لوله کشی و تاسیسات

تعمیرات لوله کشی ساختمان✔️ قیمت گیری رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات لوله کشی آب و فاضلاب هم ارائه میده؟

ساختمان های قدیمی اغلب دچار مشکلات لوله ها هستند. هر از گاهی یکی از لوله های آب سرد یا گرم ایراد پیدا می کند. لوله هایی که نشتی دارند موجب خسارت زیادی به بنا می شوند. تشخیص ترکیدگی لوله آب یا فاضلاب می تواند چندین روز برای ساکنین دردسر ایجاد کند. تعمیرات لوله کشی ساختمان در برخی موارد زمان و هزینه زیادی را صرف می کند. اگر به همراه تعمیر لوله های فرسوده ساختمان بخواهید نقشه لوله کشی را نیز عوض کنید که هزینه ها بیشتر هم خواهد شد. یکبار برای همیشه از دردسر لوله های فرسوده راحت شوید دیر یا زود باید این لوله ها را عوض کنید. با یک لوله کش متخصص تماس بگیرید و خرده کاری های تعمیر و تعویض لوله ها را به او بسپارید. 

تعمیرات لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان تهران در مرحله ساخت بنا انجام می شود. همه لوله های آب گرم و سرد به همراه لوله کشی های فاضلاب در مجموع شبکه لوله کشی ساختمان را تشکیل می دهند. نصب غیر اصولی لوله ها می تواند موجب فشار اضافی شده و ترکیدگی لوله ها را ایجاد کند. این مشکل بیشتر در ساختمان های نوساز دیده می شود. در ساختمان های قدیمی هم مشکلات فرسودگی لوله ها وجود دارد. لوله های قدیمی دیگر کارایی خوبی ندارند ولی می توان این لوله ها را با متریال جدیدتر، تعویض کرد. تعمیر لوله کشی در ساختمان همراه با تخریب است البته با دستگاه های جدید میزان خرابی به حداقل رسیده است. حتی امکان لوله کشی روکار کرج انجام می شود.

روش های سریع برای رفع نشتی لوله فلزی

تعمیرات لوله کشی ساختمان
میدونستی که هوم سرویز، خدمات لوله کشی آب و فاضلاب هم ارائه میده؟

چه موقع لوله ها نیاز به تعمیر یا تعویض دارند؟

  • در ساختمان هایی با طول عمر بالای 10 سال، شبکه لوله کشی ساختمان نیز قدیمی شده است. در چنین مواردی، مشکلات بیشتری برای لوله ها پیش می آید.
  • اگر هر روز با بخشی از لوله کشی مشکل دارید لازم است تا یک لوله کش ماهر شیراز از نزدیک محل را بررسی کند. تعمیرات لوله کشی ساختمان اصفهان به همراه بازسازی لوله ها در این مورد الزامی الزامی است.
  • اگر افت فشار آب زیادی در لوله ها وجود دارد و این مشکل حتی با منبع ذخیره و پمپ آب نیز حل نشد، حتما باید لوله های آب سرد و گرم توسط لوله کش بررسی شوند.
  • اگر افت فشار در آب گرم وجود دارد احتمالا لوله ها زنگ زده یا دچار رسوب زیادی شده است. در این صورت لوله کش بهترین پیشنهاد برای رفع مشکل لوله ها را ارائه می دهد.
  • اگر قصد بازسازی و تغییر در طراحی داخلی را دارید طبق نقشه جدید لازم است تا مسیر لوله کشی های قبلی نیز عوض شود.

اهمیت تعمیرات لوله کشی ساختمان

لوله کشی های غیر استاندارد، عدم عایق بندی لوله ها، استهلاک و پوسیدگی لوله ها، افزایش ناگهانی فشار در لوله های آب، یخ زدگی لوله های بیرون از ساختمان موجب ایراد در لوله ها می شود. مشکلات لوله کشی تنها مربوط به لوله های آب گرم و سرد ساختمان نیست بلکه شبکه فاضلاب خانگی نیز در معرض آسیب قرار دارد.  در صورتی که لوله های فرسوده، تعمیر نشوند، یک نشتی کوچک تبدیل به شکسنگی و ترکیدگی ها لوله ها خواهد شد. نشتی یا ترکیدگی لوله ها باید به سرعت برطرف شود در غیر این صورت خسارت زیادی وارد می شود. لکه های زرد رنگ نم و رطوبت یا لکه های سیاه مپک زدگی دیوار و سقف از پیامدهای تعمیر نکردن لوله های پوسیده هستند. گاهی مشکل لوله ها حتی به همسایه ها هم خسارت وارد می کند.

همه چیز در ارتباط با گرمایش از کف

هزینه تعمیرات لوله کشی ساختمان

نکات لوله کشی و تعمیرات لوله ها

تکنیک های لوله کشی از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته است. امروزه به مدد فن و تکتولوژی های نوظهور، تعمیرات لوله کشی ساختمان همراه با کنده کاری و ریخت و پاش های نامتعارف نیست. در گذشته برای پیدا کردن محل نشتی و ترکیدگی لوله ها، سطح زیادی از سرویس بهداشتی و آشپزخانه، تخریب می شد. اغلب موارد این کارها منسوخ شده است و نیازی به تخریب های وسیع نیست. در صورت لزوم به صورت نقطه ای و با حداقل میزان خرابی، لوله ها اصلاح می شوند. بسیاری از مواقع حتی نیاز به کنده کاری هم نیست و روش های نوین، آسیب لوله ها برطرف می شود. البته تفاوت هایی در نحوه لوله کشی سرد و گرم با لوله کشی فاضلاب وجود دارد که در نفس کار تغییر ایجاد نمی کند. برای اینکه کمتر نیاز به تعمیر لوله کشی ساختمان تبریز باشد لازم است تا این نکات رعایت شود:

همیشه با لوله کش حرفه ای و کار بلد برای تعمیرات لوله های فرسوده، توافق کنید.

فریب دستمزدهای بسیار ارزان و نامتعارف را نخورید. کیفیت کار بسیار مهم تر از هزینه ها است.

از سرویس های خدمات درب منزل  کمک بگیرید تا لوله کش متخصص محلی درب منزل مراجعه کند. به این ترتیب در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود.

تعمیر لوله های آل و فاضلاب

خدمات لوله کشی آب و فاضلاب

تعمیرات جزئی و کلی لوله کشی ساختمان از سرویس های فعال هوم سرویز است. لوله کش ساختمان رشت متخصص و با تجربه، مجری پروژه های تعمیرات لوله های آب و فاضلاب در ساختمان های مسکونی است. اگر قبلا از خدمات درب منزل هوم سرویز استفاده نکرده اید لازم است تا اپ این سامانه را روی گوشی نصب کنید. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن، کاملا رایگان است. در زمان کوتاهی هماهنگی برای اعزام لوله کش به محل، انجام خواهد شد. همیار لوله کش وضعیت را بررسی کرده و هزینه تعمیرات را به مشتری اعلام می کند. در صورت توافق، تعمیرات بلافاصله شروع خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات لوله کشی آب و فاضلاب هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا