خانگی و ساختمانی

جوشکاری درب آکاردئونی ✔️آهنگری و جوشکار سیار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

برای بالا رفتن امنیت ساختمان لازم است تا در ورودی ها، نرده های حفاظ نصب شود. ساخت درب آکاردئونی به عنوان یکی از ایمن ترین سازه ها برای ورودی آپارتمان نیز انجام می شود. مهم ترین نکته در درب های حفاظ، نحوه جوشکاری اتصالات است. جوشکاری درب آکاردئونی دارای ظرافت های زیادی است. علاوه بر امنیت و استحکام، تمیز بودن جوشکاری نیز برای ساختمان های مسکونی اهمیت دارد. در جوشکاری سیار انواع سازه های حفاظ برای درب ورودی حیاط و آپارتمان ساخته می شود. آنچه یک کار خوب از بد را مشخص می کند تنها مهارت جوشکار در ساخت حفاظ است.

درب آکاردئونی چیست؟

این سازه نوعی حفاظ فلزی است که بر روی درب ورودی نصب می شود. در آپارتمان های مسکونی از حفاظ آکاردئونی برای درب پارکینگ، درب ورودی ساختمان و واحدها نیز استفاده می شود. در بسیاری از کارگاه ها و ساختمان های تجاری انواع درب آکاردئونی تک لنگه و دو لنگه نصب شده است. با توجه به شکل ظاهری حفاظ، نام آکاردئونی برایش انتخاب شده زیرا حالت باز و بسته شدن درب شبیه به ساز آکاردئون است. علت استقبال از این درب ها به خاطر نوع حرکت و باز و بسته شدن حفاظ است. وقتی در خانه هستید می توانید به طور کامل، حفاظ فلزی را در یک سمت درب، جمع کنید. جوشکاری سیار تهران برای اتصال قسمت های مختلف فلزی الزامی است.

انواع درب آکاردئونی چوبی نیز تولید شده که عموما جنبه دکوراتیو دارد و برای جداسازی فضا در داخل ساختمان به کار گرفته می شود. درب های فلزی به جهت افزایش ایمنی فضای داخلی، نصب می شوند.

عوامل موثر بر هزینه نصب کرکره برقی

جوشکاری درب آکاردئونی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

اهمیت جوشکاری درب آکاردئونی

جنس درب های آکاردئونی حفاظ از آهن است. شکل ظاهری درب نشان می دهد که در ساخت آن از فلز کامل استفاده نشده است. در واقع قطعات پروفیل به صورت مجزا برش خورده و توسط جوشکاری ساختمان کرج به هم متصل شده است. استحکام و دوام این سازه به کیفیت جوشکاری بستگی دارد. جوش های ضعیف در اثر حرکت و فشار، جدا می شوند و پروفیل می شکند. با توجه به نقش امنیتی حفاظ، لازم است تا جوشکاری به شکلی صحیح و استاندارد انجام شود. نکته مهم دیگر در مورد جوشکاری قفل درب آکاردئونی است. اگر قفل ضعیف باشد به راحتی توسط سارقین باز می شود. این درب های فلزی قابلیت نصب حلقه برای قفل های اضافی را نیز دارند. جوشکار ماهر مشهد می تواند به هر تعداد که مشتری بخواهد، قفل به درب اضافه کند. 

ایده هایی جذاب برای ساخت تراس شیشه ای خیره کننده

مزایای نصب درب آکاردئون

  • ساخت درب آکاردئون سریع تر از دیگر سازه های امنیتی است
  • این سازه بسیار جای کمی اشغال می کند
  • حتی در راه پله های خیلی تنگ و کوچک هم می توان آکاردئونی نصب کرد
  • جوشکاری آکاردئون در کمترین زمان انجام می شود
  • تنوع شکل و ظاهر دربهای حفاظ آکاردئونی زیاد است
  • امکان افزودن برخی طراحی های سفارشی روی حفاظ وجود دارد
  • قیمت درب آکاردئونی در برابر دیگر استحکامات بسیار مقرون به صرفه است
  • امنیت و استحکامات درب های جدید خیلی بیشتر شده است
قیمت جوشکاری درب آکاردئونی

مراحل ساخت درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئون یکی از پر طرفدارترین سازه ها برای افزایش امنیت ساختمان است. طریقه جوشکاری حفاظ به صورتی است که نرده ها قابلیت حرکت و جمع شدن را دارند. این طراحی، کاربری سازه را افزایش داده است. هیچ محدودیتی در نصب حفاظ وجود ندارد از کارگاه های خارج از شهر گرفته تا آپارتمان های لوکس بالای شهر همگی از انواع حفاظ آکاردئونی استفاده می کنند. حتی در واحدهای تجاری و پارکینگ های عمومی نیز انواع بزرگتر درب آکاردئونی اجرا شده است. ساخت حفاظ برای هر محل به صورت مجزا انجام می شود. در واقع ابعاد درب تعیین کننده اندازه های حفاظ است. برای اندازه های استاندارد می توان از حفاظ های پیش ساخته نیز سفارش داد اما معمولا لازم است تا طول و عرض درب، اندازه گیری شود و سپس یک حفاظ اختصاصی برای همان درب، ساخته شود.

عملیات جوشکاری و نصب درب آکاردئونی

ساخت حفاظ در محل کارگاه انجام می شود و سازه در محل نصب و مونتاز می شود. وجود برق در نزدیکی درب، الزامی است زیرا برای جوشکاری از برق استفاده می شود. نصب حفاظ فلزی بسیار سریع و ساده است. پس از مونتاز حفاظ، چارچوب به قاب درب متصل می شود. برای استحکام و افزایش امنیت از جوشکاری ساختمان اصفهان به جای پیچ  مهره استفاده می شود. جوشکاری مرغوب و با کیفیت به سادگی نمی شکند  نرده ها مقاوم تر هستند. موقع نصب، نیازی به اتصال نرده ها نیست و از قبل این موارد تنظیم شده است. 

جوشکاری درب آکاردئونی ارزان

قیمت جوشکاری درب آکاردئونی

درب آکاردئونی با کیفیت موجب بالا رفتن امنیت ساختمان می شود. این سازه دارای پروفیل مرغوب و آهن غیر بازیافتی است. اجرت کار و قیمت جوشکاری بر اساس هر سفارش، تغییر دارد. میزان آهن مصرفی، ابعاد درب آکاردئونی و افزایش دستمزد جوشکار از تعیین کننده ترین عوامل در براورد هزینه جوشکاری شیراز است. بنابراین لازم است تا توافق های اولیه بعد از بازدید محل انجام شود. در جدول منتشر شده می توانید لیست خدمات جوشکاری را مشاهده کنید این لیست به طور مرتب به روزرسانی می شود.

خدمات جوشکاری در محل

خدمات جوشکاری توسط جوشکاری حرفه ای و ماهر پذیرفته می شود. جهت سفارش دهی از اپ این سامانه، سفارش تان را ثبت کنید. در این مرحله هیچ پولی دریافت نمی شود. پس از اندازه گیری درب و توافق اولیه در مورد نوع پروفیل و دیگر جزئیات، قیمت دقیق توسط جوشکار همیار، اعلام می شود. قیمت گذاری و نرخ دستمزد بر اساس تعرفه مصوب، تعیین می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا