نظافت و پذیرایی

تمیز کردن راه پله ساختمان فوری با قیمت استثنایی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

تمیز کردن راه پله های ساختمان شاید دشوارترین کار در زندگی نباشد ولی بدون تردید سختی های خودش را دارد. در مجتمع های مسکونی با ده ها و شاید صدها واحد، نظافت راه پله و مشاعات به شرکت های خدماتی سپرده می شود. همه ساختمان های اداری و تجاری هم از سرویس های دائمی نظافتی برای تمیزکاری فضاهای مشترک استفاده می کنند. به خصوص وقتی میزان تردد در ساختمان زیاد باشد، برای تمیز نگهداشتن پله ها، پارکینگ و راهروهای ساختمان باید برنامه منظمی داشته باشید. این امر در ساختمان های مسکونی اهمیت بیشتری دارد زیرا مشاعات آینه رفتار ساکنین هستند.

اهمیت تمیز کردن راه پله ها

این روزها آپارتمان ها جای منازل ویلایی را گرفته اند. ساختمان های چند طبقه بخشی از هویت شهرهای بزرگ هستند. حتی در خانه های ویلایی و دوبلکس هم پله ها را می بینید. پله های سنگی، چوبی، سرامیکی، فلزی و … در داخل و خارج از ساختمان به وفور دیده می شوند. اولین تکته مهم در نظافت ساختمان تهران مربوط به جلوه ظاهری آن است. راه پله های کثیف با لکه های بزرگ و کوچک، ساختمان را قدیمی و مخروبه نشان می دهند. اما از این هم که بگذریم، موضوع مهم دیگری وجود دارد که نمی توان نادیده گرفت. درب آپارتمان را که باز می کنید، راه پله را می بینید. این یعنی آلودگی و کثیفی پله ها دقیقا پشت در خانه تان در کمین نشسته است. موقع ورود به منزل کثیفی ها به فضای داخل وارد می شوند.

شاید در نگاه اول این موضوع مهم نباشد ولی به مرور می بینید که کفپوش های کنار درب ورودی کثیف تر از دیگر مناطق است. انواع و اقسام بیماری های میکروبی و ویروسی همراه با کثیفی های مشاعات وارد خانه ها می شود. همین حالا به راه پله ساختمان نگاه کنید. آیا پله ها به اندازه گافی تمیز هستند؟

ترکیب جادویی برای باز کردن لوله آب آشپزخانه 

تمیز کردن راه پله های ساختمان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

چگونه راه پله ها را تمیز کنیم؟

نظافت پله ها اصولی دارد خواه تعداد پله ها کم باشد یا زیاد، در هر صورت باید این اصول رعایت شوند. در صورتی که ندانید چطور پله ها را برق بیندازید، تنها خودتان را خسته کرده اید و راه پله آن طور که باید تمیز نمی شود. معمولا مالکین یک مجتمع خودشان اقدام به نظافت راه پله نمی کنند و اغلب از شرکت خدماتی برای این کار، کمک می گیرند. اگر قصد دارید خودتان نظافت راه پله ساختمان کرج را تمیز کنید، به راهنمایی های این مطلب توجه کنید. ما در این کار خبره هستیم و می دانیم که چه مواردی باید در نظر گرفته شود. 

هزینه نظافت منزل سال 1402 خدمات نظافت منزل طبق نرخ اتحادیه

  • انتخاب شوینده مناسب برای تمیز کردن راه پله

 یادتان باشد که همه تجهیزات را از قبل آماده کنید. هر چیزی که موقع تمیزکاری به دردتان می خورد را در دسترس قرار دهید. موقع نظافت نمی توانید برای خرید این لوازم از خانه خارج شوید. یکی از مهم ترین موارد، انتخاب شوینده مناسب است. آیا می دانید بهترین ماده تمیز کننده برای نظافت راه پله و مشاعات شیراز کدام است؟ باید بگویم که هیچ کاده جادویی برای این کار وجود ندارد اما نکته مهم اینست که شوینده را بر اساس جنس راه پله، انتخاب کنید. برای مثال شوینده هایی که برای برق انداختن سنگ و سرامیک به کار می روند اصلا مناسب راه پله چوبی نیستند. همینطور موادی که برای پولیش چوب استفاده می کنید را نباید برای مشاعات سنگی و سرامیکی استفاده کنید. با توجه به متریال پله ها فلز، سنگ، چوب و یا …. از مواد شوینده خاص استفاده کنید.

برای راه پله های سنگی و سرامیکی از پودر تاید و مایع ظرفشویی استفاده کنید

تمیز کردن راه پله و پارکینگ

  • ترتیب تمیزکاری راه پله و مشاعات ساختمان

نکته مهم دیگر در مورد شروع کار است. به نظرتان پارکینگ یا پشت بام، کدام باید زودتر نظافت شود؟ برای اینکه کارها سریع تر انجام شود باید از بالا به پایین تمیزکاری را انجام دهید. این یک اصل مهم در همه موارد است. اگر می خواهید شیشه های مشاعات را تمیز کنید این کار را قبل از نظافت راه پله انجام دهید. در مورد دیوارها هم وضع به همین صورت است. فرمول از بالا به پایین یک اصل مهم در نظافت مشاعات ساختمان مشهد است. پس اول به سراغ پله های طبقه بالا بروید از درب پشت بام شروع به جارو کنید. برای نظافت موکت راه پله می توانید از جاروبرقی استفاده کنید اما راه پله های فلزی و … را می توان با جاروی ساده هم تمیز کرد

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟
  • شستشو و تمیز کردن راه پله

هرگز قبل از جارو کردن گرد و غبار از آب و تی مرطوب استفاده نکنید. این کار باعث می شود لکه های ناجوری روی پله ها دیده شود. پس از جاروکردن با یک سطل آب و تی به سراغ پله ها بروید. نکته مهم اینست که تی نباید خیس باشد. اندکی رطوبت برای نظافت راه پله ها کفایت می کند. مراقب باشید تی خیس موجب کثیفی دیوارها می شود و اصلا ایده خوبی نیست. یادتان باشد نرده ها هم پر از گرد و خاک هستند و باید تمیز شوند. پس از اتمام کار نگاهی به راه پله ها داشته باشید و اگر گوشه ها هنوز تکیز نشده با استفاده از دستمال مرطوب این مناطق را هم حسابی تمیز کنید. 

یک راه ساده تر هم برای نظافت فضاهای مشاع وجود دارد! از یک شرکت خدماتی معتبر کمک بگیرید. نظافتچی آقا به سرعت و با تجربه ای که دارد، پله ها را برق می اندازد. 

نظافت منزل توسط خانم جوان و ماهر

هزینه تمیز کردن راه پلهتمیز کردن راه پله

خدمات نظافت راه پله و مشاعات

قبل از سفارش می توانید از روی جدول اعلام شده، هزینه دقیق تمیز کردن پله های ساختمان را محاسبه کنید. موقع ثبت سفارش هزینه ای پرداخت نمی کنید و پس از اتمام کار نیز، مبلغ اضافی از شما دریافت نمی شود. یک نکته مهم اینکه تهیه مواد و ابزار شستشوی راه پله بر عهده مشتری است. چهارپایه، مواد شوینده تی و دستمال مرطوب، جارو و خاک انداز، آب و وایتکس و هر چیزی که لازم است را از قبل آماده کنید تا کارها سریع تر انجام شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا