برقکاری ساختمان

✔️ روش تعمیر تایمر راه پله و حل مشکل خاموش شدن لامپ راه پله

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سنسور و تایمر مشاعات هم ارائه میده؟

نصب سنسور راه پله یک اقدام امنیتی برای ساختمان های مسکونی است که موجب رفاه ساکنین می شود. سنسور مشاعات در مقابل هر حرکتی واکنش نشان می دهد و بلافاصله برق راه پله روشن می شود. وقتی کسی از راه پله عبور می کند لامپ ها روشن و بعد از مدت زمان مشخصی لامپ خاموش می شود. در برخی از ساختمان از تایمر راه پله استفاده شده که با زدن کلید روشن می شود. چراغ های راه پله در مدت زمان تعیین شده، روشن می مانند و سپس اتومات خاموش می شوند. ولی گاهی به طور ناگهانی تایمر خاموش می شود در حالیکه هنوز تایم زمانی تمام نشده است. در این مواقع لازم است تا هر چه سریع تر با تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل برطرف شود. عیب یابی و تعمیر تایمر راه پله یک کار تخصصی است و توسط برقکار ساختمان انجام می شود.

اهمیت تعمیر تایمر راه پله

سیستم تایمر طوری طراحی شده که در بازه زمانی تنظیم شده، چراغ ها روشن باشد. تاریکی ناگهانی راه پله ها در اثر خاموش شدن زودتر از موقع تایمر می تواند منجر به ایجاد حادثه شود. برای روشن ماندن لامپ لازم است تایمر سالم باشد.  با فشار دادن کلید ها در هر طبقه، تمامی چراغ های راه پله روشن می شود ولی مشکل اینجاست که چراغ ها قبل از زمان تعیین شده خاموش می شوند. در این حین شخصی که در حال عبور از راه پله است ناگهان با تاریکی روبرو می شود و تا رسیدن به کلید نمی تواند دوباره چراغ ها را روشن کند. اگر در ساختمان افراد خردسال یا سالمندان زندگی می کنند درصد حوادث ناشی از افتادن در تاریکی بیشتر می شود. قبل از اینکه مشکل جدی پیش بیاید برای تعمیر تایمر راه پله اقدام کنید. د

در ساختمان های تاریک، تعداد سرقت و دزدی بیشتر است. چراغ سقفی سنسوردار به حرکت حساس است و نسبت به هر حرکتی واکنش نشان می دهد. برای این چراغ فرقی ندارد یکی از ساکنین در راه پله حرکت می کند یا یک سارق! به محض روشن شدن چراغ ها نیز ساکنین از وجود فردی در راه پله، مطلع می شوند. بدون تردید سارقین و بیگانگان تمایلی به ورود در چنین مکان هایی ندارند. تایمر راه پله ها از جهت بالا بردن امنیت ساختمان نیز اهمیت دارد.

اما نکته مهم دیگر افزایش قیمت ملک است. هر چقدر تجهیزات جانبی بیشتری در مشاعات و راه پله ها وجود داشته باشد، ساختمان با ارزش تر می شود. البته با نصب و تنظیم تایمر چراغ راه پله نمی توانید قیمت هر متر مربع از واحد آپارتمان را افزایش دهید. اما به طور قطع و یقین توجه خریداران به این نکته جلب خواهد شد. در واقع مشتری به خرید ملک، تشویق می شود.

نصب و تعمیر تایمر راه پله
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سنسور و تایمر مشاعات هم ارائه میده؟
خدمات سیم کشی برق ساختمان در تهران

نکات تعمیر تایمر راه پله

جریان خروجی تایمر مشاعات توان روشن کردن 20 عدد لامپ 100 وات را دارد، در صورت اتصال تعداد لامپ های بیشتر تایمر به درستی عمل نمی کند.

زمان تایمر راه پله قابل تنظیم است دو انتخاب “همیشه روشن” یا “وضعیت تایمر” در باکس پیش بینی شده است. خودتان هم می توانید وضعیت تایمر را روی زمان دلخواه تنظیم کنید و روشن و خاموش شدن لامپ ها را کنترل کنید. در صورتی که تایمر عمل نمی کند برای تعمیرات با تکنیسین برق تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که تایمر راه پله و سنسور مشاعات دو دستگاه متفاوت هستند. سنسورها حساس به حرکت هستند اما تایمر راه پله برای این امر طراحی نشده پس لازم است تا خودتان کلید روشن را بزنید ولی خاموش شدن لامپ ها نیاز به زدن کلید ندارد.

یک نکته مهم دیگر نیز اینست که می توانید حساسیت چراغ ها را تنظیم کنید. البته این تنظیم طوری نباشد که اصلا سنسور حرکت نکند ولی می توان طوری تنظیم کرد که موقع حرکت گربه ها، واکنش نشان ندهد.

اگر با فشار دادن شستی ها، لامپ راه پله روشن می شود ولی به محض رها کردن شستی، لامپ ها خاموش می شود مشکل از تایمر یا فیوز تایمر است. ابتدا از فیوز تایمر را بررسی کنید و در صورت سالم بودن فیوز، احتمال سوختن تایمر وجود دارد. برای تعویض و یا تعمیر تایمر راه پله با خدمات درب منزل هوم سرویز تماس بگیرید.

در صورتی که به تعمیر اتصالی برق ساختمان نیاز دارید کلیک کنید.

تعمیر چراغ سقفی سنسور دار

در اغلب آپارتمان های پر واحد و مجتمع های مسکونی مشکل خراب شدن سنسور راه پله وجود دارد. به هر حال هر وسیله برقی و روشنایی طول عمری دارد و دیر یا زود نیاز به تعمیر پیدا می کند. مدیریت ساختمان متولی تعمیر سنسور چشمی راه پله است. در این مورد باید با شرکت های تخصصی تعمیرات برق هماهنگ شود. تعمیر چراغ های سنسور دار نیاز به تخصص دارد اگر در این زمینه تجربه ای ندارید با ما ماس بگیرید. خدمات نصب و راه اندازی سنسور راه پله هوم سرویز در همه نقاط تهران سفارش می پذیرد. تکنیسین های همیار همگی دوره آموزش تعمیر سنسور حرکتی راه پله را گذرانده اند. برخی از خدمات هوم سرویز برای تعمیر تایمر راه پله عبارتند از:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سنسور و تایمر مشاعات هم ارائه میده؟
  • تبدیل تایمر راه پله به سنسور
  • عیب یابی سنسور حرکتی راه پله
  • عیب یابی تایمر راه پله
  • عیب یابی سنسور چشمی راه پله
  • تعمیر سنسور حرکتی راه پله

اگر نیاز به اطلاعات جامعی در ارتباط با نصب و تعمیر دزدگیر منزل دارید کلیک کنید.

عیب یابی سنسور راه پلهتعویض فیوز سوخته تایمر

مشکلات سیم کشی ساختمان و تعمیر سنسور چراغ سقفی

قبل از نصب تایمر راه پله لازم است تا وضعیت سیمکشی ساختمان بررسی شود. در صورتی که اینکار از قبل انجام نشود احتمال بروز مشکل وجود دارد. حتی در صورت بررسی سیم کشی نیز احتمال آسیب به مدار در آینده هست. قبل از تماس با تعمیرکار سالم بودن سیم کشی ساختمان را بررسی کنید. برای اینکار یک تست ساده انحام دهید. روی شستی را فشار دهید و سپس آن را رها کنید اگر چراغ ها روشن بشود ولی بلافاصله خاموش شود مشکل از سیم کشی راه پله نیست و خود تایمر دچار اشکال شده است. در صورت نصب اشتباه سیم های فاز و نول روی تایمر، پس از زدن شستی فیوز داخل تایمر از کار می افتد. این فیوز شیشه ای قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. با خارج کردن فیوز سوخته و وصل یک فیوز سالم، مشکل تایمر برطرف می شود.

بهترین لوستر برای پذیرایی باید چگونه باشد؟ قبل از تصمیم خرید حتما مطالعه کنید.

هزینه تعمیر تایمر چراغ راه پله

تعمیرات سنسور مشاعات و تایمر راه پله هزینه بر است. در مقایسه با سنسورها هزینه تعمیر تایمرهای راه پله و پارکینگ کمتر است ولی به طور دقیق نمی توان این قیمت را از قبل مشخص کرد. تکنیسین برق ساختمان بعد از بررسی وضعیت تایمر در مورد هزینه های احتمالی نظر قطعی را می دهد. ابتدا باید عیب یابی تایمر راه پله انجام شود. آیا مشکل از خود تایمر است یا تنها فیوز آسیب دیده است؟ آیا مدارات سیم شکی برق راه پله ها دچار مشکل شده یا خیر؟ در ساختمان های قدیمی اغلب سیمکشی فرسوده عامل اصلی خرابی تایمر است. عوامل تاثیرگذار در هزینه تعمیرات چراغ سنسوردار عبارتند از:

  • ابعاد فضا و بزرگی راه پله و تعداد طبقات

تعمیر سیم کشی با توجه به بزرگی فضا و تجهیزات برق رسانی براورد می شود.در فضاهای بزرگ تر مقدار سیم کشی بیشتری انجام می شود. بنابراین هزینه خرید سیم و لامپ و کلید و … نیز بیشتر می شود. 

  • تعداد چراغ ها و کلیدهای نصب شده در ساختمان

راهروهای طویل به چراغ های سنسوردار بیشتری نیاز دارند در حالی که یک آپارتمان 4 واحدی با راه پله های کوچک تر نیاز به چراغ های سنسوردار زیادی ندارد. در این مورد لازم است تا از قبل محل بررسی شود. تکنیسین با تجربه می تواند در مورد تعداد چراغ ها و کلیدها راهنمایی کند. به هر حال یک نسخه را نمی توان برای همه ساختمان ها پیچید.

برای اطلاع از هزینه تعمیر تایمر راه پله و پارکینگ به جدول پیوست در ادامه مطلب توجه کنید. این فهرست به طور مرتب به روزرسانی می شود. اگر در نصب تایمر نیاز به مشورت و راهنمایی دارید با پشتیبانی تماس بگیرید. مشاوره تلفنی کاملا رایگان است.

از روش سیم کشی ساختمان جدید چه می دانید؟

هزینه تعمیر تایمر راه پلهعیب یابی و تعمیر تایمر مشاعات

خدمات نصب و تعمیر تایمر راه پله

سرویس سنسور و تامیر مشاعات هوم سرویز از خدمات درب منزل است که در همه ایام سال فعال می باشد. نصب سنسور مشاعات، عیب یابی و تعمیر سنسور راه پله، طراحی دید و اجرای کامل تایمر راه پله توسط تکنیسین حرفه ای برق ساختمان انجام می شود. اگر تایمر به طور ناگهانی خاموش می شود و یا دید سنسور نیاز به اصلاح دارد با ما تماس بگیرید. کلیه خدمات نصب سنسور مشاعات تهران، نصب تایمر راه پله کرج، تعمیر تایمر راه پله شیراز، نصب تایمر راه پله مشهد، نصب تایمر اصفهان، نصب سنسور راه پله تبریز و رشت پس از بازدید رایگان از محل و بررسی موقعیت تخمین زده می شود. کابل کشی و سیم کشی برق تایمر راه پله و پارکینگ طبق نرخ مصوب و منصفانه قیمت گذاری می شود. تهیه لوازم و قطعات مورد نیاز جهت تعمیر سنسور مشاعات پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سنسور و تایمر مشاعات هم ارائه میده؟

یک دیدگاه

  1. سلام پس از زدن کلید تایمر یک لحظه روشن به محض ول کردن کلید تایمر خاموش میشود ولی در زمان فشار دادن کلید روی کلیدزمان تایم اکر جابجایی صورت گیرد چراغها روشن میمانند روی هر تایمی بعد از زمانی باشد دوباره خاموش میشوند لطفا راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا