برقکاری ساختمان

مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت نصب دوربین مدار بسته کدامند؟

قیمت نصب دوربین مدار بسته

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته و هزینه نصب دوربین مدار بسته چه چیزهایی هستند؟

مطمئنا یکی از عوامل مهم در خرید و انتخاب دوربین مدار بسته، قیمت نصب دوربین مدار بسته است. درست است که در هنگام خرید تجهیزات امنیتی و هوشمند سازی اولین عامل تعیین کننده، کیفیت و کارایی آن محصول است. اما همیشه خرید دوربین مدار بسته ارزان و کمک گیری از تیم متخصص نصب دوربین مدار بسته ماهر و منصف نیز در الویت میباشد.

برند های تولید کننده دوربین مداربسته و نوع امکاناتی که ارائه میدهند بسیار گسترده هستند.، لدا قیمت نصب دوربین مدار بسته خانگی و دوربین مدار بسته برای شرکت ها ، از چند ده دلار تا چند صد دلار متغیر است.

به عبارت دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت دوربین مدار بسته، تحت تاثیر دو عامل نوع دوربین مدار بسته و هزینه نصب دوربین مدار بسته است. که در ادامه به طور کدام عوامل موثر بر قیمت نصب دوربین مدار بسته را شرح می دهیم.

فهرست مطالب

فاکتور های تعیین کننده قیمت دوربین مدار بسته را با هم بررسی کنیم:

قیمت نصب دوربین مدار بسته
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

 مدل و برند دوربین مدار بسته :

انتخاب صحیح و حرفه ای نوع دوربین مداربسته تا حد زیادی در قیمت نصب دوربین مدار بسته تاثیر گذار است. به طور مثال گاهی اصلا نیاز به دوربین مدار بسته 360 درجه یا FULL SCREEN نیست. فقط با انتخاب و خرید اشتباه، قیمت نصب دوربین مدار بسته مخفی برای منزل یا محل کارتان را افزایش داده اید.

همانطور که می دانیم برند های متعددی در بازار هستند. بسیاری از این برندها شناخته شده نیستند و هیچ گونه ضمانت خریدی به همراه ندارند. این دوربین ها به دوربین های  NO NAME معروفند.

هیچگاه فقط به علت قیمت دوربین مدار بسته ارزان از اقلام بدون گارانتی استفاده نکنید. زیرا در صورت بروز ایراد، راه حلی نخواهند داشت و مالک اول تا آخر آنها خود شما هستید. پس نکته اول در خرید دوربین،گارانتی و مسئله دوم نوع چیپست یا پردازنده ای می­ باشد که در آنها تعبیه شده است.

برد دوربین و لنز مهمترین قطعات در دوربین هستند. دوربین های فیک یا تقلبی در بازار برد ضعیفی دارند که در صورت بروز کوچکترین نوسانات برق ممکن است به کلی خاموش شوند.

جزییات تصاویر ضبط شده:

اگر به دوربین با درج جزییات بیشتر نیاز دارید، باید از دوربین مدار بسته FULL HD استفاده کنید. هزینه نصب دوربین مدار بسته FULL HD  نسبت به سایر مدل ها کمی بالاتر است. دوربین با رزولوشن بالا که قابلیت زوم بالایی داشته باشد، قیمت بالاتری دارند.

دوربین مدار بسته برای مکان سرپوشیده یا خارج از مکان:

همچنین محل مورد نظر برای نصب دوربین نیز تعیین کننده مدل دوربین است. به طور مثال در فضای سرپوشیده نیازی به دوربین ضد آب نیست. اما در فضای خارج از منزل یا محل کار حتما باید از دوربین ضد آب استفاده کرد که در مقابل رطوبت و گرما مقاومت بیشتری داشته باشند.

قیمت دوربین مدار بسته ضد آب نسبت به انواع معمولی کمی بالاتر است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

در ارتباط با روش جدید سیم کشی ساختمان چه می دانید؟
هزینه نصب دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین بیسیم یا با سیم ؟!

هزینه نصب دوربین مدار بسته بیسیم نسبت به نوع با سیم آن کمتر است، چون نیاز به کابل کشی و سیم کشی ندارد. قیمت دوربین مدار بسته وایرلس (WIRELESS) نیز نسبت به دوربین تحت شبکه کمتر است.

دید در شب :

توانایی تصویر برداری در شب دوربین مدار بسته در متراژ های متفاوت، یکی دیگر از پارامتر های اصلی می باشد که تاثیر بالایی در قیمت خرید دوربین مدار بسته دارد. دوربین هایی که مجهز به این فناوری هستند بر اساس متراژ هایی که قادر به ثبت تصاویر هستند، قیمت های متفاوتی دارند.

 تعداد دوربین مدار بسته:

تعداد دوربین مدار بسته بستگی به اندازه مکان مورد نظر دارد. اگر فضا زیاد باشد، تعداد دوربین مدار بسته به طبع باید بیشتر شود. همچنین نقاط کور دوربین نیز باید مد نظر قرار گرفته شود. گاهی قسمت خاصی مد نظر کارفرماست که این حساسیت نیز از فاکتور های تعیین کننده و تاثیر گزار بر قیمت نصب دوربین مدار بسته است.

 نوع دستگاه NVR یا DVR:

اولین عامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت دستگاه های  NVR یا  DVR ،برند آنهاست. دومین عامل تعیین کننده  قیمت دستگاه DVR تعداد کانال های آنها است. دستگاه های DVR معمولا 4، 8، 16 و 32 هستند. هرچه تعداد کانال های دستگاه بیشتر باشد امکان اینکه دوربین های بیشتری به دستگاه وصل شود، وجود دارد. طبیعتا قیمت نصب دوربین مدار بسته مخفی برای منزل نیز بالاتر خواهد رفت.

کیفیت ضبط تصاویر DVR نیز از عوامل بسیار موثر در قیمت دوربین و دی وی آر است. هرچه DVR با کیفیت­ تر ضبط تصاویر را انجام دهد و هرچه تعداد فریم در ثانیه ضبط تصاویر بیشتر باشد. قیمت دستگاه DVR  و هزینه نصب دوربین مدار بسته نیز بالاتر می رود.

عوامل دیگر نیز مانند خروجی HDMI یا تعداد هارد دیسک هایی که بر روی دستگاه قابل پشتیبانی هستند بر اجرت نصب دوربین مدار بسته تاثیر دارد.

  حافظه جانبی مورد نیاز:

این مورد به ساعاتی که نیاز به بایگانی تصاویر ضبط شده است بستگی دارد. هرچه ظرفیت حافظه بالاتر برود قیمت دوربین مدار بسته خانگی نیز بالاتر می رود.

   سیم و کابل مورد نیاز:

این مورد باید توسط نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای انجام شود و بستگی به وسعت محل مورد نظر و ارتفاع سقف دارد. عامل ارتفاع بر متراژ سیم و کابل مورد نیاز هم تاثیر گذارند.

یک نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای تمام موضوعات فوق را در غالب سوالاتی مطرح میکند و پس از مشاهده حضوری و بررسی پاسخ های شما،  نرخ نصب دوربین مدار بسته را اعلام میکند.

متخصصین نصب دوربین مدار بسته هوم سرویز پس از مشاهده حضوری و پس از طراحی نقشه بر اساس بودجه شما قیمت نهایی را اعلام می کنند.

دستمزد نصب دوربین مدار بسته:

همانطور که پیش تر اعلام شد برآورد دستمزد نصاب دوربین مدار بسته در هوم سرویز به تعداد دوربین و متراژ سیم کشی و کابل کشی و ارتفاعی که نصب دوربین باید انجام شود بستگی دارد. همچنین هزینه نصب دوربین شبکه، آنالوگ و بی سیم با هم تفاوت دارتد.

هوم سرویز همیشه سعی دارد با اعلام شفاف تعرفه قیمت های خدمات متنوع خود خیال مشتریان و همیاران خود را راحت کرده و این اطمینان را ایجاد کند تا مشتریان هوم سرویز با آسودگی خاطر بتوانند از خدمات متنوع هوم سرویز استفاده کنند. در جدول ذیل می توانید تعرفه قیمت نصب دوربین مدار بسته و همچنین قیمت تعمیر دوربین مدار بسته را مشاهده کنید.

با نصب سیستم اطفاء حریق امنیت منازل خود را چندین برابر کنید


هزینه نصب دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته خانگی چگونه تعیین می شود؟

برای اینکه قیمت دوربین مدار بسته خانگی کاهش پیدا کند، باید دوربینی درخور منزل خود را خریداری و نصب کنیم.

دوربین AHD  یا دوربین مدار بسته آنالوگ:

از جمله دوربین مدار بسته ارزان منزل و محل کار به شمار می آید. بهترین انتخاب دوربین مدار بسته خانگی این نوع دوربین است . تمامی برند های تولید کننده دوربین مدار بسته نظیر داهوا و هایک ویژن اقدام به عرضه دوربین مدار بسته ارزان AHD کردند.

نصب دوربین مدار بسته بیسیم :

در صورت انتخاب این مورد، قیمت نصب دوربین مدار بسته خانگی نیز بسیار کاهش پیدا می کند. عده زیادی به دوربین های بی سیم را انتخاب می کنند، زیرا هم بسیار به صرفه است. هم با دستگاه های برقی خانگی تداخل ندارند یا به اصطلاح نویز کمتری دارند ، هم تصویر و صدای شفافی ارائه می کنند.
اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته خانگی دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین مدل به پیشنهاد متخصصین نصب دوربین مدار بسته هوم سرویز، دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. این نوع دوربین ها مدل های ارتقا یافته دوربین های آنالوگ هستند که توسط شرکت های داهوا و هایک ویژن عرضه شده اند.

قیمت انواع دوربین مدار بسته از برند های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید:

با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار ایران، قیمت دوربین مدار بسته مخفی برای منزل یا محل کار نیز مدام در حال تغییر است. زیرا اکثر دوربین های با ضمانت وارداتی هستند و تحت تاثیر قیمت ارز هستند.

دوربین مدار بسته شیائومی با کیفیت بالا از 30 تا 70 دلار در مدل های مختلف
دوربین مدار بسته هایک ویژن از 80 تا 120 دلار بستگی به نوع دوربین و کیفیت تصویر دوربین متفاوت است.
دوربین هایک لوک یک دوربین میان رده با کیفییت از 20 تا 50 دلار
دوربین داهوا از 30 تا 50 دلار

برای دسترسی بهتر به قیمت دقیق انواع برندهای دوربین مدار بسته، سعی کرده ایم برخی از سایت های معتبر خارجی و داخلی را برای خرید دوربین مدار بسته در این قسمت معرفی کنیم. برای مشاهده قیمت نصب دوربین مدار بسته هم به راحتی می توانید به سایت هم سرویز مراجعه کنید.
نرخ نصب دوربین مداربسته

هزینه های جانبی نصب دوربین مدار بسته کدامند؟

  1. نصب انواع دوربین مدار بسته تا ارتفاع 3 متر
  2. نصب و راه اندازی دستگاه DVR یا NVR در کانال های مختلف 8 و 16
  3. اجرای هر فقره CLIENT انتقال تصویر بر روی کامپیوتر ، تلفن همراه و تبلت به ازای هر نفر
  4. نصب تجهیزات جانبی نظیر میکروفن، دستگاه اعلام ضد سرقت ، تلفن کننده و غیره
  5. کابل کشی دوربین آنالوگ و دیجیتال بر اساس متر طول
  6. داکت کشی بر اساس متر طول
  7. نصب براکت جهت LCD

تمامی موارد فوق از هزینه های جانبی نصب دوربین مدار بسته هستند. که با توجه به نرخ مصوبه نصب دوربین مدار بسته در هوم سرویز اعلام می شود.

خدمات نصب و تعمیر دزدگیر منزل و نکاتی که باید بدانید!!

نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای را برای مشورت انتخاب کنید:

قیمت نصب دوربین مداربسته مخفی برای منزل یا محل کار، به میزان بودجه ما بستگی دارد. برای اینکه با توجه به هزینه در نظر گرفته، بهترین انتخاب را داشته باشید. باید با یک نصاب دوربین مدار بسته حرفه ای مشورت کنید.

نصاب دوربین مدار بسته هوم سرویز با طراحی متناسب با فضا، تمام نقطه کور فضا را با جای گیری مناسب دوربین ها پوشش می ­دهد. این موضوع می­تواند تاثیر بسزایی در هزینه تمام شده خرید و نصب دوربین مداربسته داشته باشد.

همیاران متخصص نصب دوربین مدار بسته هوم سرویز تمام خدمات را بر اساس تعرفه نصب دوربین مدار بسته سال جاری ارائه می­ کنند.

بیان قیمت منصفانه در کنار ارائه خدمات با کیفیت، هدف تیم هوم سرویز در تمامی سرویس ها از جمله سرویس نصب و تعمیر دوربین مدار بسته است.

همیار شماییم تا پایان سرویس …

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا