ضروری ترین قسمت هایی است که در هنگام ساخت و یا بازسازی اپارتمان باید مورد توجه قرار گیرد. قیمت کمد دیواری در برابر فضای عمودی بیشتری که در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، بسیار مقرون به صرفه است. اما در نظر داشته باشید که انواع کمد دیواری نسبت به کمدهای آماده محدودیت هایی هم دارد. برای مثال طراحی و ساخت کمد دیواری ارزان مشهد برای همیشه باقی می ماند و امکان تعویض آن نیست. در واقع بهتر است از قبل نسبت به مدل کمد دیواری تصمیم بگیرید زیرا بعد از ساخت نمی توانید این کمد را عوض کنید.

نکته بعدی در پرداخت قیمت کمد دیواری شیراز و محل ساخت آن است. در طی مراحل ساخت کمد دیواری ، طبقات به دیوار متصل می شود. بنا براین نمی توانید کمد دیواری را جا به جا کنید. فرق اصلی کمد دیواری آماده و ساخته شده در اینست که کمدهای آماده دارای باکس هستند ولی اگر درب کمد دیواری را باز کنید، پشت کمد دیوار قرار دارد. ثابت بودن محل کمد دیواری و طرح آن موجب شده تا تصمیم گیری برای ساخت کمد دیواری مشکل شود. با توجه به قیمت کمد دیواری بهتر است از قبل محل نصب کمد را به درستی انتخاب کنید. بین دو ستون، قناسی دیوار و برجستگی تیر آهن بهترین فضا برای ساخت کمد دیواری در منزل هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساخت کمد دیواری

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد دیواری

ابعاد و اندازه کمد دیواری

قیمت کمد دیواری با توجه به طرح و مدل هم متفاوت است. قبل از اینکه سفارش ساخت کمد دیواری تبریز را ثبت کنید، در نظر بگیرید که این کمد را برای چه کاربردی می سازید. کمد دیواری پذیرایی معمولا عمق کمتری دارد. در شرایط عادی فضای کمتری برای طراحی و ساخت کمد دیواری در پذیرایی وجود دارد و مدل کمد دیواری mdf با ابعاد کوچکتر در این فضا ساخته می شوند. ابعاد و اندازه کمد دیواری اتاق خواب معمولا بزرگتر در نظر گرفته می شود. اگر فضای کافی در اختیار دارید، یکی از دیوارهای اتاق خواب را برای کمد دیواری ریلی مدرن اختصاص دهید. خوبی کمد دیواری ریلی اینست که برای باز شدن درب کمد، نیاز به فضای بیشتری ندارید. قیمت کمد دیواری اتاق خواب با اندازه بزرگ تر، بیشتر است ولی می توانید رختخواب و همه لباس ها را در آن جای دهید.

طرح داخل کمد دیواری

طبقات، قفسه ها و تعداد کشوها روی قیمت تاثیر دارد. طراحی داخل کمد و هزینه ساخت چارچوب کمد ارتباط مستقیم دارند. ساخت چارچوب با توجه به باری که باید متحمل شود، انجام می شود. ساخت چهارچوب کمد دیواری با متریال مقاوم، قیمت کمددیواری را افزایش می دهد. همه مدل کمد دیواری mdf را می توان برای اتاق کودک در نظر گرفت. طراحی داخل کمد دیواری اتاق کودک تفاوت زیادی با طراحی و ساخت کمد لباس دارد. کمد کودک باید کشوهای بیشتری برای جمع آوری خرده ریزها داشته باشد. در صورتی که کمد رختخواب نیازی به کشو و قفسه ندارد و تنها قیمت کمد دیواری ساده محاسبه می شود.

قیمت کمد دیواری ساده

کمد دیواری با درب لولایی کار می شود و دارای طراحی سفارشی نیست. در منازلی که فضای کافی برای باز شدن درب کمد وجود داشته باشد می توان از این شیوه برای کاهش قیمت کمد دیواری استفاده کرد. قیمت ساخت کمد دیواری با توجه به طراحی و درب تغییر می کند. درب های لولایی از قدیمی ترین و رایج ترین کمدهای قدیمی هستند که در منازل جدید هم دیده می شوند. درب کمد به هنگام باز شدن فضای اتاق را اشغال کرده و نمی توان در نزدیکی کمد از تخت خواب یا دیگر وسایل استفاده کرد. اگر فضای کمی در اختیار دارید این طرح پیشنهاد نمی شود.

قیمت کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی از جدید ترین مدل کمد دیواری mdf است که درب آن به هنگام باز شدن، فضایی را اشغال نمی کند. این مدل بسیار پر طرفدار و محبوب است در طی مراحل ساخت کمد دیواری از ریل در داخل یا خارج کمد برای باز و بسته شدن درب استفاده می شود. درب کمد دیواری ریلی روی چارچوب کمد باز و بسته می شود و به خارج باز نخواهد شد.

هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری ریلی بیشتر است زیرا اسکلت برای ریل گذاری طراحی می شود. افزایش قیمت کمد دیواری ریلی در برابر زیبایی و عدم اشغال درب در هنگام باز شدن، طبیعی است. کمد دیواری پذیرایی، اتاق خواب و اتاق کودک را می توان به صورت ریلی اجرا کرد و محدودیتی در ساخت و رنگ کمد دیواری مدرن ریلی وجود ندارد.

تنها در شرایطی که فضای کافی برای عرض کمد دیواری موجود نباشد، اجرای کمد ریلی دشوار می شود. عرض بسیار کم و کوچک برای استفاده از این مدل چندان مناسب نیست. استفاده از یراق آلات با کیفیت برای تحمل وزن درب ها در هنگام باز و بسته شدن ، قیمت کمد دیواری را افزایش می دهد ولی نتیجه همیشه مورد رضایت مشتری خواهد شد.

روش تعمیر کمد دیواری بادکرده چگونه است؟

قیمت کمد دیواری ساده

جنس کمد دیواری

در گذشته ساخت کمد دیواری با چوب بیشتر رایج بود ولی این روزها متریال مختلفی در ساخت کمد دیواری به کار می رود. برخی از رایج ترین متریال که قیمت کمد دیواری را تغییر می دهند عبارتند از:

مدل کمد دیواری mdf

اصلی ترین متریال ساخت کمد دیواری در کشور ورقام دی اف است. روکش کمدهای دیواری مات هستند و با بدنه کامل و یونیت سازی ارائه می شوند. روکش ام دی اف با کیفیت ضد خش است و ماندگاری خوبی دارد.

قیمت کمد دیواری PVC

برای ساخت این مدل از مغزی ام دی اف و روکش پی وی سی استفاده می شود. روکش پی وی سی قیمت را افزایش می دهد. این روکش ضد آب است و قیمت بالایی دارد. امکان طراحی و استفاده از ابزار منبت کاری روی درب کمد را هم روی مزایای این مدل اضافه کنید. در این صورت هزینه ساخت کمد دیواری واقعا ارزش خواهد داشت.

قیمت کمد دیواری High Gloss

مغزی این مدل هم ام دی اف است ولی روکش هایگلاس ظاهر کمد دیواری را براق و زیباتر می کند. روکش هایگلاس برای ساخت کابینت آشپزخانه کاربرد بیشتری دارد. اگر برای کمد دیواری پذیرایی به دنبال متریال چشم نوازی هستید، هایگلاس را انتخاب کنید.

دستگیره ها و یراق الات

یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار در تعیین قیمت کمد دیواری دستگیره ها هستند. شاید در ابتدا شکل و طرح دستگیره ها چندان مهم نباشد ولی در نظر داشته باشید که شکل ظاهری دستگیره ها و استحکام آن فاکتور مهمی است که در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد. هرگز برای کاهش قیمت کمد دیواری از دستگیره و یراق آلات بی کیفیت استفاده نکنید. دستگیره های بی کیفیت به زودی شل شده و موجب نارضایتی تان می شوند. تناسب جنس دستگیره و جنس بدنه نیز مهم است. به نظر می رسد دستگیره ها حکم ظاهر کمد را داشته باشند و جلوه و زیبایی کمد دیواری را نمایان می کنند.

قیمت کمد دیواری سفارشی سازی شده

هنگام طراحی و ساخت کمد دیواری می توان به غیر از قفسه، طبقه، رگال لباس و کشو، برخی از امکانات ویژه را هم در نظر گرفت. قیمت کمد دیواری با امکانات جانبی به طور یقین بیشتر از قیمت کمد دیواری ساده است. وجود منبع نوری و نورپردازی داخل کمد دیواری، نصب آینه داخلی روی درب همگی می توانند به سفارش مشتری اجرا شوند.

از آنجایی که قیمت کمد دیواری یک بار پرداخته می شود ولی سالیان سال این کمد در خانه پا برجا و محکم می ماند، بهتر است در هنگام ثبت سفارش همه درخواست های خود را مطرح کنید. تعویض کمد دیواری سخت و هزینه بر است لذا برای ساخت دقت بیشتری داشته باشید تا کار نهایی همانی باشد که همیشه می خواستید.

هزینه ساخت کمد دیواری

نمونه کارهای همکاران ما 

[/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide]  [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide]  [/tie_slide]

[tie_slide][/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide]  [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[tie_slide] [/tie_slide]

[/tie_slideshow]

سفارش ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

حداکثر استفاده از فضای عمودی در داخل منزل با طراحی و ساخت کمد دیواری امکان پذیر است. اگر قصد بازسازی منزل و ساخت کمد لباس را دارید با ما تماس بگیرید. ما بهترین تیم طراحی و ساخت کمد دیواری در منزل را در اختبار داریم. مراحل ساخت کمد دیواری پس از اندازه گیری و هماهنگی با مشتری در محیط کارگاه انجام می شود. در مرحله آخر کمد دیواری آماده برای نصب ارسال می شود.

همیاران نجار همگی از نیروهای تعلیم دیده و با تجربه هستند. نگران هزینه های کمد دیواری و قینت سرسام آور مواد اولیه در بازار نباشید.  توانسته ایم هزینه ساخت کمد دیواری را ارزان تر از سایر رقبا ارائه دهیم.

هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری با متریال با کیفیت طبق خواسته شما از قبل برآورد شده و اطلاع رسانی می شود. رنگ کمد دیواری و ساخت کمد لباس طبق خواسته مشتری هماهنگی می شود. اگر تصمیم قطعی برای ساخت کمد دیواری دارید با ما تماس بگیرید. اگر به دنبال بهترین ها هستید و کیفیت ساخت اولویت اول شماست، با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا