بنایی و دکوراسیون

طرح سنگ روی دیوار✔️هزینه بازسازی ساختمان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

یکی از مکان هایی که همیشه در بازسازی ساختمان مورد توجه قرار می گیرد، دیوارهای خانه است. برخی با برداشتن دیوارهای مزاحم، فضا را کاربردی تر می کنند ولی همه دیوارها را نمی توان برداشت. در چنین مواردی با استفاده از سنگ های ساختمانی و سنگ آنتیک  دیوار را به زیبایی، طراحی کنید. طرح سنگ روی دیوار به کلی فضا را تغییر می دهد. با همین ترفند ساده یک اتاق معمولی، تبدیل به فضایی لوکس و شیک می شود. البته نحوه چینش سنگ های تزئینی و طراحی آن، یک دانش حرفه ای است که متخصصین طراحی داخلی به خوبی با آن آشنا هستند. 

دکوراسیون داخلی با سنگ تزئینی

سنگ ها از متریال طبیعی هستند. انواع سنگ با طرح و رنگ بسیار متنوع در طبیعت وجود دارد. جذابیت و زیبایی سنگ ها خیر کننده است و توجه را به خود جلب می کند. در معماری و ساختمان سازی از انواع سنگ ساختمانی استفاده می شود. سنگ ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی ( کارخانه ای) مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ مقاومت بنا را افزایش می دهد و سازه را مستحکم و استوار می سازد. انواع سنگ نما، سنگ راه پله و سنگ های کف ساختمان کاربرد گسترده ای دارند. طول عمر سنگ بالاتر از مصالح دیگر است. علاوه بر سنگ ساختمانی نوعی سنگ تزئینی وجود دارد که برای طرح سنگ روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ ها جنبه زیبایی و تزئینی دارند و برای دکوراسیون داخلی ساختمان ایده آل هستند.

جدیدترین طرح پشت دیوار تلویزیون 

سنگ آنتیک در طراحی داخلی
میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

ایده های خلاقانه طرح سنگ روی دیوار

یک دیوار سنگی می تواند نقطه تمرکز دکوراسیون داخلی باشد. بدون اینکه کار عجیب و غریبی انجام دهید یکی از دیوارهای اصلی را در زمان بازسازی منزل تهران با سنگ آنتیک، تزئین کنید. به همین سادگی نمونه ای از خلاقانه ترین طراحی ها به وجود می آید. دکوراسیون سنگی حس صمیمیت طبیعت را در فضای بسته خانه، جاری می کند. این طراحی ابتکار جدیدی نیست حتی در ساختمان های به جای مانده از قرون گذشته نیز، طراحی دیوار با سنگ دیده می شود. سنگ زینتی با وقار و اصیل است و به کارگیری صحیح آن، فضا را دگرگون می کند. در ادامه نمونه هایی از دکوراسیون سنگی در خانه آورده شده که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

طراحی دیوار با سنگ تزئینی

طرح سنگ روی دیوار شومینه

دکوراسیون دیوار شومینه با سنگ آنتیک، یک فضای معمولی را به مکانی با شکوه تبدیل می کند. سردی سنگ و گرمای آتش، غوغایی را به همراه دارند که از دیدنش چشم هرگز خسته نمی شود. برای اینکه زیبایی کار دو چندان شود از سنگ های نامنظم و طراحی متفاوت تری استفاده کنید. اوج خلاقیت سنگ کار ساختمان در نحوه چینش سنگ ها و چگونگی قرار دادن اشکال نامنظم در کنار یکدیگر است.

 دکوراسیون با سنگ روی دیوار

خلاقیت در طرح سنگ روی دیوار

در تصویر بالا نمونه ای از ابتکاری ترین دکوراسیون با سنگ دیده می شود. این طراحی در کمتر خانه ای دیده می شود. بزرگ ترین دیوار اتاق پذیرایی با سنگ تزئینی به یک شاهکار هنری تبدیل شده است. برای هر چه کاربردی ترین این فضا از قبل کمد دیواری و ویترین در داخل دیوار کار شده. به این ترتیب دیگر نیازی به بوفه یا ویترین نیست. حتی در بازسازی خانه کوچک کرج هم امکان ایجاد چنین فضایی وجود دارد. حداکثر استفاده از دیوار شده و در انتها کل دیوار با سنگ آنتیک پوشیده شده است. با توجه به کوچک بودن فضا استفاده از سنگ های کوچک تر به زیبایی کار کمک کرده است.

 هزینه دکوراسیون با سنگ آنتیک

دکوراسیون دیوار اتاق پذیرایی

هال و پذیرایی از فضاهای عمومی و پرکاربرد در منازل است. این مکان در دید مستقیم مهمان ها هم قرار دارد. با دیزاین اتاق پذیرایی سلیقه خود را به نمایش می گذارید. یکی از جذاب ترین دکوراسیون برای پذیرایی منازل، طرح سنگ روی دیوار است. این طراحی نه قدیمی می شود و نه کسل کننده. می توانید یک دیوار خالی را با سنگ تزئینی به یک تابلوی نقاشی گرانبها تبدیل کنید. خوبی سنگ اینست که با سایر متریال هیچ تضادی ندارد. پنجره ها، شومینه، کمد دیواری و … هیچکدام مانع انجام سنگ روی دیوار نمی شوند. حتی با کمی خلاقیت می توان از این موارد برای زیباتر کردن کار نیز کمک گرفت.

نکته مهم در مورد انتخاب رنگ است. تنوع رنگی سنگ ها زیاد است و طیف تیره و روشن را می توانید در سنگ ها پیدا کنید. اگر نورگیری پذیرایی کم است از سنگ های روشن تر استفاده کنید. برای پذیرایی با ابعاد کوچک، سنگ آنتیک با ابعاد کوچک مناسب تر است.

ایده های جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک

طرح سنگ روی دیوار

طرح سنگ روی دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون و ال سی دی در مرکز توجه است. دیزاین سنگی به یک دیوار بیروح و کسل کننده، جان می دهد. موقع تماشای تلویزیون ناخودآگاه توجه تان به دیوار هم جلب می شود پس چه بهتر که این دیوار را به زیبایی هر چه تمام تر دکوراسیون کنید. به این ترتیب تمام مدت به یک دیوار سفید و صاف و بی نقش و نگار، چشم ندوخته اید. یک ابتکار جالب دیگر برای طراحی اتاق پذیرایی اینست که روی دیوار پشت تلویزیون و طرح سنگ روی دیوار، نورپردازی کنید. در زیر نور همه برجستگی و عمق سنگ ها دیده می شود و دیوار ابهت خاصی پیدا می کند.

طرح سنگ روی دیوار منزل

دکوراسیون داخلی اتاق ناهارخوری با سنگ

در خانه های نقلی اتاق ناهارخوری حذف شده و معمولا آشپزخانه به عنوان ناهارخوری هم استفاده می شود. البته در بسیاری از منازل هم فضایی جداگانه برای اتاق ناهارخوری در نظر گرفته شده که بیرون از آشپزخانه است. در اغلب موارد نیز اتاق ناهارخوری بخشی از اتاق پذیرایی است.  برای جدا کردن این فضا نیازی به دیوار کشی نیست. یک دکوراسیون ابتکاری و شیک می تواند این فضا را از پذیرایی جدا کند. یکی از دیوارهای مجاور فضایی که میز ناهارخوری را قرار داده اید، انتخاب کنید. ترجیحا یک دیوار بزرگ باشد. طرح سنگ روی دیوار می تواند این دیوار را چشمگیرتر نشان دهد. این طراحی ارتباطی با دیگر فضاهای منزل ندارد. در واقع مجبور نیستید دیوارهای دیگر یا اتاق خواب و راهروها را هم سنگ کنید. زیبایی سنگ دکوراتیو وقتی به چشم می آید که تنها بر روی یک دیوار، کار شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟
طرح سنگ بین کابینتی

طرح سنگ روی دیوار بین کابینت

بازسازی آشپزخانه با سنگ از ایده های به نسبت جدیدتر است. از وقتی آشپزخانه ها اپن شده اند طراحی این مکان نیز حرفه ای تر شده است. می توان یک دیوار خالی و بدون کابینت را به طور کامل با سنگ آنتیک پوشش داد. این طراحی تقریبا شبیه به کار کاشی روی دیوار است ولی با زیبایی چند برابر بیشتر. یکی دیگر از طراحی ها مربوط به استفاده از سنگ روی دیوار بین کابینت دیواری و زمینی است. این فضا اغلب نادیده گرفته می شود ولی مکان مناسبی برای نصب سنگ های دکوراتیو است. برای آشپزخانه از سنگ هایی استفاده کنید که صاف تر هستند زیرا تمیز کردن سنگ هایی که برجستگی و عمق بیشتری دارند، دشوار است. هر دو نوع سنگ ریز و درشت را می توان برای آشپزخانه استفاده کرد و این تا حدودی سلیقه ای است.

هیچ محدودیتی در به کارگیری سنگ در بازسازی آپارتمان شیراز نیست. در برخی ساختمان های لوکس، دیوار سرویس بهداشتی و حمام هم با سنگ کار شده است. در این مورد جنس سنگ و ضریب نفوذ آب اهمیت زیادی دارد. برخی از سنگ های ساختمانی در برابر آب و رطوبت، مقاومت بیشتری دارند.

نکته: ترکیب سنگ و چوب به عنوان 2 ماده موجود در طبیعت، هماهنگی خوبی دارند. به همراه دکوراسیون دیوار با سنگ می توانید از مبلمان چوبی، تابلوهای نقاشی با قاب چوبی یا لوازم دکوراتیو کوچک و بزرگ از جنس چوب استفاده کنید. تصویر زیر نمونه ای از تلفیق چوب و سنگ در کنار یکدیگر است که فضا را بسیار صمیمانه تر کرده است.

دکوراسیون داخلی منزل

خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان در تهران

هوم سرویز برای خدمات نوسازی و تغییر دکوراسیون داخلی، تعمیرات و بازسازی ساختمان،سفارش می پذیرد. صفر تا صد طراحی تا اجرای دکوراسیون منازل مسکونی، تجاری و اداری توسط تیم حرفه ای طراحی داخلی انجام می شود. تغییرات درخواستی طبق سلیقه مشتری و با بهترین متریال موجود، انجام می شود. هزینه ها طبق تعرفه از قبل اطلاع رسانی می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا