تعمیر و سرویس خودرو

مکانیک سیار پراید حرفه ای✔️ تعمیر خودرو در محل به قیمت مناسب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر خودرو هم ارائه میده؟

با توجه به بالا رفتن قیمت اتومبیل های خارجی باید قدر پراید را بیشتر بدانیم. اگرچه این روزها پراید هم به قیمت خودروی مدل بالا به فروش می رسد ولی هنوز هم طرفداران پر و پا قرصی دارد. با توجه به پر تعداد بودن خودروی تعداد لازم است تا خدمات تعمیرات پراید به صورت سیار و در محل انجام شود. به این ترتیب نیازی نیست تا اتومبیل به محل تعمیرگاه حمل شود و کلی در وقت و هزینه های تعمیرات صرفه جویی می شود. بدون تردید همه محله ها به یک مکانیک سیار پراید نیاز دارند. پیدا کردن یک مکانیک وارد و کار بلد کار ساده ای نیست. مکانیک پراید باید به طور ویژه در زمینه تعمیرات پراید کار کند و به تعمیرات خودرو مسلط باشد. آیا در محله شما یک تعمیرکار ماهر پراید هست یا مجبورید تا آن سر شهر برای تعمیرات ماشین بروید؟

پراید از دهه 70 وارد صنعت خودروسازی ایران شد. اتومبیل پراید خیلی زود توانست در بین عموم مردم طرفدارانی را پیدا کند. این خودروی جمع و جور گاهی به عنون خودروی شخصی و برای رفت و آمد روزانه استفده می شود و گاهی نیز وسیله ای برای امرار معاش یک خانواه است. با توجه به رشد روز افزون قیمت پراید، نگهداری از آن خیلی مهم است. به هر حال این وسیله نقلیه نیز پس از مدتی کارکرد، نیاز به تعمیر و سرویس پیدا می کند. خدمات تعمیر ماشین در تهران از سرویس هایی است که به صورت سیار و در محل هم ارائه می شود. مکانیک سیار پراید صفر تا صد تعمیرات و تعویض قطعات را در زمان کوتاه انجام می دهد. محدوده کاری مکانیک همراه امداد خودرو شامل تعمیرات جزئی و کلی ماشین می شود. 

خدمات تعمیر پراید در محل

وقتی خودوری شخصی با مشکل روبرو می شود، ساده ترین کار مراجعه به تعمیرگاه و عیب یابی خودور است. این کار به ظاهر ساده، دغدغه بسیاری از رانندگان است. کدام تعمیرگاه خدمات بهتری ارائه می دهد؟ از کجا مکانیک ماهر پیدا کنم؟ بهترین مکانیک خودروی پراید چه کسی است؟ واقعیت اینجاست که پیدا کردن مکانیک کاربلد و ماهر کار ساده ای نیست. گاهی هم پراید اصلا روشن نمی شود و برای حمل به تعمیرگاه مشکل دارید. پس چاره چیست؟ سرویس تعمیر خودرو در محل کرج با اعزام مکانیک سیار پراید مشکل را حل کرده است. تنها با یک تماس بهترین مکانیک پراید برای عیب یابی پراید به محل اعزام می شود.

هزینه مکانیک سیار پراید
میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر خودرو هم ارائه میده؟
خدمات تخصصی مکانیک سیار پراید

مکانیک سیار پراید

مکانیک سیار یا مکانیک همراه یک نیروی متخصص و آموزش دیده است. این فرد با شاگرد مکانیک های قدیمی که کار را به صورت تجربی یاد می گرفتند، تفاوت دارد. گذراندن دوره آموزش مکانیک خودرو برای ورود به این حرفه الزامی است. مکانیک حرفه ای ابتدا عیب یابی خودرو را انجام داده و سپس مشکل را برطرف می کند. تعویض روغن، تعویض تسمه، دیسک و صفحه، تنظیم موتور، دیاگ خودرو و همه بخش های مکانیکی ماشین در حیطه کاری تعمیرکار خودرو قرار دارد. 5 سیستم اصلی در خودرو وجود دارد که لازم است تحت بررسی قرار گیرد. هر کدام از این بخش ها می تواند موجب خرابی و ایراد در پراید شود:

  • سوخت رسانی شامل : باک بنزین، پمپ، لوله ها، فیلتر هوا، انژکتور
  • برق رسانی شامل: باطری و دینام، شمع، کویل و وایرها
  • سیستم انتقال شامل: دسیک  کلاچ، فلابویل، گیربکس، پولوس، دیفرانسیل و چرخ ها
  • خنک کاری شامل: رادیاتور، پروانه و تسمه پروانه، واتر پمپ، ترموستات و لوله ها
  • روغن کاری شامل: فیلتر روغن، گیج، پمپ روغن، کارت

نکات تعویض روغن ماشین خوابیده 

چه زمانی به مکانیک سیار نیاز دارید؟

در هر لحظه امکان دارد اتومبیل دچار مشکل شود. اگر از راننده هایی باشید که به وضعیت اتومبیل اهمیت می دهید و سرویس دوره ای را به موقع انجام می دهید که موقع مراجعه بعدی از قبل مشخص است. اما اگر اهل رسیدگی به ماشین نیستید احتمالا تا جایی که خوردو هنوز حرکت می کند از آن کار می کشید. به هر حال دیر یا زود گذار همه راننده ها به تعمیرگاه می افتد. خدمات مکانیک سیار در محل ارائه می شود و هر وقت که نیاز پیدا کردید می توانید از سرویس های تعمیرات اتومبیل استفاده کنید. 

بدون تردید هر زمان که متوجه ایراد و اشکال در اتومبیل شده اید به یک مکانیک نیاز دارید تا مشکل را بررسی کند. شاید پیدا کردن یک مکانیک کار بلد و قابل اعتماد کار ساده ای نباشد ولی قطعا می توانید بهترین مکانیک سیار پراید را پیدا کنید.به این ترتیب دیگر نیازی نیست اتومبیل را از محل خارج کنید مکانیک در محل حاضر می شود. سرویس تعمیر خودرو مشهد همیشه فعال است.

طریقه تعویض باتری ماشین چگونه است؟

مکانیک سیار خودرو

خدمات مکانیک سیار پراید

وقتی سیستم موتوری پراید دچار اشکال بشود می بایست از یک حرفه ای کمک بگیرید. بدون تجربه و دانش حرفه ای نمی توان قسمت های موتوری را دستکاری کرد. گاهی یک مشکل ساده موجب خرابی ماشین می شود، مهم پیدا کردن قطعه معیوب و تعویض آن است. برای مثال بسیاری از مشکلات خودرو مربوط به کثیف بودن فیلتر روغن است. در این صورت مکانیک سیار در محل، فیلتر را تعویض کرده و در صورت نیاز کار تعویض روغن را نیز انجام می دهد. همین سرویس های ساده دوره ای می تواند عمر قطعات موتوری را افزایش دهد. به نظر می رسد با توجه به قیمت پراید، پرداخت هزینه های مربوط به مکانیک سیار پراید بسیار مقرون به صرفه باشد. به طور کلی در این موارد می توانید روی خدمات مکانیک خودرو حساب کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر خودرو هم ارائه میده؟
  • تعمیر موتور خودرو
  • سرویس کاری موتور
  • تعمیر گیربکس  جعبه دنده
  • تعمیر دیفرانسیل و سیستم انتقال
  • تعمیر سیم کشی خورو و برق رسانی
  • تعمیر وسایل جانبی و قطعات موتور خودرو و …….

دستمزد مکانیک سیار خودرو

به جای اینکه وقت زیادی را صرف مراجعه به تعمیرگاه کنید و یا هزینه زیادی را بپردازید با مکانیک سیار پراید تماس بگیرید. برخی از تعمیرگاه های غیر مجاز بابت سرویس و بازدید خودرو مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند. از طرفی به دلیل عدم مهارت کافی تعمیرکار، نتیجه چندان رضایت بخش نیست. مکانیک خودرو باید در زمینه تعمیر خودرو به صورت تخصصی آموزش دیده باشد. تجربه عملی در محیط کارگاه برای تشخیص صحیح و تعمیر خودرو الزامی است. هزینه ای که بابت خدمات مکانیک سیار پراید در محل پرداخته می شود، بسیار کمتر از قیمت دستمزد تعمیرگاه های غیر مجاز است. به جای اینکه خودرو را به محل کارگاه ببرید در محل و با کمترین هزینه، آن را تعمیر کنید. دستمزد مکانیک خودرو بستگی به قطعه خریداری شده و میزان خرابی اتومبیل دارد.

مکانیک سیار پراید حرفه ایمکانیک سیار پراید در تهران

هزینه تعمیر خودرو در محل

تعمیر ماشین در محل شیراز هزینه بر است. میزان هزینه ای که برای تعمیرات خودرو صرف می کنید ثابت نیست. دلایل زیای موجب خرابی ماشین می شود. برای مثال وقتی باتری اتومبیل خالی شود، ماشین روشن نمی شود. اما خرابی و ایراد در بسیاری از قطعات موتوری نیز همین مشکل را ایجاد می کند. هزینه تعمیر موتور خودرو قابل مقایسه با هزینه خدمات شارژ باتری نیست. حتی هزینه تعویض و یا شارژ باتری نیز متفاوت است. مکانیک سیار پراید پس از بازدید و بررسی عیب اتومبیل می تواند هزینه نهایی کار را اعلام کند. اگر به دنبال خدمات تعمیر ماشین حرفه ای هستید و می خواهید از خدمات مکانیک سیار پراید در محل استفاده کنید، با ما تماس بگیرید.

خدمات آنلاین مکانیک سیار پراید با متخصصین ما

با نصب اپلیکیشن رایگان هوم سرویز می توانید از صدها سرویس خدماتی و فنی در محل استفاده کنید. سرویس تعمیرات خودرو از کاربردی ترین سرویس های فنی هوم سرویز است. با استفاده از این سرویس می توانید از خدمات تخصصی مکانیک همراه در محل بهره مند شوید. تنها با چند کلیک سفارش خود را در سامانه ما به رایگان ثبت کنید. در کوتاه ترین زمان تعمیرکار حرفه ای و با تجربه همیار با شما تماس می گیرد. در صورت نیاز به تعویض قطعه، امکان خرید قطعه اصلی توسط تعمیرکار با هماهنگی قبلی وجود دارد. حتما در قبال خرید قطعات خودرو، فاکتور تحویل داده می شود. با سرویس تعمیر خودرو و استفاده از خدمات مکانیک سیار پراید نیازی به حمل ماشین به کارگاه و بکسل اتومبیل نیست. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل مشاوره رایگان و پشتیبانی کامل است.

خدمات تعمیر خودرو در محل

در حال حاضر این سرویس در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت و تبریز سفارش می پذیرد. به زودی در دیگر شهرستان ها نیز خدمات مکانیک سیار خودرو ارائه خواهد شد. مکانیک سیار پراید در همه محله ها به صورت شبانه روزی فعالیت دارد. این سرویس در روزهای تعطیل با هماهنگی قبلی سفارش می پذیرد. ثبت سفارش شامل دریافت هیچ هزینه ای نیست. هزینه خدمات پس از عیب یابی اتومبیل و به صورت توافقی تعیین می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر خودرو هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا