بنایی و دکوراسیون

هزینه رفع نم و رطوبت در ساختمان چقدر است✔️

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

نم و رطوبت ساختمان از مشکلاتی است که تنها یک واحد را درگیر نمی کند. گاهی حتی واحدهای مجاور و طبقه پایین نیز در پی نم سرویس بهداشتی یا آشپزخانه همسایه، دچار مشکل می شوند. هر چقدر زمان تعمیرات را به تعویق بیندازید هزینه رفع نم و رطوبت هم بیشتر می شود. یک نشتی ساده می تواند خسارات زیادی را ایجاد کند. به محض مشاهده علائم برای رفع نم و نشتی دیوار و سقف از یک متخصص کمک بگیرید که محل را بررسی کند. در مراحل اولیه، هزینه برطرف کردن نم و نشتی آنقدرها زیاد نیست و شاید حتی نیازی به تخریب و کنده کاری هم نباشد. تکنیسین تعمیرکار بعد از بررسی محل می تواند قیمت دقیق تعمیرات نشتی را اعلام کند. 

دلایل بروز نم و رطوبت ساختمان

نم یا نشتی به دلایل مختلفی ایجاد می شود. قبل از هر اقدامی باید علت زردی دیوار و رطوبت سقف و … مشخص شود. هزینه رفع نم و رطوبت بستگی به همین مورد دارد. در سرویس های بهداشتی به علت از بین رفتن عایق بندی کف و دیوارها، میزان رطوبت به دیوارهای مجاور یا سقف زیرین بیشتر است. نم و نشتی توالت فرنگی هم از مهم ترین عواملی است که به ساختمان خسارت ورد می کند. به طور کلی علت رفع نم و نشتی ساختمان تهران یا داخلی است و یا بیرونی. ترکیدگی لوله ها، چکه شیر آب، از بین رفتن دوغاب سرامیک کف، نشتی از سیفون و …. عوامل داخلی هستند اما گاهی رطوبت از بیرون ساختمان وارد می شود. برای مثال چنانچه قیرگونی و ایزوگام پشت بام آسیب ببیند، هم زمان با بارش های فصلی شاهد نم زدگی سقف و دیوارها خواهید بود.

روش رفع نم و نشتی ساختمان در بارندگی

هزینه رفع نم ساختمان
میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

هزینه رفع نم و رطوبت چقدر است؟

علت نشتی و نم هر چه که باشد برای تعمیرات ان باید هزینه کنید. با تشخیص نم زدگی و محل دقیق آن، قیمت رفع نشتی ساختمان کرج هم قابل محاسبه است. همینطور که علت نم و نشتی حمام و توالت با رطوبت آشپزخانه تفاوت دارد، هزینه ها هم همیشه ثابت نیست. 3 عامل روی نرخ رفع نم زدگی ساختمان تاثیر می گذارند که عبارتند از:

1-مصالحی که برای رفع نم و نشتی استفاده می شود

هزینه رفع نم و رطوبت مشهد بستگی به عوامل ریادی دارد اما همیشه مصالح به کار رفته در تعمیرات، بیشترین تاثیر را روی قیمت ها دارد. قیمت مصالح، تابع شرایط بازار است. این روزها هم که به طور ساعتی قیمت ها تغییر می کند. به طور معمول از نوعی چسب مخصوص در رفع نم استفاده می شود. این چسب در محل نشتی می نشیند و مثل یک عایق و درزگیر جلوی نفوذ آب را می گیرد. از زمانی که مواد نانو وارد صنعت ساخت و ساز شد،شاهد تحول زیادی در زمینه تعمیرات نم و نشتی ساختمان اصفهان بودیم. هزینه مواد نانو یا مصالح سنتی یکی نیست این بستگی به بودجه ای دارد که در نظر گرفته اید.

البته باید همه جوانب را بسنجید برخی مواد، کارایی بهتری دارند و پرداخت بهای آن کاملا مقرون به صرفه است. در نظر داشته باشید که هر چه از زمان نم زدگی بیشتر بگذرد، هزینه های رفع نم و تعمیرات ساختمان نیز بیشتر می شود پس هر چه سریع تر اقدام کنید.

روش صحیح رفع نشتی لوله فلزی چگونه است؟

برطرف کردن نم و نشتی

2-میزان آسیب وارد شده روی هزینه رفع نم و رطوبت تاثر می گذارد

ابعاد و اندازه فضایی که دچار مشکل شده است نیز به طور مستقیم روی هزینه های پرداختی تاثیر می گذارد. در واقع هرچه میزان نم زدگی بیشتر باشد، خسارت وارد شده به دیوار و سقف هم بیشتر می شود. در نتیجه برای برطرف کردن نم و رطوبت لازم است تا سطح بیشتری مورد بازسازی و تعمیر قرار گیرد. این به معنای استفاده از مصالح بیشتر و همچنین افزایش زمان تعمیرات ساختمان است. 

اگر سطحی که نم و طوبت به آن خسارت وارد کرده، کم باشد هزینه ترمیم خرابی بسیار کمتر از زمانی است که بخواهید سطح وسیعی را تعمیر کنید. یک فرمول ساده به این ترتیب : مساخت بیشتر مساوی با مصالح بیشتر . با یک مثال مطلب روشن تر می شود. فرض کنید چکه سیفون توالت علت نم و نشتی باشد، در این صورت رفع نم ساختمان شیراز آنجام می شود و نیازی به کنده کاری و تخریب توالت نیست. با برطرف کردن چکه سفون می توان جلوی نشتی را گرفت. اما اگر لوله ها شکستگی یا ترکیدگی داشته باشد لازم است تا توالت تخریب شده و لوله ها تعویض شوند. در این صورت هزینه های اضافی نظیر خرید کاشی و سرامیک هم به هزینه ها اضافه می شود.

علت نم و رطوبت دیوارها و سقف چیست؟

3- هزینه رفع نم و رطوبت تابع دستمزد تعمیرکار است

دستمزد تعمیرکار ماهر اندکی بیشتر است ولی توصیه می شود برای رفع نم ساختمان حتما از یک متخصص استفاده کنید. در این صورت خیال تان بابت کیفیت کار کاملا راحت است. از طرفی چنانچه وسعت خرابی زیاد باشد، تعداد کارگرهای بیشتری برای تعمیرات به کار گرفته می شود که ان هم هزینه ها را افزایش می دهد. برای مثال علاوه بر دستمزد لوله کش ناچارید هزینه سرامیک کاری را نیز بپردازید. این عوامل همگی به هم ارتباط دارند و در مجموع هزینه ها را تغییر می دهند. به طور کلی هزینه رفع نم و رطوبت بدون تخریب همیشه کمتر از وقتی است که تخریب در سرویس بهداشتی و حمام انجام می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟
علت نم و رطوبت حمام چیست

هزینه رفع نم و رطوبت

خدمات رفع نم ساختمان

 نم و رطوبت در ساختمان مشکلات زیادی را به وجود می آورد. از هزینه ها گرفته تا کنده کاری و ریخت و پاش و … همگی موجب نگرانی خانواده ها شده است. هوم سرویز خدمات فوری و ارزان رفع نم و رطوبت را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. نگران هزینه های تعمیرات نم و نشتی ساختمان نباشید، همه قیمت گذاری ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، انجام می شود. کلیه عملیات تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه انجام شده و هزینه ها از قبل اطلاع رسانی می شود. در صورت توافق، اقدام به تعمیر نم زدگی ساختمان خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نم ساختمان هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا