برقکاری ساختمان

سیم کشی تلفن داخل ساختمان با قیمت توافقی| مشاوره رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

تلفن در ابتدا وسیله ای برای انتقال پیام های صوتی تلقی می شد ولی امروزه سیم کشی تلفن ساختمان یک راه ارتباطی مهم برای تماس با دنیای بیرون محسوب می شود. این روزها صحبت کردن با تلفن تنها راه استفاده از این وسیله کاربردی نیست، خطوط تلفن و سیم کشی داخل ساختمان راهی برای برقراری خطوط اینترنت و ارتباط با جهان است که بدون آن زندگی با مشکل جدی روبرو می شود. خرابی سیم کشی تلفن داخل ساختمان یک معضل جدی برای بسیاری از افراد است.

تلفن هم در منازل و هم در ساختمان های اداری مهم ترین وسیله ارتباطی و تماس شمرده می شود. خرابی سیم کشی خطوط تلفن می تواند ضررهای اقتصادی زیادی را برای شرکت های بزرگ و شاغلین در منزل به همراه داشته باشد. عیب یابی خط تلفن ثابت و رفع خرابی سیم کشی تلفن از خدمات ضروری است که هزینه بر است.

تعمیر خط تلفن ثابت مخابرات

قطع تماس با اعضای فامیل، عدم دسترسی به اینترنت و سایت های آنلاین کلافه کننده و گاه خسارت بار است. خطوط تلفن این روزها وظیفه ای بیشتر از انتقال پیام های صوتی را دارند. گاهی این خطوط تنها منبع درآمد خانواده هستند و به صورت حرفه ای از آن استفاده می شود. در مراکز تجاری و اداری نیز بدون وجود سیم کشی های تلفن ثابت، امکانات سانترال و همینطور اینترنت غیر قابل دستیابی است.

رفع خرابی تلفن تهران یک کار تخصصی است که توسط نیروی آموزش دیده انجام می شود. سیم کشی های تلفن بیرون از ساختمان تحت نظارت شرکت مخابرات قرار دارند ولی خرابی سیم کشی تلفن داخل ساختمان می بایست توسط ساکنین پیگیری و برطرف شود. شرکت مخابرات عیب یابی خط تلفن ثابت در واحدهای آپارتمانی را برعهده نمی گیرد. به علت نبود نقشه‌های سیم‌کشی در بیش‌تر تأسیسات خانگی، تعمیر سیم‌کشی تلفن و کار عیب‌یابی، پیچیده و سخت می‌شود. خطوط تلفن دارای ولتاژ dc بوده وهنگام دست زدن به سیم‌ها، ولتاژ کمی را احساس می‌کنید. سیم کشی های تلفن با سیم کشی برق ساختمان تفاوت داشته و برق گرفتگی ایجاد نمی کند.

هنگام سیم کشی تلفن برای adsl به چه نکاتی باید توجه کنید.

عیب یابی و رفع خرابی تلفن
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

سیم کشی تلفن داخل ساختمان

اگر با قطعی و یا اشکال در خطوط تلفن مواجه شدید برای عیب یابی خط تلفن کرج ثابت بدون ترس از برق گرفتگی اقدام کنید.برای تلفن‌های هر منزل یا شرکت، جعبه‌ای وجود دارد. جعبه تلفن داخلی ساختمان را پیدا کنید. این جعبه معمولا به خانه شما متصل بوده و سیم‌هایی از زمین یا از ستون‌های تلفن به داخل آن رفته‌اند. شما باید با باز کردن در جعبه، یک یا چند اتصال RJ، که به سوکت وصل است را ببینید.

هر کدام از آن‌ها را جدا کرده و یک تلفن سیمی را به سوکت متصل کنید. اگر سرویس تلفن شما سالم باشد و کار کند، باید بتوانید از طریق تلفن سیمی‌ای که به جعبه متصل کرده‌اید، بوق آزاد بشنوید و شماره بگیرید در صورتی بوق آزاد نمی‌شنوید، نیاز به تعمیر سیم‌کشی تلفن ندارید چون مشکل از شرکت مخابرات است. با مخابرات تماس بگیرید و عیب سیم‌کشی بیرون از ساختمان را گزارش کنید.

جدیدترین روش سیم کشی ساختمان چگونه است؟

عیب یابی و تعمیر سیم کشی تلفن

تعویض سیم کشی تلفن

در ساختمان های قدیمی، سیم های تلفن فرسوده است. در اغلب موارد ایرادات خطوط ثابت تلفن مربوط به فرسودگی و حتی پارگی سیم های قدیمی است. با تعویض سیم های فرسوده می توان خط را برقرار کرد. در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی لازم است تا کلیه سیم کشی های قبلی از مدار خارج و دوباره ساختمان برای استفاده از خطوط تلفن ثابت، سیم کشی شود. این کار مستلزم رضایت و همکاری همه ساکنین است. چنانچه مشکل مربوط به یکی از واحدها باشد با تعویض سیم تلفن مربوط و اجرای سیم تلفن روکار می توان مشکل را برطرف کرد. 

اگر وقت و یا تجربه کاری در رفع خرابی سیم کشی تلفن ندارید این کار را به اهل فن بسپارید. همچون بسیاری از خدمات فنی نظیر لوله کشی ساختمان، تعمیر لوازم خانگی، سیم‌کشی برق ساختمان، تعمیر آیفون و غیره، خدمات سیم کشی و تعمیر خرابی تلفن اصفهان نیز می بایست توسط نیروی آموزش دیده و کاربلد انجام شود. هوم سرویز جامع ترین شرکت خدماتی در تهران است که مبتکر ارائه خدمات درب منزل برای رفاه خانواده ها است. سرویس سیم کشی تلفن و رفع خرابی سیمکشی تلفن از خدمات فنی هوم سرویز است که توسط همیاران متخصص انجام می شود.

هزینه سیم کشی تلفن و رفع خرابی

در صورتی که روش بالا را رفتید و بوق آزاد شنیدید، مشکل از سیم‌کشی داخل منزل است.  بنابراین سیمکشی های داخلی باید بررسی بشود. این یک کار تخصصی است و نیاز به بررسی دقیق توسط تکنیسین ماهر دارد.قبل از تماس با تعمیرکار ابتدا تمامی اتصالات و سوکت‌ها را که برای آزمایش قطع کردید مجددا وصل کنید. حتما زمانی که پی به عیب در سیم‌کشی داخل ساختمان بردید تمام گوشی‌های تلفن‌، دستگاه فکس، مودم و هر دستگاه دیگری که به تلفن متصل است را از پریز و سوکت‌ها جدا کنید و منتظر رسیدن متخصصان و کارشناسان بمانید تا عیب یابی سیم کشی تلفن و رفع خرابی سیمکشی تلفن شیراز به صورت کاملا تخصصی انجام شود.

هزینه سیم کشی و عیب یابی تلفن ثابت با نرخ مناسب در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. اگر در زمینه عیب یابی تلفن ثابت و رفع خرابی سیم های تلفن، تجربه ای ندارید با ما تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که در هوم سرویز شما می‌توانید لیستی از خدمات فنی و تعمیراتی را پیدا کنید. برای تمامی سرویس‌های مرتبط با عیب‌یابی و تعمیر سیم کشی تلفن در ساختمان‌ها فقط از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن هوم سرویز، درخواست ثبت کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

همه درخواست ها بلافاصله بررسی می شود و پس از هماهنگی، تکنیسین تلفن به محل اعزام می شود. نرخ مناسب، تجربه کافی، تضمین کیفیت کاری بخشی از مزایای شرکت ما می باشد.

شرایط سرویس:

  • همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به سیم کشی و رفع اتصال نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
سیم کشی تلفن ساختمان

عیب یابی سیم کشی تلفن داخل ساختمان

عیب یابی خط تلفن ثابت مشهد کار خطرناکی نیست و به تجربه و دانش الکترویکی نیاز دارد. اگر اطلاعات پایه در مورد تعمیر لوازم منزل و لوازم الکتریکی دارید می توانید سیم های تلفن ورودی ساختمان و هر واحد را بررسی کرده و برای رفع خرابی سیم کشی تلفن اقدام کنید. همه سیم های شرکت مخابرات در جعبه تلفن اصلی دیده می شوند. به طور معمول این جعبه در ورودی ساختمان، زیر زمین و یا حیاط نصب می شود و به سادگی قابل دید است. سیم تلفن در موقع ساخت بنا در محل اجرا می شود. شرکت مخابرات متولی اتصال تلفن به هر پلاک است. با اتصال یک دستگاه تلفن به سیم مورد نظر هر واحد می توان صدای بوق آزاد را شنید. شنیدن بوق آزاد به منزله ارسال سیگنال های مخابراتی به ساختمان است. بنابر این حتما سیم کشی تلفن داخل ساختمان دچار آسیب و خرابی شده است.

تست اتصال سیم تلفن

زمانی که دو سیم لخت با هم اتصال برقرار کنند این اتصال به پریزهای داخلی ساختمان نیز انتقال پیدا می کند. در این صورت سیم کشی دچار اشکال می شود. وجود نویز و یا قطعی تلفن ثابت چندان خوشایند نیست. در صورت وجود نویز باید نسبت به رفع خرابی سیم کشی تلفن اقدام کرد. برای تعمیر سیم کشی تلفن از مولتی متر برای تست اتصال استفاده می شود. بررسی همه سیم ها به صورت یک جفت توسط مولتی متر الزامی است.

دو سر سیم های تلفن را از جعبه تقسیم یا پل ورودی به مولتی متر وصل کنید. اگر چنانچه اتصالی مشاهده شد نسبت به رفع آن اقدام کنید. برای رفع اتصال کافی است سیم های درگیر را جدا کنید.  وجود اتصالات کوتاه در پریزها معمولا علت اصلی خرابی و نویز تلفن ثابت است. در اغلب موارد با جدا کردن سیم ها مشکل برطرف خواهد شد. جهت تست سیم کشی تلفن ساختمان لازم است تا همه سیم های شرکت مخابرات و پریزهای داخل منزل بررسی شود. یک به یک همه پریزها مورد سنجش قرار گیرد تا پریز مشکل دار شناسایی شود.

  • جعبه تقسیم تلفن ساختمان

آیا سیم های برق را دیده اید که در یک جعبه تقسیم قرار دارد؟ همین سیستم برای سیم تلفن هم در نظر گرفته شده. در هر ساختمان جعبه های تقسیم مختلفی دیده می شود. در این قست ها سیم های برق و تلفن در کنار یکدیگر قرار دارد. هر کدام از این سیم ها به انشعابات پریز برق یا تلفن منتهی می شود. وظیفه جعبه تقسیم، نظم دادن به سیستم سیم کشی ساختمان است.

عیب یابی و تعمیر سیم کشی تلفن

بررسی بوق آزاد

پس از رفع خرابی سیمکشی تلفن با استفاده از یک دستگاه تلفن همه پریزهای داخلی را برای بوق آزاد تست کنید. در ساختمان هایی که از پریز تلفن توکار استفاده شده، سیستم سیم کشی داخل دیوار نصب شده و نیاز به بررسی تخصصی تر دارد. در این صورت با باز کردن پیچ های پریز تلفن و بیرون کشیدن صفحه اصلی می توان نسبت به تعمیرات تلفن و رفع خرابی اقدام کرد. بر خلاف تعمیر سیم برق ساختمان برای عیب یابی سیم های تلفن نیازی به فازمتر ندارید و تنها با استفاده از پیچ گوشتی می توان به صفحه کاور پشتی دسترسی پیدا کرد.

سیم تلفن دارای برق قوی نیست و به هیچوجه خطر برق گرفتگی به همراه ندارد. بنابراین بسیاری از افراد حتی بدون داشتن تجربه و تخصص کافی! اقدام به به باز کردن جعبه تقسیم یا دستکاری اتصالات داخلی ساختمان می کنند. هر گونه دخالت بدون داشتن مهارت، می تواند منجر به ایجاد خسارت بیشتری شود و هزینه تعمیرات را افزایش دهد. اگر به کارهای فنی و تعمیراتی علاقه دارید باید در این زمینه آموزش ببینید.

رفع خرابی سیمکشی تلفن

قبل از تماس با شرکت مخابرات و درخواست تعمیر سیم کشی تلفن رشت، لازم است تا بررسی از وضعیت دریافت بوق آزاد در محل را انجام دهید. شرکت مخابرات وظیفه ارسال سیگنال تلفن تا جعبه تلفن را دارد. در مورد رفع خرابی سیمکشی تلفن نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید.

جهت بررسی دریافت سیگنال تلفن و بوق آزاد می بایست جعبه تلفن را باز و طبق مراحل گفته شده بررسی کنید. باز کردن جعبه تقسیم تلفن بدون اخذ مجوز از شرکت مخابرات انجام می شود. زیرا همه الحاقات داخل جعبه تلفن متعلق به صاحب ملک و جزئی از اموال اوست.

توجه داشته باشید که لوله کشی گاز نیازمند اخذ مجوز و تایید شرکت گاز است! ولی تعمیرات سیم تلفن و باز کردن جعبه تلفن اصلی نیازی به اجازه رسمی ندارد.

اگر بوق آزاد وجود دارد ولی تلفن کار نمی کند! مشکل از سیم تلفن داخل ساختمان است و ارتباطی به شرکت مخابرات ندارد.

بهتر است با یک دستگاه تلفن سالم، تست سالم بودن خط و نویز را انجام داد. در این صورت از جهت کارایی دستگاه اطمینان دارید و مشکل به طور حتم از سیم ها است.

قیمت برقکاری ساختمان به چه مواردی بستگی دارد؟

خدمات تعمیر و تعویض سیمکشی تلفن ثابت

اگر در زمینه رفع خرابی سیمکشی تلفن نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید با بهترین شرکت تماس بگیرید. شرکت خدماتی فنی هوم سرویز همیاران تعمیرکار را درب منزل اعزام می کند. عیب یابی خط تلفن ثابت، سیم کشی تلفن ساختمان، تعمیر سیم کشی تلفن و رفع خرابی سیمکشی تلفن را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه تجربه کنید. همیاران ما در همه محله ها حضور دارند با ما تماس بگیرید. هزینه خدمات پس از بررسی اولیه و عیب یابی، اطلاع رسانی می شود. کلیه قیمت های اعلامی طبق نرخ اتحادیه براورد شده است. لیست قیمت تعمیرات سیم کشی تلفن ثابت را در جدول منتشر شده در همین صفحه مشاهده می کنید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا