لوازم خانگی

تعمیر اجاق گاز رومیزی ✔️ تعمیرات گاز صفحه ای

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

اساس کار همه اجاق گازها شبیه به هم است. گاز شهری با شلنگ مخصوص به اجاق گاز وارد شده و از لوله چند راهه، شیرهای نازل، لوله های رابط و ….. عبور می کند. این مسیر پیچیدگی های خاصی دارد. هر گونه قطعی، اتصال، عیب و ایراد در مسیر گاز رسانی و قعات اجاق گاز موجب می شود تا شعله آبی اجاق، دچار اشکال شود. تعمیرات اجاق گاز یک تخصص حرفه ای است. اگر در این زمینه آموزش ندیده اید نباید اقدام به تعمیر اجاق گاز رومیزی کنید. این کار به نظر ساده است ولی در حین کار متوجه می شوید که جزئیات زیادی در اجاق گاز کار شده است.

آموزش تعمیر اجاق گاز رومیزی

برخی از افراد به اصطلاح آچار به دست هستند و می خواهند هر چیزی را خودشان تعمیر کنند. اگر به تعمیرات اجاق گاز آشپزخانه تهران علاقه دارید این مطلب را از دست ندهید. برخی از رایج ترین مشکلات اجاق گازهای رومیزی و نحوه تعمیر ان را در ادامه می خوانیم. قبل از شروع به تعمیر اجاق گاز حتما برق دستگاه را قطع کنید. اجاق گازهای مدل جدید همگی دارای سیم کشی برق برای اتصالات پیلوت و فندک و … هستند. 

هزینه تعمیر اجاق گاز در محل چقدر است؟

تعمیرات اجاق گاز رومیزی و فردار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟
نصب و تعمیر انواع اجاق گاز رومیزی و فردار

تعمیر اجاق گاز رومیزی وقتی شعله روشن نمی شود

پخت و پز و سر رفتن غذا یکی از مواردی است که می تواند موجب انسداد سوراخ های سر شعله شود. بعد از سر رفتن غذا حتما سر شعله ها را تمیز کنید. گاهی موقع تمیز کردن الکترودهای جرقه زن و یا حتی خود سر شعله به درستی سر جای خود قرار  نمی گیرد که در نتیجه شعله روشن نمی شود. اگر گاز منزل قطع نشده ولی شعله ها روشن نمی شود دلیل ان یکی از این موارد است:

  • کثیف بودن مشعل اجاق گاز
  • قرار گرفتن ناصحیح سرشعله
  • تنظیم نبودن دقیق الکترود های جرقه زدن

تعمیر اجاق گاز رومیزی وقتی شعله زرد می سوزد

زرد سوختن شعله های اجاق گاز از مواردی است که نباید نادیده بگیرید. دلیل اصلی این مشکل، ایراد در تنظیمات مخلوط هوا و گاز است. در اجاق گازهای امروزی این مشکل بیشتر دیده می شود. سیستم سوخت اجاق گازهای قدیمی با این مدل های جدید تفاوت دارد. اگر اجاق گاز آشپزخانه از مدل های جدید است با تنظیم فاصله نازل و رابط مشکل برطرف می شود. زرد سوختن شعله گاز نشان دهنده سوخت ناقص و معیوب است برای برطرف کردن این مشکل با یک تعمیرکار اجاق گاز کرج حرفه ای تماس بگیرید. این کاری نیست که به تنهایی از عهده اش برآیید. در ضمن پشت گوش انداختن این موضوع هم می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند.

هزینه تعمیر اجاق گاز رومیزیخدمات نصب و تعمیر اجاق گاز در تهران

تعمیر اجاق گاز رومیزی وقتی شعله دود می کند

شعله اجاق گاز باید آبی و بدون دود باشد. دود کردن شعله اجاق گاز اصلا عادی نیست ولی گهگاهی اتفاق می افتد. احتمالا ایراد کار از نازل گاز است که باید تعویض شود. با توجه به اینکه تعویض قطعات گازسوز بدون داشتن تجربه و تخصص خطراتی را به همراه دارد. برای تعمیرات اجاق گاز با خدمات نصب و تعمیر اجاق گاز هوم سرویز تماس بگیرید. نیازی به حمل اجاق گاز به تعمیرگاه نیست. تعمیرکاران ما درب منزل مراجعه می کنند و بلافاصله صفر تا صد تعمیرات اجاق گاز فردار شیراز را انجام می دهند. همه مراحل عیب یابی و تعمیرات در این مرکز طبق استاندارد و ضوابط موجود انجام می شود.

تعمیرات اجاق گاز وقتی شعله ناپایدار است

بلندی غیر طبیعی شعله های اجاق گاز می تواند خطرساز باشد. به طور معمول همه اجاق گازهای رومیزی دارای یک شعله استاندارد هستند. همانطور که کاهش ناگهانی شعله نشان دهنده عیب و اشکال در دستگاه است، هر گونه شعله بلند نیز طبیعی نیست. در این مورد هم نسبت هوا و گاز زیادتر از حد معمول است و تنظیمات مخلوط به هم خورده است. اما اگر شعله ناپایدار است و ثابت باقی نمی ماند باید ترموکوبل بررسی شود. دقت کنید که ایا شعله کم و زیاد می شود؟ با تعویض ترموکوبل این مشکل نیز به طور کامل برطرف می شود. 

توجه: هر گونه تعویض قطعات اجاق گاز رومیزی مشهد باید توسط تکنیسین متخصص انجام شود. تعمیرات غیر اصولی اجاق گاز خانگی مشکلات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

تعمیرات اجاق گاز رومیزی وقتی برق دارد

 داخل اجاق گازهای مدل جدید سیم برق کار شده که برای سیستم جرفه زن به کار می رود. گاهی به دلیل دمای زیاد و آب شدن یکی از سیم های برق، بدنه اجاق و ولوم ها برق دار می شوند. این مورد اصلا شوخی بردار نیست. به خصوص اگر با دست خیس بخواهید شعله را کم و زیاد کنید و به بدن یا دیگر قسمت ا دست بزنید، احتمال برق گرفتگی شدید وجود دارد. به محض مواجهه با چنین مشکلی با کارشناسان تعمیرکار اجاق گاز هوم سرویز تماس بگیرید. لازم است تا همه سیم های معیوب به کلی تعویض شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

بهترین روش تعمیر فندک اجاق گاز

نصب و تعمیر اجاق گاز رومیزیتعمیر اجاق گاز رومیزی

خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار از خدماتی است که توسط تکنیسین حرفه ای هوم سرویز انجام می شود. این سرویس شامل عیب یابی، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات است. اگر اجاق گاز دچار مشکل شده با ما تماس بگیرید ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه کاملا رایگان بوده و شامل پرداخت آبونمان یا حق عضویت و … نیست. در صورت تمایل امکان تهیه لوازم و قطعات تعویضی توسط همیار نیز هست. اقلام خریداری شده به همراه گارانتی تحویل داده می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فر و اجاق گاز هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا