هوم سرویز

رفع نم پشت بام بدون تخریب ✔️ رفع نم سرویس بهداشتی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

یکی از وحشتناک ترین اتفاقاتی که ممکن است برای خانه شما بیفتد، این است که قسمتی از خانه شما مانند سقف یا دیوارها دچار نم گرفتگی شود و در این زمان است که سریعا باید جهت رفع نم خانه خودتان استفاده کنید.

نم گرفتگی ممکن است به خاطر دلایل مختلفی ایجاد شود و علل زیادی داشته باشد، به همین خاطر برای رفع نم ابتدا باید دلیل آن را پیدا کرده و برطرف کنید تا بتوانید به صورت کامل این مشکل را رفع کنید. خیلی از افراد به اشتباه قسمت های نم گرفته را تعمیر می کنند و منشا آنها را برطرف نمی کنند و این موضوع باعث می شود که مجددا آن قسمت نیاز به رفع نم داشته باشد.

در این مقاله می خواهم در مورد رفع نم ساختمان صحبت کنیم و بگوییم که اصلا دلیل ایجاد نم چیست و رفع نم چطور می تواند انجام شود. همچنین می گوییم که برای این کار چطور می توانید از دیگران کمک بگیرید. اگر ساختمان شما دچار نم گرفتگی شده است و دوست دارید سریعا این مشکل را برطرف کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دلایل و روش رفع نم ساختمان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برای اینکه رفع نم دیوار تهران به صورت دائمی باشد، شما باید این موضوع را از ریشه حل کنید و ابتدا باید ببینید که چه چیزی باعث نم ساختمان شما شده است و چطور باید آن را برطرف کنید. به همین خاطر در ادامه می خواهیم چند مورد از مهمترین علل ایجاد نم در ساختمان را بگوییم و سپس به رفع نم ساختمان می پردازیم که هرکدام از این مشکلات را بتوانید حل کنید.

1- ترک یا شکستگی لوله ها

یکی از مهمترین دلایلی که می تواند باعث ایجاد نم در ساختمان شود، ترکیدگی لوله های آب یا فاضلاب است. اگر لوله های آب قدیمی باشند یا زیاد تحت فشار قرار بگیرند، احتمالا به راحتی دچار شکستگی و ترکیدگی می شوند و این موضوع باعث نم گرفتگی دیوار یا سقف خانه خواهد شد.

در ساختمان هایی که این اتصالات قدیمی است بهترین روش برای رفع نم ساختمان کرج، این است که محل ترکیدگی را با استفاده از دستگاه های مخصوص پیدا کرده و آن را برطرف کنید. اگر ترکیدگی خیلی زیاد است و نمی توان به راحتی آن را رفع کرد، بهترین کار لوله کشی روکار ساختمان است. تا بتوانید با یک لوله کشی جدید مشکل را به صورت کامل برطرف کنید.

رفع نم دیوار بدون تخریب
رفع نم ساختمان
میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

2- نشتی لوله های فاضلاب

قسمت هایی مانند حمام، آشپزخانه، دستشویی، کفشورهای خانه و… دارای لوله فاضلاب هستند و آبی که در این قسمت ها تولید می شود مستقیم به فاضلاب وارد می شود. لوله های فاضلاب معمولا به صورت پلاستیکی هستند و در داخل دیوار نیز قرار می گیرند.

اگر در قسمت دستشویی یا حمام یا آشپزخانه نم گرفتگی وجود دارد، شاید باید این قسمت ها را به صورت مناسب بررسی کنید. چون ممکن است لوله فاضلاب دچار ترکیدگی شده باشد و برای رفع نم سقف اصفهان نیاز است که این لوله را ترمیم کرده و مشکل آن را به صورت کامل حل کنید.

3- آسیب به ایزوگام پشت بام

اگر نم گرفتگی در سقف ساختمان اتفاق افتاده است و شما در طبقه آخر زندگی می کنید، احتمالا این موضوع به خاطر وجود مشکل در ایزوگام به وجود آمده است.

ایزوگام ها به صورت مستقیم در زیر نور آفتاب قرار می گیرند و این موضوع باعث می شود که پس از چند سال نیاز به نوسازی داشته باشند و قیر آنها از بین برود. به همین خاطر توصیه ما این است که در این حالت حتما ایزوگام ها را بررسی کنید و اگر خراب شده اند و اتصالات آنها باز شده است. حتما فکری برای نوسازی کنید تا بتوانید از مشکل نشتی آب به داخل خانه جلوگیری کنید.

رفع نم بدون خرابی

یکی از سوالاتی که ممکن است برایتان ایجاد شود، این است که آیا رفع نم بدون خرابی هم امکان پذیر است؟ یا باید قسمت موردنظر به صورت کامل تخریب شده و سپس رفع نم انجام شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر سریع برای رفع نم فوری مشهد اقدام کنید. این کار بدون تخریب امکان پذیر است و می توان به راحتی با از بین بردن منشا نم زدگی، مشکل را حل کرد. اما اگر مدت زمان زیادی از این موضوع گذشته باشد و اقدامی برای آن انجام نداده باشید و قسمت موردنظر خیلی خراب شده باشد، احتمالا نیاز به تخریب وجود دارد و باید این کار را با تخریب محل موردنظر انجام دهید.

تخریب به این خاطر است که گاهی اوقات محل موردنظر به قدری رطوبت دارد که در حال ریزش است. باید خراب شده و مجددا ترمیم شود تا در آینده برایتان خطرساز نباشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟
رفع نم بدون خرابی

رفع نم حمام و توالت

حمام و توالت جاهایی در خانه هستند که مدام با نم سروکار دارند و به همین خاطر اکثر اوقات نم گرفتگی در همین قسمت های خانه به وجود می آید. در ادامه می خواهیم چند مورد از علت های نم زدگی در حمام و توالت را بگوییم . در ادامه بگوییم که چطور می توانید رفع نم این قسمت ها را انجام دهید. پس با ما همچنان همراه باشید.

1- نبود تهویه مناسب

تهویه مناسب یکی از مهمترین پارامترها در سرویس های بهداشتی و مخصوصا حمام است. وقتی شما به حمام می روید و دوش می گیرید، بخار آب تولید شده باید راهی برای بیرون رفتن داشته باشد تا به خوبی تخلیه شود و مشکلی برای حمام ایجاد نشود. اگر این موضوع وجود نداشته باشد و حمام شما دارای سیستم تهویه مناسب نباشد. بخار آب به سقف رفته و در آنجا رطوبت و نم ایجاد می کند و این موضوع باعث خرابی سقف حمام و دیوارها خواهد شد.

به همین خاطر توصیه می کنیم که تا حد امکان برای رفع نم حمام رشت خودتان، یک تهویه مناسب برای این مکان در نظر بگیرید. اگر امکان قرار دادن تهویه وجود ندارد، پس از استحمام حتما تا چند ساعت درب حمام را باز بگذارید تا بخار آب تولید شده خارج شود و در حمام نم زدگی ایجاد نکند.

بهترین روش سرویس و تعمیر هواکش دستشویی

2- فرسودگی لوله های قدیمی

معمولا در خانه های جدید از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود که مشکلی ندارند و مدت ها عمر می کنند و نشتی پیدا نمی کنند. اما در خانه هایی که کمی قدیمی تر هستند، از لوله های فلزی گالوانیزه استفاده می شود که این لوله ها خیلی زود فرسوده می شوند.

استفاده از لوله فلزی در مکانی مانند حمام و دستشویی که محیطی مرطوب هستند، باعث می شود که این لوله ها خیلی سریعتر از بخش های دیگر خانه فرسوده شده و خراب شوند و در آنها نشتی ایجاد شود. در نهایت این نشتی موجود می تواند باعث نم گرفتگی سقف یا دیوار سرویس بهداشتی شود و شما را به دردسر بیندازد.

اگر خانه شما چنین حالتی دارد، بهترین راه برای رفع نم این است که با استفاده از لوله کشی روکار از لوله های جدید استفاده کنید. تا خیال خودتان را برای همیشه راحت کنید.

رفع نم لوله فاضلاب

لوله فاضلاب معمولا به صورت لوله های پلاستیکی است و این لوله در خاک و دیوار دفن شده و تحت فشار قرار می گیرد. به همین خاطر احتمال ترکیدن آن پس از مدتی بسیار زیاد است و می تواند نم زدگی در دیوار یا سقف خانه شما ایجاد کند.

برای رفع نم در چنین حالتی، باید سریعا با استفاده از دستگاه های مخصوص محل نشتی را پیدا کرده و آن را ترمیم کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن جلوی این مشکل را بگیرید.

رفع نم لوله فاضلاب

رفع نم دیوار بدون تخریب

گاهی اوقات ممکن است دیوار خانه شما دارای نم گرفتگی باشد و این مشکل به خاطر وجود سوراخ و از بین رفتن بندکشی نمای دیوار ایجاد شود. در این حالت نیازی به تخریب دیوار نیست، بلکه می توان با استفاده از ملات مناسب و ترکیب آن با مواد عایق نانو، بندکشی را مجددا انجام داده و مشکل را به راحتی برطرف کرد.

البته گاهی اوقات ممکن است این موضوع به خاطر وجود لوله آب و ترکیدگی آن در دیوار باشد که در این حالت باید مشکل لوله موردنظر را برطرف کنید تا بتوانید رفع نم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

رفع نم از سقف

در فصل های پاییز و زمستان که بارش باران و برف اتفاق می افتد. احتمال اینکه از سقف ساختمان آب به داخل نفوذ کند بسیار زیاد است. در این حالت بهترین راه حل این است که رفع نم سقف را انجام دهید.

برای این کار کافیست که سقف خانه را بررسی کنید و منشا نم زدگی را پیدا کرده و آن را برطرف کنید. معمولا این مشکل به خاطر خرابی و کهنه بودن ایزوگام ها به وجود می آید و با نوسازی ایزوگام ها می توانید این مشکل را برطرف کرده و از خرابی سقف خانه خودتان پیشگیری کنید.

رفع نم با مواد نانو رفع نشتی دیوار و سقف خانه

رفع نم داخل کمد دیواری

گاهی اوقات ممکن است از داخل کمد دیواری خودتان بوی نم حس کنید. این موضوع هشداری است برای شما و می تواند نشان دهنده وجود نم در دیوار باشد.

اگر کمد دیواری شما در روی دیواری نصب شده است که به حمام یا دستشویی مرتبط است و از داخل این دیوار لوله آب رد شده است. ممکن است که مشکل از ترکیدگی لوله ها باشد و این موضوع باعث ایجاد بوی نم شده باشد.

همچین ممکن است که کاشی های دیوار لق شده باشند و بندکشی آنها خراب شده باشد. همین موضوع باعث نفوذ رطوبت به داخل دیوار شده باشد. در این حالت نیز می توانید به راحتی با استفاده از مواد مناسب عایق مشکل را برطرف کنید و رفع نم دیوار را انجام دهید.

روش رفع نم دادن سقف آپارتمان بدون تخریب

رفع نم از سقف

رفع نم فوری هوم سرویز

رفع نم معمولا باید به صورت فوری انجام شود تا باعث ایجاد مشکلات خطرساز در خانه شما نشود. هوم سرویز خدمات رفع نم منزل را توسط همیاران آموزش دیده و حرفه ای خود ارائه خواهند داد. تا شما بتوانید به صورت فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات موردنظرتان را دریافت کنید.

برای دریافت این خدمات کافیست از طریق سایت یا اپلیکیشن هوم سرویز درخواست خودتان را ارسال کنید. سپس منتظر بمانید تا کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس بگیرند.

پس از هماهنگی های لازم همیاران هوم سرویز به محل شما اعزام می شوند. در سریعترین زمان مشکل را برطرف می کنند تا خیالتان از این بابت راحت شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا