برقکاری ساختمان

رفع اتصالی برق ساختمان در 10 دقیقه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

بسیاری از ساختمان های مسکونی یا تجاری در اثر اتصالی سیم کشی برق ساختمان دچار آتش سوزی شده اند. در صورت وجود مشکل باید در سریع ترین زمان نسبت به رفع اتصالی برق ساختمان اقدام کنید. حتی وجود یک جرقه کوچک در سیم کشی برق هم می تواند حادثه جانی و مالی به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از بروز سانحه در تابلو برق ساختمان فیوز نصب شده است. در صورت وجود مشکل برای رفع اتصالی برق ساختمان ، فیوز خود به خود برق را قطع می کند. برای پیدا کردن منبع مشکل در سیم کشی این موارد را بررسی کنید.

سیم کشی تلفن ساختمان با قیمت توافقی

رفع اتصالی برق ساختمان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

بررسی خرابی فیوز

موقعی که فیوز آسیب ببیند و یا از نوع بی کیفیت باشد، قادر به پشتیبانی از جریان برق نیست. گاهی هم فیوز آمپر کمتری دارد و تحمل بار اضافی را ندارد. به هر حال اگر مشکل از فیوز باشد باید آن را تعویض کنید. فیوز معمولا تعمیر نمی شود و تعویض فیوز تنها راه برای رفع اتصالی برق ساختمان در این مورد است. اما اگر فیوز سالم است به دنبال منبع اتصال سیم کشی ساختمان تهران در جایی دیگر باشید.

رفع اتصالی سیم کشی ساختمان

اتصالی سیم ها در مدار سیم کشی ساختمان رخ می دهد پیدا کردن علت اتصالی کمی حوصله می خواهد گاهی سیستم سیم کشی فرسوده با سیم هایی که دیگر کارایی ندارند موجب اتصالی می شود. اما احتمال وجود اشکال در سیستم وسایل برقی نیز هست . تجهیزات سیم کشی برق ساختمان کرج، سیم های رابط و خیلی موارد دیگر می تواند در شبکه برق ساختمان اتصال ایجاد کند.

سیم کشی برق ساختمان هوشمند چگونه انجام می شود؟

آموزش سیم کشی ساختمان

پیدا کردن منبع اتصالی سیم کشی ساختمان

برای رفع اتصالی برق ساختمان لازم است تا همه موارد را یکی یکی بررسی کنید. ابتدا همه لوازم برقی را از برق جدا کنید. اکنون با روشن کردن فیوز، احتمال خرابی در این وسایل را بررسی کنید. اگر فیوز روشن شد و به اصطلاح نپرید، پس مشکل یکی از این وسایل برقی است. اما اگر به محض روشن کردن فیوز، دوباره قطع شد حتما مشکل در جای دیگری است. صبور باشید با آرامش می توانید منبع تصالی را پیدا کنید.

روشنایی ساختمان را چک کنید

کلیدهای روشنایی در اغلب موارد علت اصلی اتصالی هستند برای رفع اتصالی برق ساختمان لازم است تا همه لامپ ها و منابع روشنایی را خاموش کنید. اکنون با روشن کردن فیوز می توانید احتمال خرابی در کلیدهای روشنایی را تشخیص دهید. در صورت نپریدن فیوز مطمئن می شوید که سیستم روشنایی ساختمان مشکل دارد. در این مرحله با روشن کردن یک یک کلیدها می توانید کلید روشنایی معیوب را پیدا کنید. برای رفع اتصالی برق ساختمان حتما باید کلید روشنایی خراب را تعویض کنید.

خدمات سیم کشی برق

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

سیم کشی برق پریز را بررسی کنید

اگر مشکل از کلید روشنایی نباشد با بررسی پریزهای برق، منبع اتصالی را پیدا کنید. با استفاده از فازمتر می توانید پریز خراب را پیدا کنید. در برخی موارد پیچیدگی سیم ها دور هم علت اتصالی در پریز برق ساختمان است. اگر برای رفع اتصالی برق ساختمان و تعویض پریز با مشکل مواجه شدید از خدمات برق ساختمان هوم سرویز  کمک بگیرید.

منبع اتصالی را در تابلو برق ساختمان جستجو کنید

فیوزهای داخلی ساختمان را قطع کنید و فیوز کنتور اصلی برق ساختمان را روشن کنید. اگر مشکل در سیم ورودی تابلو برق ساختمان باشد حتما فیوز می پرد و برق ساختمان قطع می شود. در این صورت رفع اتصالی برق ساختمان ساده است زیرا منبع اصلی اتصال را یافته اید. اگر لازم است تک تک فیوزها را به نوبت بررسی کنید شاید علت اتصالی برق در مدار یکی از فیوزها باشد.

اصول سیم کشی ساختمان

راه های جلوگیری از اتصالی برق ساختمان

سیستم سیم کشی منزل اصفهان استاندارد به ندرت دچار اتصالی می شود. چنانچه پیمانکار برق ساختمان دوره آموزش برق کشی ساختمان را گذرانده باشد می تواند اصول سیم کشی ساختمان را به درستی رعایت کند. با همه این تلاش ها سیم های برق هم در مرور زمان دچار فرسودگی می شوند. یکی از ساده ترین راه ها برای رفع اتصالی برق ساختمان تعویض سیم کشی برق تبریز فرسوده است. تجربه نشان داده علت اصلی اتصالی در ساختمان های قدیمی همین سیم های برق فرسوده و پوسیده است. اگر نور روشنایی کم و زیاد می شد و فیوز هم مدام قطع می شود احتمال پوسیدگی سیم برق را جدی بگیرید.

سیم ها در برق کشی ساختمان مسکونی

سیم کشی برق ساختمان مشهد به گونه ای است که همه سیم ها داخل لوله کشی برق قرار دارند. لوله های خرطومی، فولادی، پی وی سی و پلی اتیلن برای لوله کشی برق ساختمان استفاده می شود. این کار موجب حفاظت سیم ها در برق کشی ساختمان مسکونی و اداری می شود. جهت رفع اتصالی برق ساختمان کافیست سیم فرسوده را از لوله کشی برق خارج کنید سپس با کمک فنر سیم کشی و ابزار مخصوص می توانید سیم نو را به جای سیم فرسوده در لوله کشی برق جاساز کنید.

سیم کشی برق ساختمان

خدمات سیم کشی برق از سرویس های کاربردی هوم سرویز در تهران است. عیب یابی و رفع اتصالی برق ساختمان ، تعمیرات برق ساختمان، طراحی برق ساختمان و همه خدمات برق ساختمان توسط تکنیسین متخصص انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا