خانگی و ساختمانی

سفارش ساخت درب یو پی وی سی + جدول قیمت به روز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

درب یو پی وی سی از دربهای ضد آب است که نه دچار خوردگی می شود و نه رطوبت به آن صدمه می زند. Upvc ماده ای از مشتقات نفت است که در ساخت درب و پنجره دو جداره و صنایع ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. قیمت پنجره دو جداره و یو پی وی سی و قیمت درب دوجداره دستشویی بسیار مناسب است. سازندگان سعی دارند پروفیل های یو پی وی سی را به قیمت های خیلی ارزان تری عرضه کنند که مشتری تمایل بیشتری به استفاده از آن داشته باشد.

درب یو پی وی سی

upvc نوعی پلاستیک است که در پروسه تولید سفت و سخت شده و انعطاف پذیری اش را از دست داده است. اغلب برای ساخت لوله، قاب پنجره و درب های ضد آب از این پروفیل استفاده می شود. ساخت پنجره upvc، درب بالکن upvc، دربهای ضد آب سرویس بهداشتی، درب یو پی وی سی پاسیو و پنجره دو جداره بخشی از موارد استفاده از یو پی وی سی در صنعت ساختمان سازی است.

هزینه ساخت درب یو پی وی سی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

درب و پنجره یو پی وی سی

درب و پنجره upvc علاوه بر زیبایی و شکل ظاهری موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. پروفیل های UPVC دارای شبکه های تو خالی هستند بنابر این بهترین عایق حرارتی و برودتی محسوب می شوند. درب یو پی وی سی سبک و کم وزن است و در برابر تغییرات آب و هوا، تغییرات دمایی و حتی آتش سوزی مقاوم بوده و تغییر شکل نمی دهد. تنوع رنگی درب یو پی وی سی از دیگر مزایای آن است.

دربهای ضد آب سرویس بهداشتی

پروفیل پی وی سی طول عمر بالایی دارد و در برابر رطوبت و نم و خیس شدن مقاومت خوبی دارد. درب دو جداره دستشویی upvc هرگز دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود. وزن درب یو پی وی سی بسیار سبک تر از سایر متریال است و به سهولت نصب می شود. خیلی راحت می توانید درب یو پی وی سی را با آب و شوینده های معمولی نظافت کنید.

پنجره و درب یو پی وی سی

درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره دوجداره بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان است که نمای بیرونی بنا را مدرن و زیبا می کند. پنجره دو جداره یو پی وی سی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد و پایداری رنگ بسیار بالایی دارد. شیشه های دو جداره و پنجره های دو جداره عایق صوتی و حرارتی هستند و علاوه بر اینکه تا 40 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند، آرامش بیشتری را هم برای ساکنین به همراه دارند. به هنگام ساخت بنا و همچنین موقع بازسازی ساختمان می توان درب و پنجره دوجداره را نصب کرد.

بهترین روش تمیز کردن پنجره کشویی دوجداره را از دست ندهید.

نصب درب و پنجره upvc

پلیمر یو پی وی سی سبک و کم وزن است و در برابر مواد شیمیایی، حرارت، خراشیدگی، پوسیدگی، الکتریسیته و هم چنین اشتعال مقاومت بسیار خوبی دارد. درب یو پی وی سی و پنجره دو جداره upvc بهترین انتخاب برای ساخت درب و پنجره است که مزایای زیادی دارد. عایق رطوبت، حرارت و صوتی بودن پروفایل یو پی وی سی مهم ترین برتری این متریال نسبت به سایر سازه هاست.

ساخت درب یو پی وی سی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

لیست قیمت انواع پنجره دوجداره upvc

هزینه ساخت درب یو پی وی سی و قیمت پنجره دوجداره و upvc یکی از مهم ترین مواردی است که روی تصمیم گیری تاثیر دارد. به هنگام بازسازی منزل درب و پنجره های قدیمی را با درب و پنجره upvc عوض کنید و شاهد صرفه جویی در هزینه های مصرف سوخت باشید. قیمت پنجره دو جداره و یو پی وی سی بعد از اندازه گیری به طور دقیق مشخص می شود.

قیمت درب ضد آب سرویس بهداشتی

درب سرویس بهداشتی باید ضد آب باشد تا دوام بیشتری داشته باشد. قیمت درب سرویس بهداشتی آلومینیوم را با قیمت درب دو جداره دستشویی مقایسه کنید تا تفاوت را بیشتر درک کنید. درب upvc سرویس بهداشتی اغلب بسیار ارزان تر از درب های چوبی یا آلومینیومی است.

دکوراسیون داخلی منزل مدرن در سال 2023 چه شرایطی باید داشته باشد؟

درب یو پی وی سی سرویس بهداشتی

معایب پنجره یو پی وی سی

درب یو پی وی سی و پنجره دو جداره از ورود گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری می کنند و کمتر کثیف می شوند. نظافت درب و پنجره upvc راحت است و نیاز به شستشوی دائمی با شوینده های قوی ندارند. درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی آرامش را به خانواده ها هدیه می دهند ولی با همه اینها همیشه احتمال بروز مشکل هم هست. یکی از رایج ترین مشکلات درب یو پی وی سی و پنجره دو جداره نصب غیر حرفه ای آن است که باعث می شود عایق صوتی و حرارتی آن تا حدود زیادی کم شود.

قیمت پنجره دوجداره و یو پی وی سی

تنها با یک تماس می توانید از قیمت درب ضد آب سرویس بهداشتی ، قیمت درب آلومینیومی سرویس بهداشتی ، لیست قیمت انواع پنجره دوجداره upvc و درب بالکن upvc مطلع شوید. ساخت درب و پنجره دو جداره تهران، نصب پنجره دوجداره upvc کرج، قیمت نصب پنجره دوجداره شیراز، نصب پنجره یو پی وی سی اصفهان، نصب پنجره دوجداره بدون تخریب تبریز و نصب درب دوجداره رشت را به متخصصین هوم سرویز در کوتاه ترین زمان ممکن بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا