لوله کشی و تاسیسات

ترکیب جادویی بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه ✔️ لوله بازکنی فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه از چند جهت اهمیت زیادی دارد. اولی اینکه گرفتگی سینک و لوله فاضلاب موجب می شود تا آب حاصل از شستشو و کارهای آشپزی تخلیه نشود. دیگر اینکه بوی بدی در آشپزخانه و همینطور کل خانه به مشام می رسد. هر دو این مشکلات غیر قابل تحمل هستند. آشپزخانه باید از هر لحاظ تمیز و پاکیزه باشد. تخلیه نشدن آب فاضلاب از سینک به معنای باقی ماندن آلودگی ها در فضای آشپزخانه است. با توجه به اهمیت این موضوع، باز کردن لوله های فاضلاب از خدمات ضروری و فوری در شرکت های خدماتی به حساب می آید. وقتی سینک ظرفشویی مسدود می شود، چه کارهایی انجام می دهید؟

خدمات لوله بازکنی

گرفتگی سینک ظرفشویی اصلا قابل تحمل نیست. وقتی بوی فاضلاب در آشپزخانه می پیچد به احتمال زیاد لوله ها چربی گرفته و خیلی زود به طور کامل کیپ می شود. اگر آب سینک تخلیه نمی شود یا از کف به زمین می ریزد دیگر حتما باید به فکر چاره بود. معمولا اولین راه حل برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده از لوله بازکن های شیمیایی است. استفاده از لوله بازکن های اسیدی و شیمیایی می تواند به اتصالات و چسب آن آسیب زده و هزینه تعمیرات را بیشتر کند. از طرفی مواد شیمیایی آسیب زیادی به محیط زیست وارد می کنند که عواقب آن گریبان خودمان را می گیرد. به جای استفاده از مواد آسیب رسان از ترفندهای کم ضرر و خانگی برای باز کردن لوله های فاضلاب کمک بگیرید.

سریع ترین روش رفع نشتی لوله فلزی چیست؟

چرا لوله های فاضلاب ظرفشویی می گیرد؟

در مقایسه با لوله های فاضلاب سرویس های بهداشتی و حمام، همیشه فاضلاب آشپزخانه زودتر کیپ می شود. سه علت عمده برای کیپ شدن فاضلاب سینک آشپزخانه وجود دارد:

  1. لوله های فاضلاب آشپزخانه باریک تر است. این لوله ها معمولا 6 یا 8 است. لوله های دستشویی حداقل 10 است.
  2. لوله های فاضلاب به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعتا زودتر هم کیپ می شود.
  3. شستشوی ظروف چرب، پرز و موی باقیمانده از شستشوی لباس ها در لباسشویی و رسوبات حاوی خرده های غذایی همگی می توانند در لوله های باریک و تنگ مسیر فاضلاب آشپزخانه گیر کرده و به مرور انسداد ایجاد کنند.

تخلیه چاه و لوله بازکنی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟
بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

لوله بازکنی تهران از سرویس های شبانه روزی است. همیشه می توانید برای کمک حرفه ای روی تخصص همیاران فنی ما حساب کنید. قبل از تماس با خدمات لوله بازکنی این ترفندها را انجام دهید. مشکل گرفتکی سینک ظرفشویی و بوی بد فاضلاب آشپزخانه با موادی در هر خانه ای پیدا می شود، به سادگی حل می شود. قبل از هر اقدامی مواد زائد و آب داخل سینک را خارج کنید تا عملیات لوله بازکنی راحت تر انجام شود.

علت نشتی لوله پلیکا در ساختمان چیست؟

ماهیگیری با چوب لباسی سیمی!

برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه از یک چوب لباسی سیمی استفاده کنید. چوب لباسی را باز کرده و کاملا صاف کنید. اکنون یک سیم بلند دارید که برای لوله بازکنی عالی است. حالا یک سر این میله فلزی را مثل قلاب ماهیگیری فرم دهید. یک قلاب کوچک در ته این مفتول بلند همان چیزی است که با آن می توانید همه آشغال های داخل لوله را شکار کنید. تنها رمز کار اینست که سعی کنی محتویات داخل لوله یعنی همه جرم ها و چربی ها و … را به بیرون بکشید. با فشار دادن این مفتول به داخل لوله فاضلاب فقط موجب کیپ شدن بیشتر آن می شوید. با دقت و آرامش این کار را انجام دهید.

راه های باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه

آب جوش برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

بعد از اینکه همه زائدات را از لوله خارج کردید حتما آب داغ را باز کنید تا سینک به طور کامل تمیز و لوله ها باز شوند. البته اگر مطمئن هستید که تنها چربی ها و جرم داخل لوله فاضلاب را کیپ کرده می توانید از همان اول از آب جوش برای باز کردن لوله ها استفاده کنید. آب جوش همه چربی ها را با خود شسته و می برد. به طور کلی بهتر است بعد از شستشوی ظروف به مدت چند ثانیه آب داغ را باز بگذارید تا رسوب دور لوله ها جا خوش نکند. علت گرفتگی لوله های فاضلاب سینک ظرفشویی، چربی و خرده های مواد غذایی است. البته اگر مشکل مربوط به گرفتگی چاه فاصلاب باشد تنها راه لوله بازکنی شبانه روزی کرج است و سایر روش کارساز نیست.

چربی را نمک گیر کنید!

یک ترکیب موثر خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه َشیراز وجود دارد که قدیمی ها بیشتر از آن استفاده می کردند. ترکیب نمک و سرکه در از بین بردن چربی ها معجزه می کند.در یک فنجان به مقدار مساوی نمک و سرکه بریزید. ترکیب نمک و سرکه با جوشش و گاز همراه است. در همین حالت جوشش، مواد را داخل لوله فاضلاب سینک ریخته و حداقل یک ساعت آب را باز نکنید. ترکیب این دو ماده همه محتویات و جرم داخل لوله ها را تمیز می کند و با باز کردن آب این مواد در لوله ها به سمت چاه حرکت می کنند. بهترین کار اینست که مواد نمک و سرکه را شب در سینک بریزید و فردا صبح آب داغ را باز کنید. این ماده هیچ آسیبی به لوله ها نمی زند. از سرکه سفید استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟
بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه فوریبازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

جوهر نمک یک لوله باز کن حرفه ای

خدمات لوله بازکنی مشهد خانگی را با یک ترفند کمی حرفه ای تر دنبال می کنیم. آیا می دانستید که بخارات جوهر نمک می تواند باعث سوختگی دست و حتی آسیب به چشم ها بشود؟ حتی جا به جایی جوهر نمک هم باید با احتیاط انجام شود. در مقایسه با دیگر روش ها برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه ، این روش خطر بیشتری دارد. برای کار با جوهر نمک حتما از دستکش و عینک برای محافظت از دست و چشم استفاده کنید. 2 فنجان جوهر نمک را در یک سطل آب ریخته و با احتیاط هم بزنیدو از یک چوب بلند برای هم زدن کمک بگیرید. مراقب باشید این ماده به سرعت شروع به جوشیدن می کند. گرما و بخارات حاصل از این ترکیب خطرناک است. این محلول را با کمک قیف داخل فاضلاب ظرفشویی بریزید. حداکثر 30 دقیقه بعد باید لوله های فاضلاب و سینک را با آب داغ بشویید.

 لوله کشی شبانه روزی

بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه و زانویی

اگر با هیچکدام از روش های قبلی، مشکل برطرف نشد ناچارید زانویی زیر سینک را باز کنید. این کاری نیست که از آن خوشتان بیاید. اول یک سطل خالی را زیر لوله ظرفشویی قرار دهید. سپس واشر دو انتهای لوله زیر سینک را با دست کمی شل کنید و بست ها را باز کنید. همه قسمت ها را با دست نگهدارید تا جدا نشود. پس از آزاد شدن لوله می توانید همه قسمت ها را به کمک مسواک تمیزکنید. داخل زانویی و لوله را کامل تمیز کنید و بقایای مواد غذایی را خارج کنید. کار خیلی چندش آورید ولی به هر حال کار راه انداز است. البته در مقایسه با باز کردن چاه توالت اصفهان، باز کردن زانویی کمتر حال به هم زن است.

اگر با همه تلاش هایی که کردید هنوز لوله ها باز نشده و همچنان سینک ظرفشویی کیپ است، با ما تماس بگیرید. لوله کشی شبانه روزی هوم سرویز، آماده سرویس دهی در همه مناطق تهران است.

بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه 

شرکت های لوله بازکنی از روش های مختلفی برای باز کردن لوله های فاضلاب استفاده می کنند. باز کردن لوله ها با فنر یکی از رایج ترین موارد رفع انسداد لوله هاست. قیمت لوله بازکنی با فنر در مقایسه با اینکه بدون تخریب و سریع است، صرفه اقتصادی زیادی هم دارد. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بدون تخریب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته راه حل نهایی رفع انسداد لوله های فاضلاب ساختمان است.

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی

 سرویس لوله بازکنی و تخلیه چاه هوم سرویز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان است. با توجه به مشکلات پر شد چاه یا مسدود شدن لوله ها، این سرویس در روزهای تعطیل نیز فعال است و سفارش می پذیرد. برای ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه اقدام کنید. موقع ثیت سفارش هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. پس از ثبت سفارش جهت هماهنگی با شما تماس گرفته می شود. امکان ارتباط مستقیم با مجری کار نیز وجود دارد. ما بهترین لوله بازکن های هر منطقه را به محل اعزام می کنیم. پس از بررسی محل، اطلاع رسانی در مورد نوع کار و نحوه اجرای آن به مشتری داده می شود. توافق در مورد مسائل مالی و هزینه های مربوط قبل از شروع کار انجام می شود. برای باز کردن لوله ها از دستگاه فنر برقی، دستگاه تراکم هوا یا دیلم توالت استفاده می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا