خانگی و ساختمانی

هزینه روکش مبل ژله ای ✔️ هزینه دوخت کاور مبل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت پیراهن مبل هم ارائه میده؟

دوخت پیراهن مبل ساده ترین راه برای جلوگیری از کثیف شدن پارچه رویه مبلمان است. به خصوص در مورد مبل های پارچه ای  و رنگ روشن با همین ترفند می توانید، ماندگاری و دوام مبل ها را بیشتر کنید. انواع روکش یا همان پیراهن مبلی برای مبل های راحتی دوخته می شود. این روکش ها بر اساس ابعاد کاناپه و مبل در اندازه های متفاوتی هستند. متریال اولیه برای دوخت روکش مبل هم تنوع زیادی دارد. روکش مبل ژله ای یکی از پر طرفدارترین پیراهن های مبلمان است. با خرید یکی از این روکش ها دیگر نیازی به شستن مبل ها در فواصل کوتاه تر نیست. اگرچه شست و شوی مبل با دستگاه کارها را ساده کرده است اما برای حفظ پارچه و اسفنج مبل ها بهتر است مبلمان را با روکش محافظت کنید.

روکش مبل ژله ای چیست؟

این سوالی است که این روزها خیلی پرسیده می شود. اگر انواع کاور مبل راحتی یا استیل را دیده باشید حتما حدس می زنید که درباره چه چیزی صحبت می کنیم. در گذشته برای اینکه مبلمان تمیز بماند از انواع پارچه های سنتی مثل چادر شب و شمد و پارچه های دست دوز و زینت شده، استفاده می شد. این روزها در دکوراسیون خانه های مدرن خبری از پارچه های سنتی نیست. انواع پیراهن مبل پارچه ای جانشین پارچه های زری دوزی قدیمی شده اند. کاور ژله ای مبل هم جدیدترین دستاورد طراحان و دست انداران دکوراسیون داخلی است. امروزه در اغلب خانه ها پوشش های مبلمان ژله ای را می توان دید.

این متریال نوعی کاور یا پیراهن مبل است که به صورت شفاف دیده می شود. انواع کاور مبل، پارچه رومبلی را پوشش می دهند و مانع دیدن طرح و رنگ پارچه می شوند. اما کاور ژله ای یا ژلاتینی حالتی طلق مانند و شیشه ای دارد. جنس این محصول از نوعی پلیمر PVC با قابلیت انعطاف بالایی است. روکش مبل ژله ای نرم، منعطف و قابل برش و دوخت است. پلیمرها از مواد پلاستیکی محسوب می شوند و در صنعت جایگاه خاصی دارند. این محصول شباهتی به پلیمرهایی که تاکنون دیده اید ندارد ولی از نظر ساختاری همان پی وی سی به حساب می آید. روکش ژله ای را می توان در اندازه ها و ابعاد محتلف برش داد و قطعات را به هم دوخت و روی آن نواردوزی انجام داد. به این ترتیب یک کاور مبل عالی و بی نظیر برای مبلمان خانه به وجود می آید. 

با انواع پارچه مبل و نحوه شستشوی مبل پارچه ای آشنا شوید

روکش مبل ژله ای چیست؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت پیراهن مبل هم ارائه میده؟

برای اطلاع از قیمت دوخت پرده توسط بهترین خیاط ها کلیک کنید.

مزایای روکش مبل ژله ای چیست؟

انواع دوخت کاور مبل تهران به منظور جلوگیری از کثیف شدن مبلمان استفاده می شود. کاورهای ژلاتینی هم در اصل برای حفظ مبلمان از گرد و خاک و کثیفی به کار می رود. به خصوص در خانواده های پر جمعیت و دارای فرزند لازم است تا مبلمان با کاور محافظت شود. در غیر این صورت خیلی زود رویه مبل ها پر از لکه چربی و مداد رنگی و … خواهد شد. با روکش ژلاتینی خیل تان بابت رطوبت و ریختن آب و نوشابه روی مبلمان هم راحت می شود. این کاورها آب را از خود عبور نمی دهند. از طرفی شکل ظاهری و شیشه مانند کاورهای ژله ای موجب می شود تا رویه های زیبای مبلمان هم دیده شوند. در واقع این روکش ها تداخلی با دکوراسیون منزل ندارند و مبلمان را کامل پنخان نمی کنند. برخی از دیگر مزایای روکش مبل ژله ای اینها هستند:

جلوگیری از کهنه شدن مبلمان

گرد و خاک دشمن لوازم منزل هستند. وقتی غبار روی مبل ها می نشیند به مرور کثیفی داخل بافت پارچه نفوذ می کند. حالا اثر انگشت فرزندتان و لکه های چای و … را هم به این کثیفی ها اضافه کنید. همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا چهره مبل ها کهنه و قدیمی به نظر برسد. با توجه به قیمت بالای مبلمان لازم است تا از داشته ها بیشتر مراقبت کنید. اگر تازگی ها سری به بازار مبلمان زده باشید حتما به فکر تهیه دوخت روکش مبل کرج می افتید. با روکش مبل ژله ای تا هر وقت که بخواهید می توانید از مبلمان زیبا و خوشرنگ تان استفاده کنید. اگر هم قصد تغییر دکوراسیون و تعویض مبلمان را داشته باشید، مشکلی با فروش این مبل ها نخواهید داشت.

روکش مبل ژله ای قیمت

کاور مبل ژله ای و استانداردها

برای دوخت کاور مبل تبریز این کاورها از نوعی پلاستیک یا پلیمر استفاده شده است. این متریال کاملا ایمن بوده و آلرژی زا نیست. همین فرمولاسیون در ترکیب لباس های بارانی و زمستانی کودکان خردسال هم به کار گرفته می شود. کاورهای ژلاتینی فاقد مواد سمی و رنگ های شیمیایی غیر استاندارد هستند. بر خلاف کاورهای پارچه ای این روکش ها گرد و غبار و آلودگی را در خود نگاه نمی دارند. اساسا این محصول دارای بافت و الیاف نیست و به سادگی تمیز می شود. شستشو و نظافت کاور طلقی و ژلاتینی بسیار ساده و راحت است. در دوخت کاور ژله ای اصفهان با توجه به اینکه آلودگی ها درون کاور ژله ای نفوذ نمی کند، این محصول برای کودکان آسمی و دارای حساسیت تنفسی هم مشکلی به وجود نمی آورد.

انواع کاور ضد خش

پلیمر به کار رفته در این محصول نوعی پلاستیک ضد خش است. این ویژگی موجب می شود که مبلمان چوبی از آسیب و خط و خش در امان بماند. به طور معمول پس از مدتی پایه های مبل یا روی دسته ها و لبه های چوبی مبلمان، پر از خش و خراش می شود. به خصوص فرزندان کوچک عادت دارند که هر چیزی را روی مبلمان بکشند. وقتی خش های چوب زیادی باشد، مبلمان کهنه و زشت به نظر می رسد. با استفاده از این روکش های پلاستیکی می توان از آسیب به چوب و پایه های چوبی مبلمان جلوگیری کرد. در واقع روکش مبل ژله ای نوعی محافظ محسوب می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت پیراهن مبل هم ارائه میده؟

دوخت روکش مبل ژله ای

معایب روکش مبل ژله ای چیست؟

با همه مزایایی که روکش های مبل ژلاتینی دارند، برخی کاستی ها را نمی توان در این محصول نادیده گرفت. به هر حال پلیمر به کار رفته در این روکش نوعی پلاستیک است. کیفیت این محصول بستگی به پلاستیک کاور دارد. در بازار انواع مرغوب و البته نامرغوب پلیمر ژله ای هم به فروش می رسد. معمولا روکش های بی کیفیت ارزان تر هستند و به خیلی زود دچار پارگی از محل دوخت کاور ژله ای شیراز می شوند. انواع با کیفیت تر ماندگاری بیشتری دارند. در مقایسه با کاور پارچه ای مبل راحتی، روکش مبل ژله ای زودتر پاره می شود که البته این موضوع بستگی به جنس محصول هم دارد.

روش دوخت کاور مبل چگونه است؟

ایراد روکش مبل ژله ای

پلیمرهای پلاستیکی یک اشکال بزرگ دارند و آن هم اینست که موجب تعریق می شوند. در واقع وقتی به مدت طولانی روی مبل نشسته اید اندکی تعریق در محل نشیمن دیده می شود. انواع کاور مبل پارچه ای اصلا چنین حالتی را ایجاد نمی کنند. همین امر موجب شده تا خیلی ها این روکش را برای مبلمان اتاق نشیمن نمی پسندند. به نظر می رسد دوخت پیراهن مبل پارچه ای برای مبلمان اتاق نشیمن مناسب تر باشد ولی قطعا روکش مبل ژله ای برای اتاق پذیرایی ایده بهتری است.

خدمات دوخت انواع کاور مبل

انواع پیراهن مبل پارچه ای، ژله ای، چرمی و … توسط تیم حرفه ای دوزندگان و تولید کنندگان پیراهن مبل دوخته می شود. این سرویس برای مبلمان تک نفره یا دست مبلمان نیز سفارش می پذیرد. کلیه محصولات کاور مبل به صورت گارانتی و تضمینی به مشتری تحویل داده می شود. جهت رضایت شما، مهلت 72 ساعته تست و بررسی برای کیفیت کاور مبل در نظر گرفته است. جهت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش کاملا رایگان است. در صورتی که متوجه مشکلی در دوخت یا کیفیت کاور مبلمان شدید حتما با پشتیبانی تماس بگیرید. نگران هزینه های دوخت نباشید، خدمات دوخت انواع کاور مبل به صورت کاملا منصفانه قیمت گذاری می شود. تعیین قیمت دقیق پس از بررسی و اندازه گیری مبل ها انجام خواهد شد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت پیراهن مبل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا