بنایی و دکوراسیون

نصب پوستر دیواری سه بعدی ارزان با قیمت ارزان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

نصب پوستر دیواری سه بعدی در ساختمان های لوکس مسکونی و اداری بسیار رایج شده است. این دیوارپوش های مدرن، فضای داخلی را متحول کرده اند. حتی در یک اتاق خواب کوچک هم می توان پوسترهای دیواری را نصب کرد. ظرافت های زیادی در پوستر دیواری وجود دارد که به هنگام نصب باید رعایت شود.  نصب کاغذ دیواری و پوسترهای سه بعدی بدون داشتن تجربه و مهارت امکان پذیر نیست پس اگر در این مورد تجربه ای ندارید، اقدام به اجرای پوستر دیواری نکنید. رول های پوسترهای دیواری، جایگزین ندارند و نمی توانید در صورت خراب شدن از یک رول مشابه استفاده کنید.

پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

پوستر دیواری از جدیدترین و مدرن ترین لوازم در دکوراسیون دیوارهای داخلی  است. این محصول نسل جدید کاغذ دیواری های قدیمی و جایگزین خوبی برای دیوارپوش های گران قیمت است. مواد اولیه این متریال کاغذ با کیفیت به همراه روکش های مختلف است. انواع پوستر دیواری سه بعدی به خاطر نوع چاپ به صورت متفاوتی دیده می شوند. به طور معمول از فاصله یکی دو متری، طرح پوستر به نظر دارای عمق و برجستگی است. البته این فقط یک خطای دید بوده و سطح کاغذ کاملا صاف است. رنگ های به کار رفته در روی کاغذ توسط دستگاه های پیشرفته ای اجرا می شود و در نهایت پس از نصب پوستر دیواری، تصویر روی ان به صورت بُعد دار به نمایش در می آید. همین ویژگی موجب شده تا دکوراتیوها علاقه زیادی به استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی نشان دهند. 

پوستر دیواری سه بعدی در چه مکانهایی نصب می شود؟

قیمت نصب پوستر دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

مشکلات نصب پوستر دیواری سه بعدی

این محصول پس از نصب یک تصویر کامل را به نمایش می گذارد. در مقایسه با کاغذ دیواری این یک تفاوت بزرگ است. کاغذ دیواری ها به صورت رول های یکسان و هم شکل تولید می شوند. موقع اجرای کاغذ دیواری می بایست طرح ها در راستای یکدیگر باشند تا در نهایت هماهنگی وجود داشته باشد. در حالی که نصب پوستر دیواری تهران به صورت اختصاصی برای دیوار مورد نظر، چاپ می شود. در واقع هر رول دارای طرح متفاوت است. از نصب تک تک رول ها در کنار یکدیگر، تصویر یک شکل به وجود می آید.

بنابراین طرح های کاغذ دیواری به صورت تکرار شونده و یکسان هستند ولی پوستر دیواری یک تصویر بدون تکرار است. بزرگترین مشکل در نصب پوستر دیواری بعدی کرج اینست که در صورت مخدوش شدن، نمی توانید رول دیگری را جایگزین کنید و تمام تصویر باید دوباره چاپ شود.

نصب پوستر دیواری از خدمات تخصصی دکوراسیون ساختمان است و توسط نیروی ماهر و کار بلد انجام می شود.

زیرسازی قبل از نصب پوستر دیواری سه بعدی

معمولا یکی از دیوارهای بزرگ برای نصب پوستر روی دیوار شیراز ایده آل است. پوستر دیواری اتاق خواب یا اتاق پذیرایی و …. همگی به یک صورت نصب می شوند. ابتدا طول و عرض دیوار مورد نظر اندازه گیری شده و سپس طرح مورد نظر در چاپخانه روی کاغذ اجرا می شود. رول های پوستر دیواری به صورت شماره دار به محل ارسال می شود. قبل از نصب حتما باید دیوار مورد نظر، آماده سازی شود. به این ترتیب که هر گونه عیب و ایراد و مشکلات روی دیوار می بایست ترمیم و تعمیر شود. اجرای پوستر دیواری مشهد  پوسترها روی دیوار نمور و مرطوب امکان پذیر نیست. نم و رطوبت موجب می شود که خیلی زود کاغذ از دیوار جدا شود.

نحوه نصب کاغذ دیواری روی کاشی، سرامیک، گچ و سیمان

نصب پوستر دیواری سه بعدیپوستر دیواری اتاق خواب

اجرا و نصب پوستر دیواری سه بعدی

پس از سفارش نمی توانید محل نصب پوستر دیواریWallpaper را تغییر دهید. بر خلاف کاغذ دیواری ها، این محصولات تنها برای محل مورد نظر تولید شده اند و قابلیت جابجایی را ندارند. لازم است از قبل همه شیارها و ترک خوردگی های روی دیوار بر طرف شود. اگر دیوار خیلی کثیف و پر از لکه های بزرگ سیاه رنگ باشد بد نیست یک دست رنگ آستری روشن روی دیوار اجرا شود تا پس از نصب، لکه ها به چشم نیاید. پوستر دیواری با چسب مخصوص به دیوار نصب می شود. نصاب پوستر دیواری اصفهان از روی شماره های پشت رول ها، شروع به نصب و چسباندن هر رول می کند. این کار نیاز به دقت زیادی دارد. جای هیچ خطا و سهل انگاری نیست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

قبلا گفته شد که هر رول منحصر به فرد است و بخشی از تصویر را شامل می شود! پارگی یا خراب شدن یک رول به معنای خالی ماندن آن قطعه در تصویر نهایی است. 

قیمت نصت پوستر دیواری سه بعدی

پس از اجرای کاغذ دیواری تعداد رول های استفاده شده، شمارش می شود. نصاب به ازای هر رول دستمزد مشخصی را دریافت می کند. در مورد پوستر دیواری موضوع کمی تفاوت دارد. ابعاد و بزرگی دیوار مورد نظر، مبنای قیمت گذاری است. به طور معمول یک تصویر به 2 یا 4 یا 8 و … بخش مجزا تقسیم می شود. هر بخش روی یک رول یا تایل طراحی شده و از نصب این تایل ها در کنار یکدیگر، دیوار کامل پوشش داده می شود.

بنابراین طول و عرض دیوار روی هزینه نصب پوستر دیواری تبریز تاثیر مستقیم دارد! هر چه دیوار بزرگتر باشد، اجرا دشوارتر و پر هزینه تر خواهد بود. 

آموزش نصب پوستر دیواری سه بعدینصب پوستر دیواری سه بعدی ارزان

خدمات نصب انواع پوسترهای دیواری سه بعدی و ساده

نصب انواع دیوار پوش کاغذی و مدرن از سرویس های خدماتی هوم سرویز است. این سرویس در همه روزهای هفته و حتی تعطیلات، با هماهنگی قبلی سفارش می پذیرد. ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه کاملا رایگان است. هزینه ها طبق تعرفه و برای حداقل 10 متر فضا محاسبه می شود. در متراژ بالاتر بر اساس تعداد رول های استفاده شده، اجرت دریافت می شود. هزینه چسب با همیار است و به دستمزد نصب افزوده نخواهد شد. جهت مشاوره برای خرید کاغذ دیواری و یا سفارش پوستر دیواری اختصاصی با ما تماس گیرید. تیم پشتیبانی آماده راهنمایی و مشاوره رایگان به شماست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا