بنایی و دکوراسیون
موضوعات داغ

لیست قیمت کاغذ دیواری ✔️ به همراه روش محاسبه قیمت برای هر رول

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

کاغذ دیواری از قدیمی ترین دیوارپوش هاست که هنوز هم طرفدار دارد. کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر تصویری سه بعدی تغییر زیادی در فضا ایجاد می کنند. وقتی به فکر نصب کاغذ دیواری هستید چالش اصلی مدیریت هزینه های کار است. قیمت خرید و نصب کاغذ دیواری بالا پایین زیاد دارد. اما مهم تر اینکه قیمت های اعلام شده از سوی فروشنده ها اغلب با مبلغی که در نظر داشته اید، تفاوت دارد. علت این اختلاف قیمت در اینست که نمی دانید چقدر کاغذ دیواری لازم دارید. رول ها متراژ و اندازه های متفاوتی دارند و همین موضوع موجب سر در گمی بیشتر خریداران می شود. در این مطلب از نحوه انتخاب کاغذ دیواری و متراژ مورد نیاز برای هر فضا می گوییم. قبل از خرید حتما این مطلب را مطالعه کنید پاسخ بسیاری از سوالات در همین صفحه است.

قیمت کاغذ دیواری

تغییر دکوراسیون زمان بر و پر هزینه است ولی همیشه امکان استفاده از کاغذ دیواری در زمان سریع تر و با هزینه کمتر وجود دارد.برای ایجاد تغییر در محیط زندگی نیازی به صرف هزینه های سنگین نیست. برای مثال نقاشی ساختمان با قیمت مناسب و نصب کاغذ دیواری هم مقرون به صرفه تمام می شود. در مقایسه با دیگر کارهای ساختمانی برای طراحی دکوراسیون داخلی، زیباسازی دیوارها با رنگ یا کاغذهای دیواری ازران قیمت تمام می شود.

رنگ، طرح، سبک و حتی بافت کاغذ دیواری ها با هم تفاوت دارد برای انتخاب بهترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب یا جدیدترین کاغذ دیواری پذیرایی سلیقه خیلی مهم است ولی گاهی به دلیل تنوع در قیمت های خرید کاغذی دیواری، تصمیم گیری مشکل می شود. موقع خرید، مبلغی را نیز برای هزینه نصب در نظر بگیرید تا حساب و کتاب دست تان باشد.

روش پاک کردن لک خودکار از روی کاغذ دیواری چگونه است؟

لیست قیمت کاغذ دیواری
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

قیمت هر رول کاغذ دیواری

قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی با قیمت هر رول کاغذ دیواری خارجی متفاوت است. از طرفی قیمت نصب کاغذ دیواری هم همیشه یکسان نیست و می تواند تصمیم گیری را دشوارتر کند. معمولا بهای پرداختی برای هر متر از کاغذ دیواری پرداخته می شود. برای مثال وقتی 100 متر متریال خریداری می کنید هزینه ها با خرید 20 متر متفاوت است. عوامل زیادی روی قیمت خرید کاغذ دیواری تاثیر می کند از جمله این موارد می توان به کیفیت کاغذ دیواری اشاره کرد. این محصول تنوع زیادی دارد که از نظر ساختار و جنس کاملا متفاوت است. به طور کلی متریال ساخت کاغذ دیواری را می توان به 3 گروه تقسیم کرد

  • کاغذ دیواری از جنس کاغذ

ارزان قیمت کاغذ دیواری مربوط به همین محصول است. هیچ پوشش محافظتی بر روی این متریال کار نشده و طرح مستقیم روی کاغذ چاپ می شود. کیفیت این محصولات در مقایسه با دیگر کاغذ دیواری های موجود در بازار به مراتب کمتر است. به دلیل عدم لایه محافظ، این متریال قابل شستشو نیست و بسیار زود کثیف می شود. نصب این نوع کاغذ دیواری ها در اماکن پر رفت و آمد و آلوده اصلا پیشنهاد نمی شود. با خرید این رول ها قیمت کمتری می پردازید ولی خیلی زود مجبور به نوسازی دیوارپوش ها خواهید شد.

کاغذ دیواری مینیمال چیست؟

قیمت هر رول چقدر است؟
  • کاغذ دیواری با پوشش وینیل

جنس این محصول درست شبیه به کاغذ دیواری های ساده و از کاغذ است. اما تفاوت اصلی در لایه وینیل روی کاغذ است. معمولا از پوشش پلی وینیل کلراید( pvc) یا وینیل اکریلیکی برای محافظت از کاغذ در این محصول، استفاده شده است. قیمت کاغذ دیواری با لایه محافظ کمی بیشتر است اما حتما ارزشش خرید را دارد. این محصول قابل شستشو و نظافت است. هر وقت دیوارها کثیف شد می توانید با یک اسفنج مرطوب دیوارها را تمیز کنید. در بازار این محصول به نام کاغذ دیواری قابل شستشو به خریداران معرفی می شود. این متریال در برابر رطوبت، چربی و گرد وغبار مقاومت زیادی دارد. 

  • کاغذ دیواری از الیاف بافته نشده

شاید  با شنیدن ” کاغذ دیواری قابل تنفس” تعجب کنید. این اصطلاح مربوط به نوعی محصول سلولزی بافته نشده است که بدون لایه محافظ وینیل تولید می شود. این متریال سازگار با محیط زیست بوده و برای نصب در محیط هایی با رطوبت کم، ایده آل است. اگر چه این محصول دوست دار محیط زیست نامیده شده ولی استفاده از آن به دلیل غیر قابل شستشو بودن چندان رایج نیست. 

کاغذ دیواری سه بعدی مناسب چه مکان هایی است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟
هزینه نصب پوستر سه بعدی

روش محاسبه تعداد رول مورد نیاز

نصب کاغذ دیواری یک تخصص است و هر کسی نمی تواند رول ها را بدون نقص روی دیوار  اجرا کند. هزینه نصب کاغذ دیواری در تهران با در نظر گرفتن عرض هر رول از کاغذ های دیواری محاسبه می شود. نصاب حرفه ای می تواند با کمترین میزان ضایعات کار نصب را انجام دهد. رول، واحد اندازه گیری کاغذ دیواری است و هزینه ها بر اساس تعداد رول مصرف شده محاسبه می شود. اغلب فروشنده بر مبنای متراژ قیمت می دهند در حالیکه موقع خرید، قیمت هر رول محاسبه می شود. بنابراین باید از قبل مساحت مورد نظر برای اجرای کاغذ دیواری را اندازه گیری کرده باشید. بر اساس مشاحت می توانید تعداد رول مورد نیاز را خریداری کنید. اندازه رول ها همیشه ثابت نیست و بستگی به عرض کاغذ دیواری دارد.

  • اندازه یک رول استاندارد چقدر است؟

کاغذ دیواری ها از هر جنس یا برندی باشند همگی در 3 اندازه متفاوت تولید می شوند. موقع خرید دقت کنید تعداد رول ها را با توجه به متراژ و پوشش دهی هر رول در نظر بگیرید. اندازه رول های استاندارد در بازار ایران عبارتند از:

1- عرض 53 سانتیمتر در طول 10 متر برای پوشش 1.59 متر طول دیوار

2 – عرض 70 سانتیمتر در طول 10 متر برای پوشش 2.10 متر طول دیوار 

3- عرض 100 سانتیمتر در طول 10 متر برای پوشش 3 متر طول دیوار 

4 – عرض 106 سانتیمتر در طول 15.5 متر برای پوشش 5.30 متر طول دیوار

متراژ هر رول چقدر است؟

قیمت کاغذ دیواری در هر رول جقدر است؟

راهنمای خرید کاغذ دیواری

تنوع طرح، رنگ و قیمت کاغذ دیواری در بازار خیلی زیادی است اما با کمی دقت می توانید بهترین محصول را تهیه کنید. کاغذ دیواری های قابل شستشو برای منازل انتخاب مناسب تری هستند. دیوارپوش های پی وی سی یک عمر زیبایی خود را حفظ می کنند. برای انتخاب کاغذ دیواری، ابتدا دیوار مورد نظر را مشخص کنید. در برخی از منازل همه اتاق ها و فضای داخلی با یک رنگ کاغذ دیواری پوشش داده شده اما ترکیب رنگ و کاغذ دیواری هم ایده آل است.  بهترین مکان برای نصب کاغذ دیواری این ها هستند:

هال و پذیرایی و دیوار پشت تلویزیون

اتاق خواب کودک و نوجوان

دیوار پشت سرویس خواب

فضاسازی در آپارتمان های نقلی

پوشش کل دیوار و یا تک دیوار منزل

  • کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

طرح کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق پذیرایی بی نظیر است و یک دیوار ساده در خانه ای قدیمی را تبدیل به رویایی چشم نواز می کند.  با یک متر ساده هم می توانید قیمت کاغذ دیواری پذیرایی کوچک را خودتان محاسبه کنید. در پذیرایی دیوار پشت تلویزیون مناسب ترین محل برای نصب کاغذ ذیواری است. طول و عرض دیوار را اندازه گیری کنید این اندازه ها تعداد رول کاغذ دیواری را مشخص می کند. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی و همینطور هزینه نصب آن از دیگر محصولات بیشتر است. نصاب حرفه ای و تعلیم دیده تنها کسی است که می تواند طرح های برجسته و سه بعدی را روی سقف یا دیوار نصب کند.

البته در نظر داشته باشید که پوستر دیواری سه بعدی تنها روی یک یا دو دیوار اصلی نصب می شود و اجرای آن روی همه دیوارها توصیه نمی شود! برای همین متراژ کمتری نیاز دارید و تنها ابعاد یک دیوار در نظر گرفته می شود.

دیوارپوش پی وی سی

قیمت نصب کاغذ دیواری سه بعدی در آپارتمان نقلی

  • کاغذ دیواری اتاق خواب

طرح کاغذ دیواری در روحیه افراد و حتی ایجاد فضایی آرامش بخش هم تاثیرگذار است. دیوار پشت تختخواب را با کاغذ دیواری جدید با رنگ دلخواه تزئین کنید به این ترتیب با کمترین هزینه، بیشترین تغییر را ایجاد کرده اید. طرح های خیلی شلوغ برای اتاق خواب پیشنهاد نمی شوند ولی همیشه می توانید از طرح های انتزاعی روی یک یا دو دیوار استفاده کنید. اگر نور اتاق خواب کافی نیست با نصب کاغذ دیواری های رنگ روشن فضا را بزرگتر نشان دهید. در این مورد می توانید کل دیوار اتاق خواب را با تم رنگی هماهنگ با دکوراسیون اتاق خواب دیزاین کنید.

  • کاغذ دیواری اتاق کودک

انواع کاغذ دیواری فانتزی برای اتاق کودک و نوجوان طراحی شده که هر کدام جذابیت خود را دارند. پوستر دیواری سه بعدی با اشکال فانتزی هم ایده خوبی برای بچه های بزرگتر است. در بازار آلبوم های متفاوتی برای کاغذ دیواری دخترانه و پسرانه وجود دارد که می توانید از میان آن بهترین ها را انتخاب کنید. در مورد کودکان خردسال، استفاده از رنگ های ملایم و شاد در زمینه کاغذ دیواری پیشنهاد می شود. برای اتاق خواب نوجوان می توانید از سلیقه فرزندتان کمک بگیرید. قیمت کاغذ دیواری و قیمت نصب هر رول کاغذ دیواری به طرح انتخابی ارتباطی ندارد پس از طرح های متفاوت استفاده کنید. این یک افسانه قدیمی است که طرح های بزرگتر برای اتاق های بزرگتر و طرح های کوچکتر مناسب اتاق های کوچکتر هستند! با کمی دقت می توانید هر کاغذ دیواری قیمت مناسب را انتخاب کنید و فضایی متفاوت تر را تجربه کنید.

قیمت هر رول کاغذ دیواری خارجی

نصب کاغذ دیواری در تهران با هزینه مناسب

  • دکوراسیون آشپزخانه

حتما تصور می کنید که آشپزخانه جای مناسبی برای نصب کاغذ دیواری نیست. در دکوراسیون مدرن محدودیتی برای نصب کاغذ دیواری وجود ندارد. انواع محصولات روکش پی وی سی در مقابل رطوبت هم مقاومت خوبی دارند. دیوار بین کابینتی را می توانید با کاغذ دیواری های قابل شستشو زیباسازی کنید. در تغییر دکوراسیون با تبدیل کابینت دیواری به شلف، کاغذ دیواری در بین قفسه ها نصب می شود. استفاده از کاغذ دیواری در دیوار پشت سینک ظرفشویی اصلا پیشنهاد نمی شود. سرویس بهداشتی و حمام هم  جای مناسبی برای نصب کاغذ دیواری نیست. دیوارپوش های pvc برای مناطق مرطوب انتخاب بهتری هستند.

  • قیمت کاغذ دیواری پذیرایی

اتاق پذیرایی بهترین محل برای نصب کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری قیمت متنوعی دارد از انواع کاغذ دیواری رولی 15000 و کاغذ دیواری رولی 10000 گرفته تا قیمت های بسیار بالاتر در فروشگاه لوازم دکوراسیون موجود است. قبل از اینکه به قیمت کاغذ دیواری جدید فکر کنید به طراحی و هماهنگی رنگ آن با تم رنگی دکوراسیون توجه کنید. با کوچکترین اشتباه، فضای اتاق پذیرایی تیره و تاریک دیده می شود حتی یک کاغذ دیواری نامناسب می تواند ابعاد اتاق را هم کوچک تر از اندازه واقعی نشان دهد. کیفیت کاغذ دیواری اتاق پذیرایی نیز اهمیت زیادی دارد حتما محصولات قابل شستشو را تهیه کنید زیرا طول عمر بیشتری دارند و به راحتی تمیز می شوند. قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو بیشتر از محصولات غیر قابل شستن است. اما قابلیت شستشو یک مزیت مهم است که نمی توانید از آن بگذرید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت  هر رول کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری برای سقف

نصب کاغذ دیواری در سقف خانه یک ترفند خلاقانه برای طراحی دکوراسیون فوق العاده لاکچری است. بسیاری از افراد حتی توجهی به سقف خانه ندرند و همه بودجه خود را صرف خرید کاغذ دیواری برای دیوار اتاق خواب و پذیرای و … می کنند. قیمت کاغذ دیواری سقف در مقایسه با سقف کاذب و … خیلی مقرون به صرفه است. این تصمیم به جسارت زیادی نیاز دارد زیرا نمونه های اجرا شده کاغذ دیواری سقفی خیلی کمتر از دیوارهاست بنابراین از قبل هیچ تصوری در مورد این تغییر شگفت انگیز ندارید. نتیجه خیلی بهتر از چیزی است که تصور می کنید.

بد نیست بدانید که جنس کاغذ دیواری برای سقف با کاغذهای روی دیوار یکی نیست. این محصول ضخامت و وزن کمتری دارد. با توجه به دور از دسترس بودن سقف، نازکی کاغذ دیواری هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و بر عکس باعث کاهش قیمت ها می شود. در عوض قیمت نصب کاغذ دیواری سقف به دلیل دشوار بودن اجرا، اندکی بیشتر است.

معایب کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری دید اتاق را به طور کلی تغییر می دهد مثلا طرح های عمودی ارتفاع اتاق را بیشتر نشان می دهند از طرفی بازتاب نور روی کاغذ دیواری ها زیاد است. در واقع با انتخاب طرح نامناسب نه تنها فضای اتاق زیبا و چشم نواز نمی شود بلکه حتی ممکن است قیمت کاغذ دیواری و هزینه نصب کاغذ دیواری به طور کلی تلف شود. اگر می توانید نمونه ای از کاغذ دیواری را به منزل آورده و طرح مورد نظر را در محیط یکبار دیگر نگاه کنید. آیا کاغذ دیواری جدید برای اتاق مناسب است؟ شرایط نوری خانه با فروشگاه متفاوت است اغلب فروشگاه های دکوراسیون از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده اند و رنگ کاغذ به نظر روشن تر می رسد. اما پس از نصب متوجه می شوید که اتاق کمی تاریک و دلگیر شده است. 

کاغذ دیواری سقف آشپزخانه

نصب کاغذ دیواری سقفی در اتاق پذیرایی

خدمات نصب کاغذ دیواری

نصب انواع کاغذ دیواری از سرویس های پر طرفدار هوم سرویز است. این سرویس به صورت دائمی و در همه روزهای هفته سفارش می پذیرد. انواع دیوارپوش پی وی سی و ام دی اف به همراه دیوارپوش های سقف طبق خواسته مشتری نصب می شود. حداقل متراژ برای نصب 10 متر در نظر گرفته شده و برای متراژ بالاتر بر اساس هر رول کاغذ دیواری، دستمزد دریافت می شود. برای اطلاع از قیمت هر رول کاغذ دیواری خارجی یا ایرانی به همراه نصب، با ما تماس بگیرید. خدمات نصب کاغذ دیواری تهران، نصاب کاغذ دیواری کرج، قیمت نصب کاغذ دیواری شیراز، هزینه نصب کاغذ دیواری مشهد، قیمت کاغذ دیواری اصفهان، لیست قیمت کاغذ دیواری تبریز و هزینه نصب کاغذ دیواری رشت طبق نرخ اتحادیه توسط متخصصین ما ارائه می شود. برای کاهش هزینه های نصب، سرویس کاغذ دیواری به صورت منطقه ای و توسط بهترین نصاب محلی ارائه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا