برقکاری ساختمان

نصب درب اتوماتیک پارکینگ ✔️نصب و تعمیر جک برقی و هیدرولیکی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

استفاده از تکتولوژی های روز در ساختمان سازی، تحولی ایجاد کرده است. این روزها درب ورودی پارکینگ های خانگی هم از انواع اتوماتیک انتخاب می شود. نصب درب اتوماتیک پارکینگ علاوه بر امنیت، رفاه را هم برای ساکنین ایجاد کرده است. شاید بتوان این درب های اتوماتیک را به نصب و تعمیر کرکره برقی مغازه  تشبیه کرد. اگرچه تفاوت های زیادی در شکل و نحوه باز و بسته شدن، درب پارکینگ با مغازه وجود دارد ولی در هر دو مورد این درب ها، ایمنی ساختمان را بالا برده اند. در ساختمان های پر رفت و آمد استفاده از سیستم های ایمنی در ورودی های ساختمان و پارکینگ الزامی است. جک برقی و جک هیدرولیکی کارایی خوبی دارند و در صورت خراب شدن قابلیت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ نیز وجود دارد.

اهمیت نصب درب اتوماتیک پارکینگ

 نصب و تعمیرات درب اتوماتیک تهران از دو نظر اهمیت دارد اول اینکه ایمنی درب پارکینگ بالاتر می رود. این مورد در مجتمع های مسکونی بسیار حاثز اهمیت است. حفظ ایمنی ساختمان از درب حیاط و پارکینگ شروع می شود. اگر ورودی های ساختمان به درستی محفوظ باشند، دزدی و سرقت به میزان قابل توجهی کمتر می شود. اما درب های اتوماتیک پارکینگ یک ویژگی دیگر نیز دارند و آن هم ایجاد رفاه برای ساکنین است.

در اوضاع جوی نامساعد دیگر نیاز نیست از خودرو پیاده شوید و درب پارکینگ را باز کنید. با استفاده از ریموت کنترل و با فشار یک دکمه می توانید خودرو را به پارکینگ ببرید. حتی افراد سالمند و کم توان نیز می توانند از ریموت درب پارکینگ استفاده کنند. جک های قوی وظیفه باز کردن درب اتوماتیک را بر عهده دارند. این درب ها سنگین و بزرگ هستند ولی با کمک جک و ریموت دیگر مشکلی برای باز و بسته کردن وجود ندارد.

روش تعمیر برد درب پارکینگ

هزینه نصب درب اتوماتیک پارکینگ
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

از نظر شکل ظاهری تفاوت های زیادی بین درب های پارکینگی وجود دارد اما مهم ترین اختلاف در نحوه بازشو و حرکت درب دیده می شود. به لحاظ تجهیزات نصب نیز تنوع وجود دارد ولی سیستم کارکرد همه درب های اتوماتیک به یک صورت است. هر گاه سنسور فعال شود، درب به طور کامل باز می شود و در مدت زمان مشخص بعد از رد شدن ماشین، درب خود به خود و بدون دخالت دست بسته خواهد شد. همه این سیستم از قبل طراحی شده و نیازی به کار دیگری نیست. صرف نظر از تک لنگه یا دو لنگه بودن، این نوع درب ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند:

درب اتوماتیک سکشنال ( زیر سقفی )

ساختمان های هوشمند را می توان از درب ورودی پارکینگ نیز تشخیص داد. درب های سقفی دارای مکانیزم خاصی هستند که طبق استانداردهای اروپا تنظیم شده اند. این نوع درب اتوماتیک برای مکان هایی که از لحاظ ارتفاع محدودیت دارند، پیشنهاد می شود. درب سکشنال در حدود 25 سانتی متر از ارتفاع را اشغال می کند. درب اصلی توسط ریل و فنرهای خاص در زیر سقف جمع شده و فضایی را در روی زمین اشغال نمی کند. باز و بسته شدن این درب ها سریع و تقریبا بدون صدا است.

نصب درب اتوماتیک پارکینگی کرج سکشنال علاوه بر ساختمان های مسکونی در مجتمع های تجاری پر تردد نیز انجام می شود. تجهیزات درب سکشنال در مقایسه با نمونه های دیگر، کمتر دچار استهلاک می شود. با توجه به تنوع بالا در موتور درب لازم است تا از یک متخصص در مورد انتخاب بخش موتوری کمک بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر کرکره برقی

آموزش نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

در ورودی انبار، کارخانجات و ادارات دولتی درب های ریلی پارکینگی را بیشتر می بینید.این سازه، یک مکانیزم ساده و در عین حال موثر و تمام اتوماتیک برای پارکینگ های مکان های عمومی است. سیستم حرکتی این نوع درب به صورت ریلی است. در واقع یکی از لنگه های درب به سمت راست یا چپ حرکت می کند. معمولا در درب های خیلی بزرگ که امکان استفاده از انواع دیگر نباشد، سیستم درب اتوماتیک ریلی بهتر جواب می دهد. باز و بسته شدن درب بی صدا بوده و قابلیت نصب در فضای باز را نیز دارد.

آموزش نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب گاراژ به آسانی نصب درب معمولی نیست. موقعی که برق قطع می شود به سادگی می توانید با استفاده از فنر متصل شده، درب را باز کنید. اما برای نصب لازم است تا کل سازه را بلند کرده و در محل قرار دهید. این کار به تنهایی اصلا امکان پذیر نیست. اکر بخواهید خودتان این درب ها را نصب کنید علاوه بر سنگینی با مشکل نصب تجهیزات بازشوی درب نیز روبرو هستید. این کار نیاز به تخصص و مهارت دارد. نصب تجهیزات سنسور و مادن قرمز، اتصال براکت ها به بالای سوراخ درب، تجهیزات موتوری و …. همگی توسط تیم نصاب درب اتوماتیک اصفهان انجام می شود. ممکن است ساده به نظر برسد ولی ظرافت ها و پیچیدگی های زیادی وجود دارد که موقع نصب با آن روبرو می شوید. برای نصب و تعمیر درب اتومات گاراژ از یک متخصص کمک بگیرید.

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

خدمات نصب و تعمیر درب پارکینگ

انواع درب های ایمنی برای پارکینگ مجتمع های مسکونی و ساختمان های تجاری-اداری پذیرفته می شود. نصب درب اتوماتیک پارکینگی شیراز به همراه سرویس های ویژه تعمیرات درب پارکینگ را از طریق اپ هوم سرویز سفارش دهید. نصب انواع جک برقی و هیدرولیکی بر روی درب های قدیمی در صورت واجد شرایط بودن، پذیرفته می شود. در سرویس تعمیرات درب اتوماتیک گاراژ تبریز و پارکینگ سعی شده حتی الامکان از قطعات گارانتی دار و اصل استفاده شود. قیمت خرید قطعات تعویضی بر عهده مشتری است و در لیست لحاظ نشده است. ما همه نوع عیب و ایراد درب های پارکینگ را بر طرف می کنیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا