نظافت و پذیرایی

کارواش در محل ✔️ خدمات شستشوی داخلی و خارجی اتومبیل✔️

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

گرد و خاک و آلودگی در تهران حتی نمی گذارد یک روز، ماشین تان تمیز باشد. کثیف شدن شیشه های اتومبیل، دید را کم می کند. البته در روزهای برفی و بارانی که مشکل از این هم بدتر است کثیف شدن خودرو در روزهای بارندگی واقعا آزار دهنده است.  اگر وقت تمیز کردن اتومبیل را ندارید از خدمات کارواش در محل استفاده کنید. این سرویس ها همه خدمات کارواش را درب منزل یا محل کار نیز ارائه می دهند. تنها با یک تماس می توانید خدمات کارواش سیار در محل را دریافت کنید. حتی اگر ماشین به ظاهر تمیز هم هست باید قبل از واکس و پولیش خودرو ، اتومبیل را شستشو دهید. مواد به کار رفته در واکس و پولیش روی سطح تمیز، اثر بهتری دارد. 

کارواش در محل چیست؟

به طور معمول برای شستشوی اتومبیل در محل تهران ، خودرو را تا محل کارواش، منتقل می کنید. در یک کارواش مجهز، دستگاه های زیادی برای تمیزکاری ماشین وجود دارد. برخی از این مراکز حتی بدون دخالت انسانی نیز کارهای شستشوی اتومبیل را انجام می دهند. در اغلب موارد کارواش ها نیمه مکانیزه هستند و تلفیقی از دستگاه و نیروی انسانی، کار را انجام می دهد. کارواش در محل از سرویس های جدید است که شرکت های خدماتی ارائه می دهند. با این خدمات دیگر نیازی به انتقال خودرو تا محل کارواش نیست. یک وانت همه چیزی را که لازم است با خود به محل می آورد. در واقع این سیستم نوعی کارواش سیار است و درب منزل یا هر جای دیگری که بخواهد، حاضر می شود. برای شستشوی اتومبیل در هر کجا که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین کارواش سیار کرج، بلافاصله به محل اعزام شود.

کارشناسی رنگ خودرو و تاثیر آن در خرید بهتر خودرو

هزینه کارواش در محل
میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

شستشوی بیرون ماشین در کارواش

خدمات کارواش در محل اصفهان شامل نظافت بدنه و قسمت های بیرونی خودرو است. این بخش در معرض آلودگی و کثیفی بیشتری قرار دارد. بارندگی ها و آلودگی هوا به طور مستقیم، بدنه خودرو را کثیف می کند. گل و لای خشک شده لابلای چرخ ها و لاستیک خودرو را نمی توانید به این سادگی ها، تمیز کنید. شستن شیشه ها، چراغ های جلو و عقب خودرو، درب ها و حتی پولیش ماشین به همراه این سرویس ارائه می شود.

شست و شوی داخل ماشین

کارواش داخل ماشین شامل جارو کردن صندلی ها و زیرپایی ها است. پاک کردن شیشه های داخلی، داشبورد و کنسول و …. همگی در محل انجام می شود. در صورتی که صندلی ها خیلی کثیف شده و پر از لکه های ناجور است می توانید پکیج کامل شستشوی داخل ماشین را انتخاب کنید. لکه بری روکش صندلی چرمی و به طور کلی توشویی اتومبیل در کارواش انجام می شود.

کارواش در محل با مواد نانو

استفاده از روش های سنتی برای شستشوی اتومبیل، به آب زیادی نیاز دارند. در کارواش سیار َشیراز به جای استفاده از شلنگ آب از اسپری نانو برای شستشوی ماشین استفاده می شود. این روش کارامدتر و راحت تر است در ضمن آسیبی هم به محیط زیست وارد نمی شود و هیچ آبی به هدر نمی رود. نتیجه به دست آمده از کارواش نانو در مقایسه با آب و کف، بسیار شگفت انگیز است. علاوه بر آن ماندگاری مواد نانو بیشتر است و تا مدت ها گرد و خاک روی بدنه اتومبیل نمی نشیند.

تعویض باتری ماشین چقدر زمان می برد؟

کارواش در محل فوری

صفرشویی خودرو در محل

این سرویس ویژه اتومبیل های صفر، طراحی شده است. برای صفرشویی ماشین به جای آب از اسپری های روان کننده استفاده می شود. این مواد دارای قدرت پاک کننده بالایی هستند و ذرات گرد و خاک را جذب می کنند. مواد نانو موجود در اسپری، بدون نیاز به آب روی خودرو استفاده می شود. با یک دستمال نیز همه آلودگی ها به طور کامل پاک خواهد شد. برای اینکه بدنه خودروی صفر، آسیب نبیند از مواد شیمیایی نانو و حوله های میکروفایبر استفاده می شود. 

مزایای کارواش سیار

کارواش در محل تبریز، خیلی کار راه انداز است به جای اینکه در این ترافیک و شلوغی ساعت ها وقت صرف کنید و به کارواش بروید خیلی ساده و با یک تماس، تیم حرفه ای کارواش در محل حاضر می شود. به این ترتیب هم کلی در وقت تان صرفه جویی شده و هم یک کار دشوار را راحت و بی دردسر انجام داده اید.

کارواش در محل با کیفیت عالی، نظافت داخل و بیرون ماشین را انجام می دهد. حتی قسمت های دور از دید، نیز به خوبی تمیز و پاکیزه می شود. صرفه جویی در آب یکی دیگز از مزایای کارواش سیار است

. برا شستشو از واترجت و مقدار کمی آب استفاده می شود که در مقایسه با روش های سنتی شلنگ آب، خیلی آب کمتری مصرف می شود. شستو با مواد نانو نیز بدون نیاز به آب برای قسمت های داخلی ماشین و بخش های بیرونی قابل انجام است

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

قیمت کارواش در محل

هزینه ها با توجه به نوع خودروی داخلی و خارجی متفاوت است. با درخواست سرویس کامل از خدمات توشویی و روشویی اتومبیل استفاده می کنید. با توجه به نوع درخواست، هزینه ها اندکی تفاوت دارد.

کارواش سیار تهران

خدمات کارواش در محل

شستشوی کامل ماشین شامل روشویی و توشویی در کارواش سیار هوم سرویز انجام می شود. شستشوی ماشین سواری ایرانی و خارجی، اتومبیل های شاسی و هاچبک با آب و مواد نانو قابل انجام است. کیفیت عالی، سرعت عمل و هزینه های مقرون به صرفه 3 شرط اصلی در همه سفارش هاست. ثبت سفارش رایگان است و هزینه های شستشو طبق جدول منتشر شده، محاسبه می شود. حضور راننده در تمام مدت شستشو و کارواش الزامی نیست ولی پیشنهاد میشود از قبل اشیا گرانقیمت را از ماشین خارج کنید. ما به کار همیاران خود اطمینان داریم به همین جهت خدمات کارواش به صورت تضمین شده ارائه می شود. برای هماهنگی بیشتر لازم است تا سرویس درخواستی را از روز قبل رزرو کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کارواش در محل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا