لوله کشی و تاسیسات

نصب روشویی دیواری | روشویی بدون پایه و پایه دار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟

در همه ساختمان ها حداقل یک روشویی نصب شده است. نصب روشویی در حمام، سرویس های بهداشتی، دستشویی و حتی در اتاق های هتل ها و … هم انجام می شود.  برخی از روشویی ها پایه دار و برخی بدون پایه هستند. انواع روشویی با طرح ها و مدل های متنوع تولید شده است. قبل از خرید روشویی با توجه به محل نصب آن، بهترین را انتخاب کنید. نصب روشویی دیواری در مکان هایی که امکان نصب روشویی پایه دار نیست، بهترین راه حل است. از نظر ابعاد و بزرگی هم تنوع زیادی در روشویی های پایه دار و بدون پایه وجود دارد. فراموش نکنید حتی روشویی دیواری هم فضایی را اشغال می کند و باید از نظر اندازه متناسب با محل نصب، خریداری شود. برای اینکه موقع نصب با مشکل روبرو نشوید، کاسه روشویی را کمی کوچکتر از فضای مورد نظر انتخاب کنید.

روشویی دیواری چیست؟

همه روشویی ها به دیوار هم متصل می شوند ولی منظور از روشویی دیواری، طرحی است که روشویی اتصال به زمین ندارد. در واقع این متریال یک روشویی بدون پایه است. برای نصب روشویی دیواری از پایه یا کابینت و غیره استفاده نمی شود. این روشویی به صورت مستقل روی دیوار حمام و توالت قابلیت نصب را دارد. ظاهر این روشویی ها خیلی ساده تر از انواع کابینت دار است. حذف کابینت و پایه در این طرح موجب شده تا روشویی کمترین فضا را اشغال کند. برای اینکه نصب روشویی در تهران از لحاظ زیبایی نیر بی نقص باشد لوله های آب و فاضلاب در زیر روشویی کار نشده است. برای حفظ ظاهر شکیل روشویی بهتر است لوله ها داخل دیوار کار گذاشته شوند.

نصب روشویی دیواری قیمت
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟
مراحل نصب روشویی دیواری

نصب روشویی بدون پایه

برای نصب روشویی دیواری از تکیه گاه استفاده نمی شود. بنابراین شیوه نصب صحیح اهمیت زیادی دارد. سوالی که اغلب از نصاب روشویی پرسیده می شود اینست که آیا طریقه نصب روشویی بدون پایه به اندازه نصب روشویی پایه دار کرج ایمن است؟ واقعیت اینجاست که اگر کار به درستی نصب نشود دچار مشکل می شوید. برای نصب روشویی دیواری مشهد نیاز به ابزار و کمی مهارت دارید. اگر با دقت کار را انجام دهید مشکلی پیش نمی آید و این روشویی نیز به خوبی مدل های دیگر کاربرد دارد. لازم است تا همه شیر آلات و تجهیزات آب و فاضلاب را نصب کنید در حالی که روشویی روی دیوار فیکس شده است.

نصب توالت فرنگی روی ایرانی بدون تخریب

آموزش نصب روشویی دیواری

طریقه نصب این روشویی های بدون پایه از نظر فنی تفاوتی با روشویی های پایه دار ندارد. تنها یک نکته را دقت کنید. ارتفاع نصب روشویی دیواری متغیر است و می توانید کمی آن را جا به جا کنید. بهترین ارتفاع برای نصب روشویی بدون پایه بین 80 تا 85 سانتیمتر بالاتر از کف سرویس بهداشتی است. کاسه روشویی باید به دیوار متصل شود. برای اینکار کاسه به دیوار مهار می شود تا تحمل وزن را داشته باشد. آشنایی با درل کاری و پیچ و رولپلاک برای مهار کاسه به دیوار ضروری است. اگر از قبل روشویی روی دیوار نصب شده است ابتدا روشویی قدیمی را خارج کرده و در صورت امکان از پیچ های روی دیوار برای نصب روشویی جدید اصفهان استفاد کنید. در این صورت نیازی به انجام درل برای ایجاد سوراخ های دیگری نیست.

نصب روشویی دیواری و بدون پایهآموش نصب روشویی دیواری گام به گام

نصب متعلقات روشویی

پس از مهار کاسه روشویی روی دیوار نوبت به نصب لوله های آب و فاضلاب است. قبل از شروع حتما شیر فلکه آب را ببندید تا در حین کار، آب از لوله ها خارج نشود. خروج اندکی آب از لوله ها طبیعی است و مشکلی را ایجاد نمی کند. سپس شیر کنترل را به لوله های مسی نصب کنید. شیر اهرمی روشویی را نیز با قراردادن شیر در سوراخ سینک و کشیدن از سمت دیگر نصب کنید. همه پیچ های نگهدارنده و پیچ های اتصالات و متعلقات روشویی را محکم کنید. نصب روشویی دیواری تفاوتی با روشویی پایه دار ندارد. اگر تجربه نصب روشویی را دارید می توانید هر نوع مدلی را به سادگی نصب کنید. اگر تاکنون این کار را انجام نداده باشید نیاز به کمک نصاب روشویی رشت دارید. سفاش نصب روشویی دیواری را به رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید.

سریع ترین روش برای رفع نشتی لوله فلزی

آموزش نصب روشویی دیواری تصویری

هزینه نصب روشویی دیواری چقدر است؟

اگر تجربه نصب روشویی را ندارید شک نکنید که نمی توانید به تنهایی روشویی دیواری جدیدتان را در گوشه حمام نصب کنید. نصاب روشوی به سادگی و در کوتاه ترین زمان کارهای نصب روشویی به دیوار و اتصال تجهیزات آب و فاضلاب را انجام می دهد. ولی برای افراد بی تجربه این کار ساعت ها زمان می برد و در نهایت نتیجه رضایت بخش نخواهد بود. هر گونه نشتی از لوله های آب یا فاضلاب مشکل ساز است. هزینه نصب روشویی شیراز به همراه آینه و متعلقات در مدل های بدون کابینت کمتر است. برای اطلاع از نرخ جدید و تعرفه نصب روشویی به اپ هوم سرویز مراجعه کنید. خدمات نصب روشویی از سرویس های دائمی هوم سرویز است.

خدمات تاسیسات هوم سرویس

این سرویس در همه ایام سال فعال است. برای نصب روشویی توسط نصاب ماهر با ما تماس بگیرید. نصب روشویی دیواری، نصب روشویی پایه دار و نیم پایه، نصب روشویی کابینت دار تبریز، نصب انواع روشویی کاسه ای روی کابینت سرویس بهداشتی و همه خدمات خدمات لوله کشی شبانه روزی را از حرفه ای های هوم سرویز بخواهید. چنانچه بخواهید شیر آلات و اتصالات فاضلاب را در دیوار قرار دهید، با هوم سرویس تماس بگیرید. خدمات لوله کشی حرفه ای به همراه نصب روشویی انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا