بنایی و دکوراسیون

✔️رفع نم سقف آپارتمان بدون تخریب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

مشکل نم دادن سقف آپارتمان یکی از مشکلاتی است که تقریبا برای هر ساختمانی ممکن است پیش بیاید. وقتی کار آب بندی و عایق کاری ساختمان به خوبی انجام نشود و یا روی سقف ساختمان کارهایی مانند کانال کشی کولر و… انجام شود که می توانند به عایق آسیب برسانند، احتمال نم دادن سقف آپارتمان بسیار زیاد است.

این مشکل می تواند به خاطر دلایل زیادی ایجاد شود و شما باید با روش رفع نم دیوار حمام آشنایی داشته باشید تا بتوانید در زمان نیاز، به خوبی واکنش نشان داده و سریعا مشکل نشتی را برطرف کنید. چون در صورت توجه نکردن به این موضوع قطعا سقف ساختمان شما خراب شده و لکه های زشت و بزرگی در آن ایجاد خواهند شد.

در این مقاله ما می خواهیم در مورد رفع نم دادن سقف آپارتمان صحبت کنیم و بگوییم که این مشکل را چطور می توانید برطرف کنید و اصلا چه چیزهایی باعث ایجاد این مشکل می شوند. اگر سقف ساختمان شما دچار نم زدگی شده است و نمی دانید چطور باید این مشکل را برطرف کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مفیدی را در مورد این موضوع کسب کنید.

راه های رفع نم دادن سقف آپارتمان

برای اینکه بتوانید هر مشکلی را حل کنید، ابتدا باید ریشه و منشا آن مشکل را پیدا کنید تا بتوانید به روش های حل آن نیز بپردازید. به همین خاطر برای رفع نم دادن سقف آپارتمان باید ابتدا ببینید که این مشکل به خاطر چه دلیلی به وجود آمده است و ریشه اصلی آن چیست.

دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارند که می توانید با بررسی آنها، ریشه نم دادن سقف آپارتمان را پیدا کنید و سریعا این مشکل را برطرف کنید. در ادامه می خواهیم مهمترین دلایل نم دادن سقف و رفع نم دیوار دستشویی تهران را بررسی کنیم تا ببینیم که چطور می توانید این دلایل را برطرف کنید تا نم دادن کامل از بین برود.

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و با علت های نم دادن سقف آپارتمان به خوبی آشنا شوید.

علت نم دادن سقف آپارتمان
میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟
هزینه تشخیص ترکیدگی لوله چقدر است؟

1- نم دادن سقف آپارتمان ناشی از نشت و ترکیدگی لوله های آب

اگر در طبقات پایین تر ساختمان زندگی می کنید و می خواهید دلیل نم سقف آپارتمان را پیدا کنید. اولین موضوعی که باید بررسی کنید، ترکیدگی لوله آب همسایه بالایی است. معمولا در آپارتمان ها این اتفاق زیاد می افتد و اگر آن را جدی نگیرید. ممکن است لکه های زیادی در ظاهر سقف ساختمان شما ایجاد شود و حتی ماندن و شدید شدن این مشکل می تواند باعث ریزش سقف شود تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را به متخصصین ما بسپارید.

به همین خاطر توصیه ما این است که اگر در سقف لکه های نم و یا لکه های زرد رنگ مشاهده کردید. حتما این موضوع را سریعا پیگیری کنید و با همسایه خودتان در میان بگذارید تا بتواند با بررسی مشکل آن را برطرف کند و رفع نم دیوار و رطوبت سقف ساختمان را انجام دهد.

2- نم دادن سقف آپارتمان ناشی از نفوذ آب باران

اگر در طبقات بالاتر آپارتمان زندگی می کنید. یا طبقه آخر هستید، احتمالا مشکل نم دادن سقف آپارتمان به دلیل نشتی آب باران به داخل است. این مشکل معمولا به این خاطر ایجاد می شود که عایق کاری سقف خراب شده است و یا به خوبی انجام نشده و همین موضوع باعث وارد شدن آب باران به داخل شده و سقف را خراب می کند.پ

رفع نم فوری کرج را به متخصصین ما بسپارید.

برای بررسی و رفع این مشکل باید ناحیه موردنظر که دارای نشتی است را بررسی کنید و آن را سریعا تعمیر کنید تا از مشکلات بیشتر و جدی تر جلوگیری شود.

جلوگیری از نم دادن سقف آپارتماناز بین بردن لکه های نم دیوار

3- نم دادن سقف آپارتمان ناشی از مشکل در تاسیسات لوله کشی

اگر سقف خانه تان مشکل نشتی پیدا کرده است و نمی دانید که دقیقا این مشکل به خاطر چه چیزی است. باید از همسایه بالایی خودتان بخواهید که این موضوع را بررسی کند. مثلا ممکن است نشتی به خاطر لوله کشی شوفاژ باشد یا همسایه شما جدیدا توالت فرنگی نصب کرده باشد. و به خاطر نصب نادرست در سرویس بهداشتی خودتان نم دادن سقف آپارتمان را مشاهده کنید.

همچنین ممکن است اشکال در تاسیسات دیگر نیز باعث این مشکل شود و باید با بررسی این مشکل آن را سریعا برطرف کنید. دقت داشته باشید که اگر سریعا این کار را انجام دهید معمولا با هزینه ای بسیار کم قابل تعمیر خواهد بود اما اگر تعلل کنید و بررسی را دیر انجام دهید. ممکن است هزینه های بیشتری برایتان ایجاد شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

4- نم دادن سقف آپارتمان و ایراد در عایق کاری

در ساختمان های قدیمی تر معمولا نم دادن سقف آپارتمان به دلیل مشکل در عایق کاری است. ایزوگام هایی که برای عایق کاری استفاده می شوند، معمولا پس از چند سال بر اثر نور آفتاب شدید یا دلایل دیگر، کم کم شل شده و باز می شوند و این موضوع اولین راه برای ورود آب به داخل ساختمان است.

اگر نم دادن سقف آپارتمان در خانه شما اتفاق افتاده است. حتما عایق کاری سقف را بررسی کنید و در صورتی که عایق ها باز و خراب شده اند، این مشکل را با مدیر ساختمان مطرح کنید تا سریعا ایزوگام ها را نوسازی کنید و مشکل را به صورت کامل برطرف کنید.

راهکارهای رفع چکه سقف دستشویی بدون تخریب را از دست ندهید.

نم دادن سقف آپارتمان کوچکدلیل نم دادن سقف آپارتمان چیست؟

هنگام چکه کردن سقف ساختمان چه کار کنیم؟

شاید فکر کنید نم دادن سقف آپارتمان که مشکل خاصی نیست تا بخواهید برای آن اقدامی انجام دهیم. اما باید بدانید که این مشکل هم نیاز به اقدامات اولیه ای دارد تا بتوانید آن را برطرف کنید. این اقدامات معمولا ایمنی لازم برای خودتان و خانواده تان را ایجاد می کنند تا فرصت کافی برای رسیدگی به مشکل را داشته باشید. در ادامه باهم بررسی می کنیم که چه نکاتی را باید رعایت کنید:

راهکارهای رفع نم و نشتی سقف در بارندگی چیست؟

1- وسایل را از محل چکه دور کنید:

اگر آب چکه می کند، حتما وسایلی که در زیر آن هستند را به جای دیگری منتقل کنید. مخصوصا اگر این موضوع در آشپزخانه اتفاق می افتد نیاز است که وسایل الکتریکی مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و فر و… را از زیر چکه بردارید تا آسیبی به آنها نرسد.

2- برق را قطع کنید:

اگر چکه نزدیک لامپ یا سیم برق اتفاق افتاده است، توصیه ما این است که حتما برق آن قسمت از خانه را قطع کنید تا اتصالی در آن قسمت ایجاد نشود. البته اگر چکه زیاد نیست یا سقف چکه نمی کند، نیازی به این کار نیست.

3- در زیر سقف قرار نگیرید:

اگر نم سقف آپارتمان خیلی شدید است و سقف خانه تان خراب شده است. به هیچ وجه در زیر آن نروید، چون ممکن است سقف ریزش کند و روی سر شما بریزد و شما را دچار آسیب کند. به همین خاطر باید از رفتن به زیر آن خودداری کنید.

4- از یک شرکت کمک بگیرید:

از یک شرکت خدماتی برای رفع نم سقف آپارتمان مشهد کمک بگیرید تا سریعا منشا نم دادن را پیدا کرده و آن را برطرف کند. شرکت ها با دستگاه های پیشرفته این کار را به راحتی و در زمانی سریع انجام می دهند و بهتر است برای سرعت در این فرآیند، از آنها کمک بگیرید.

نم دادن سقف آپارتمان
رفع نم دادن سقف ساختمان

راهکارهای پاک کردن کپک تر روی دیوار حمام و دستشویی کدامند؟

خدمات رفع نم سقف پشت بام را به متخصصین ما بسپارید

خدمات رفع نم دادن سقف آپارتمان شیراز یکی از پرطرفدارترین خدمات هوم سرویز در فصل های مختلف سال است. آپارتمان های زیادی هستند که هر روز دچار این مشکل می شوند. کارشناسان هوم سرویز که همگی آموزش دیده هستند و در کار خودشان بسیار حرفه ای هستند، به این ساختمان ها مراجعه کرده و در سریعترین زمان مشکلات آنها را برطرف می کنند.

برای استفاده از این خدمات رفع نشتی دیوار گچی اصفهان، رشت و تبریز، کافیست همین حالا از طریق سایت یا اپلیکیشن ما، برای خدمات موردنظر خودتان درخواست دهید. بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند.

سپس در زمان تعیین شده توسط شما، همیاران ما به منزل شما مراجعه کرده. با دستگاه های پیشرفته خودشان، اقدام به رفع نم دادن سقف می کنند تا این مشکل برای همیشه برطرف شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا