بنایی و دکوراسیون

پوستر دیواری سه بعدی ✔️ هزینه نصب کاغذ دیواری سه بعدی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

پوستر دیواری سه بعدی از محبوب ترین کاغذ دیواری های جدید است که این روزها در همه ساختمان های لوکس نمونه ای از آن را می بینید. جذابیت تصاویر پوستر دیواری به حدی زیاد است که نمی توان از آن چشم برداشت. از فاصله یکی دو متری تصاویر به نظر دارای برجستگی و عمق هستند. البته این تنها یک خطای دید است که در اثر نوع چاپ و به کارگیری تکنیک های طراحی و تولید پوستر دیواری، ایجاد می شود. در مقایسه با کاغذ دیواری، پوسترهای دیواری مدرن تر و لوکس تر هستند. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه هستید طرح اختصاصی خود را سفارش دهید. علاوه بر طرح های اماده می توانید هر طرح و نقش دیگری را هم برای پوستر دیواری انتخاب کنید. اغلب فروشگاه ها سفارش های اختصاصی را هم می پذیرند.

پوستر دیواری سه بعدی را کجا نصب کنیم

نصب پوستر دیواری تهران شبیه به کاغذ دیواری های قدیمی است با این تفاوت که هر رول آن به صورت کاملا مجزا و متفاوت از دیگر رول ها طراحی و چاپ می شود. همانطور که در شکل می بینید بعد از نصب پوستر دیواری کرج یک تصویر کامل دیده می شود. در واقع تصاویر تکرار نمی شوند و مجموع رول ها یک طرح کلی را به نمایش می گذارند. از این لحاظ پوستر دیواری تفاوت زیادی با انواع کاغذ دیواری دارد چه از لحاظ جنس، کیفیت چاپ و روکش و ….این تفاوت ها قابل مشاهده است. اما مهم ترین ویژگی پوستر دیواری در تک بودن آن است. در واقع بر خلاف کاغذ دیواری، این متریال برای پوشش همه دیوارها نیست بلکه یکی از دیوارهای اصلی برای نصب پوستر دیواری انتخاب می شود. محل نصب و استفاده از پوسترهای سه بعدی اهمیت زیادی دارد. آیا می دانید بهترین مکان برای نصب پوستر دیواری سه بعدی کجاست؟

در ارتباط با نصب کاغذ دیواری سقفی چه می دانید؟

نصاب پوستر دیواری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

نصب پوستر دیواری سه بعدی پذیرایی

پوسترهای دیواری را می توان در ساختمان های اداری و مسکونی نصب کرد. با توجه به تنوع بالای طرح و نقش، هیچ محدودیتی د ر انتخاب این پوسترهای زیبا و چشم نواز وجود ندارد. بهترین راه برای تنوع و فرار از یکنواختی اینست که دیوار بزرگ پذیرایی را با پوستر دیواری سه بعدی تزئین کنید. این طراحی بسیار شیک تر و جذاب تر از طرح های تکراری و خسته کننده کاغذ دیواری است. با نصب پوستر دیواری مشهد گل بخشی از طبیعت را به خانه دعوت می کنید. بدون تردید این تغییر کم هزینه روی روحیه ساکنین تاثیر زیادی دارد. بعد از نصب پوستر دیواری  نباید از ساعت، قاب عکس و …. بر روی آن دیوار استفاده کنید.

پوستر دیواری اتاق خواب

اتاق خواب فضای اختصاصی و ویژه ای است که می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید، طراحی کنید. تم رنگی، المان های دکوراسیون، پرده ها و مبلمان را کاملا متفاوت از اتاق پذیرایی انتخاب کنید. برای دیوار پشت تختخواب می توانید یک پوستر دیواری سه بعدی و یا نصب کاغذ دیواری سه بعدی اصفهان با طرح اختصاصی را سفارش دهید. نصب کاغذ دیواری و پوستر دیواری در کمتر از نصف روز تمام می شود و هیچ ریخت و پاشی هم ندارد. با همین تغییر ساده فضای اتاق خواب به کلی عوض می شود. پوستر دیواری دربا و طبیعت بسیار آرامش بخش هستند و خوابی خوش و رویایی را به همراه دارند. 

روش نصب کاغذ دیواری روی کاشی، گچ و سرامیک

پوستر دیواری سفارشی

پوستر دیواری اتاق کودک

پوستر دیواری سه بعدی شیراز قابل شستشو و نظافت است. با استفاده از دستمال گردگیری می توانید گرد و خاک دیوارپوش را تمیز کنید. جنس مواد اولیه پوستر دیواری طوری است که گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کند. محصولات مرغوب تر دارای روکش ضد آب و پلی استر می باشند. این روکش شبیه به پلاستیک شفاف است و مانع نفوذ آب به بافت کاغذی می شود. در صورت کثیف شدن پوستر دیواری می توانید با دستمال مرطوب روی آن را تمیز کنید. استفاده از مواد تیز و برنده یا سیم ظرفشویی و … برای نظافت پوستر دیواری اصلا توصیه نمی شود. طرح های پوستر دیواری اتاق کودک را از رنگ های شاد و پر انرژی انتخاب کنید. شخصیت های کارتونی، ماشین، حیوانات و اجسام هندسی اتاق کودک را به رویایی زنده تبدیل می کند. کودکان با این تصاویر زندگی می کنند.

پوستر دیواری سه بعدی اداری

پوستر دیواری اداری را می توان از انواع طرح های خاص و ویژه انتخاب کرد. تم رنگی اصلی همان رنگ سازمانی است و امکان چاپ لوگو و آرم سازمانی نیز بر روی پوستر دیواری وجود دارد. اغلب شرکت های بزرگ دنیا نظیر آمازون، کوکاکولا و … پوسترهای سفارشی و مخصوص به خود را در بزرگترین دیوار فضای داخلی نصب کرده اند. اعتبار شرکت ها از روی دکوراسیون داخلی و طراحی فضای داخل قضاوت می شود. برای اینکه خاص تر دیده شوید از دیوارپوش های مدرن و جدید استفاده کنید. نصب انواع دیوارپوش، کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی از سرویس های هوم سرویز است که ویژه شرکت ها و سازمان ها ارائه می شود. 

نصب پوستر دیواری سه بعدی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

خدمات نصب انواع کاغذ دیواری سه بعدی

نصب انواع دیوار پوش کاغذی توسط نصاب حرفه ای و با تجربه هوم سرویز پذیرفته می شود. اجرت کار طبق مصوبات اتحادیه تعیین می شود. هزینه های اعلام شده حداقل برای 10 متر فضا محاسبه خواهد شد. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. چنانچه در مورد خرید دیوارپوش و انتخاب کاغذ دیواری به راهنمایی نیاز دارید با ما تماس بگیرید. مشاوره رایگان در همه روزهای هفته انجام می شود. این سرویس با هماهنگی قبلی در روزهای تعطیلات نیز سفارش می پذیرد. کلیه عملیات زیرسازی دیوارها، قبل از نصب کاغذ دیواری توسط نصاب انجام خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا