لوله کشی و تاسیسات

هزینه تخلیه چاه فاضلاب چقدر است؟✔️خدمات لوله بازکنی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

وقتی زمان تخلیه چاه فاضلاب برسد حتی یک روز را هم نمی توانید از دست بدهید. پیامدهای پر شدن چاه خیلی بدتر از چیزی است که تصورش را می کنید. پیچیدن بوی فاضلاب در ساختمان اولین نشانه های پر شدن چاه فاضلاب است. در صورت نادیده گرفتن این بو، به مرور ناچارید خیلی موارد دیگر را نیز نادیده بگیرید. استفاده از سرویس بهداشتی و حمام و همچنین شستشو در آشپزخانه همگی ارتباط مستقیم با چاه فاضلاب دارد. شاید در ابتدا تصور کنید تخلیه نشدن آب مربوط به گرفتگی لوله هاست ولی با بررسی لوله ها و چاه می توان علت اصلی را تشخیص داد. لوله بازکنی و تخلیه چاه از کارهای تخصصی به حساب می آید که توسط چاه بازکن حرفه ای انجام می شود. مشکلی که هست بحث هزینه های پرداختی است که به نظر نرخ مشخصی ندارد.

شاید تصور می کنید هزینه تخلیه چاه تهران اصلا حساب و کتاب ندارد و هر شرکتی بنابر انصاف مبلغی را دریافت می کند. جالب است بدانید که نرخ پایه کاملا مشخص است و همه شرکت های عضو اتحادیه باید طبق همان نرخ خدمات ارائه شده را قیمت گذاری کنند اما برخی موارد می تواند هزینه ها را افزایش دهد که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

چه موقع تخلیه چاه فاضلاب ضروری است؟

سیستم دفع فاضلاب ساختمان در انتها به چاه فاضلاب ختم می شود. این شبکه پیچیده از مهم ترین موارد در هر ساختمان مسکونی است که نمی تواند ان را حذف کرد. به مرور زمان قدرت نشت مایعات در چاه فاضلاب به دلیل وجود برخی مواد جامد کمتر می شود. هر شی خارجی مثل دستمال کاغذی، مو یا … می تواند موجب بالا زدگی چاه فاضلاب یا گرفتگی لوله فاضلاب بشود. باقیماندن فاضلاب در محل از نظر ظاهری اصلا خوشایند نیست ولی مهم تر اینکه این مواد زائد می توانند به منشا بروز بسیاری از بیماری ها تبدیل شوند و محلی برای زندگی سوسک و دیگر حیوانات هستند. تشخیص گرفتگی لوله ها و یا پر شدن چاه توسط چاه بازکنی  امکان پذیر است اما برخی علائم هشدار دهنده را باید جدی گرفت. اگر این موارد در ساختمان وجود دارد احتمالا چاه پر شده و نیاز ب تخلیه چاه است:

  • پیچیدن بوی بد و ناخوشایند در کل ساختمان بدون علت مشخص
  • بالازدگی آب سرویس بهداشتی یا حمام هنگام استفاده
  • پیدا شدن سر و کله جانوران مراحم و هجوم سوسک و پشه 

خدمات تعمیرات لوله کشی ساختمان

هزینه تخلیه چاه فاضلاب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟
لایروبی چاه های قدیمی

قیمت خدمات تخلیه چاه فاضلاب چقدر است؟

برای تعیین قیمت ها باید اول مشخص شود که مشکل تا چه حد جدی است. وقتی موقع شستن ظرف ها آب سینک تخلیه نمی شود همیشه مشکل از چاه نیست. گاهی چربی و تفاله مواد غذایی موجب بسته شدن مسیر عبور فاضلاب می شود. احتمالا برای باز کردن لوله های فاضلاب با جوش شیرین هم بتوانید مشکل را حل کنید. اما اگر مشکل از چاه باشد این کارها فایده ای ندارد و حتما باید مواد زائد تخلیه شود. در ادامه چند مورد از مهم ترین مواردی که روی قیمت تخلیه چاه فاضلاب کرج تاثیر دارند را بررسی می کنیم.

دلیل پر شدن زود به زود چاه فاضلاب چیست؟

موقعیت چاه فاضلاب

در برخی ساختمان ها دسترسی به چاه فاضلاب، به سادگی امکان پذیر نیست.  این موارد لازم است تا تخریب بیشتری انجام شود تا بتوان به چاه فاضلاب رسید. در این صورت از قبل و بدون دیدن موقعیت چاه و ساختمان نمی توان قیمت مشخصی را تعیین کرد. البته گاهی هم محل دقیق چاه فاضلاب مشخص نیست و نقشه فاضلاب نیز در دسترس نمی باشد در این صورت می بایست از دستگاه های تخصصی برای پیدا کردن دهانه چاه استفاده کرد که ان هم کمی هزینه تخلیه چاه مشهد را افزایش می دهد.

تخلیه چاه فاضلاب ساختمان های قدیمی

هر چه عمر بنا بیشتر باشد، نیاز به کارهای بیشتری برای رفع مشکل فاضلاب ساختمان است. برای مثال اغلب چاه های قدیمی نیاز به لایروبی چاه فاضلاب اصفهان و لجن کشی دارند و در نهایت کف تراشی هم انجام می شود. البته در مورد چاه های جدید نیازی به کف تراشی نیست و با تخلیه چاه مشکل برطرف می شود. موقع ثبت سفارش تخلیه چاه حتما عمر ساختمان را هم ذکر کنید این امر روی قیمت های اعلامی تاثیر زیادی دارد.

تخلیه چاه فاضلابکف تراشی چاه و تخلیه فضولات

تعداد سرویس تخلیه چاه فاضلاب

خب رسیدیم به یکی از مهم ترین مواردی که قیمت را افزایش می دهد. برای تخلیه چاه در همه ساختمان ها از ماشین مخصوص استفاده می شود. گاهی با یکبار تخلیه، هنوز چاه به طور کامل خالی نشده است و نیاز به انجام عملیات مجدد است. در برخی موارد دوریال سه یا چهار بار لازم است تا ضایعات با ماشین حمل شود! بدیهی است که دفعات سرویس لازم با ماشین تخلیه، روی قیمت ها تاثیر داشته باشد.

عمق چاه فاضلاب

هر چه زمان عملیات چاه بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب تبریز بیشتر شود، هزینه ها هم بیشتر خواهد شد. گاهی به دلیل عمق زیاد چاه، زمان بیشتری برای دسترسی و عملیات تخلیه صرف خواهد شد! در ضمن لایروبی، تخلیه و کف تراشی چاه های عمیق تر دشوارتر از چاه های کم عمق است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

چاه بازکنی در تهرانتخلیه چاه فاضلاب در ساختمان های قدیمی

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی

لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب از سرویس های شبانه روزی و فوری است که هوم سرویز در همه ایام هفته ارائه می دهد. در هر محله ای که زندگی می کنید خدمات تخلیه چاه را به حرفه ای ها بسپارید. این سرویس شامل لایروبی چاه های قدیمی و لجن کشی و تعمیرات درخواستی است. از دستگاه های مکنده قوی برای سرعت تخلیه استفاده می شود. برای ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. هزینه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی پس از بازدید موقعیت اعلام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا