خانگی و ساختمانی

انواع سایبان ماشین✔️ ساخت سایبان پارکینگ ارزان و فوری

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

با نصب سایبان در پارکینگ های روباز دیگر مشکلی برای پارک اتومبیل وجود ندارد. انواع سایبان ماشین روی خودرو سایه می اندازد و کارایی مشابهی دارد. البته استحکام و دوام همه سایبان ها یکسان نیست. نوع متریال به کار رفته در سایبان و کیفیت جوشکاری پایه ها روی مقاومت و کیفیت سایبان تاثیر می گذارد. قبل از ساخت سایبان ماشین موقعیت محل بررسی می شود. از پلی کربنات تا شیشه، تنوع زیادی در متریال سقف پارکینگ وجود دارد  ولی برای پایه ها و چارچوب اصلی، معمولا از فلز استفاده می شود. در این مورد کیفیت جوشکاری اهمیت بیشتری دارد. حتی بهترین پروفیل های فلزی نمی توانند در برابر جوش ضعیف دوام بیاورند. سرویس جوشکاری سیار صفر تا صد طراحی و اجرای سایبان را انجام می دهد. 

چرا به سایبان ماشین نیاز داریم؟

بسیاری از پارکینگ ها به اصطلاح روباز هستند و سقف ندارند. پارک اتومبیل ها در این مکان ها اصلا پیشنهاد نمی شود. بر خلاف تصور، بدنه ماشین ها خیلی ضعیف است حتی تابش مستقیم اشعه خورشید هم به مرور روی رنگ و بدنه خودرو تاثیر می گذارد. از طرفی در روزهای گرم تابستان، معضل آفتاب و گرم شدن شدید داخل ماشین هم وجود دارد. گرمای زیاد، کابین را داغ می کند و داخل ماشین گاز سمی جمع می شود.

وضعیت در روزهای سرد سال و بارندگی نیز بهتر نیست. اتومبیل هایی که در پارکینگ های روباز، پارک شده اند بیشتر کثیف می شوند و در معرض یخ زدگی هستند. انواع ساخت سایبان حیاط تهران می تواند جلوی تابش آفتاب و بارندگی ها بر روی بدنه خودرو را بگیرد. تا حد امکان حتی در مکان های عمومی، از پارکینگ های دارای سایبان استفاده کنید.

ساخت پارکینگ حیاط کرج و سایبان ماشین مانع سقوط اجسام روی اتومبیل می شود و از بدنه ماشین در برابر خطرات احتمالی جلوگیری می کند. اگر پارکینگ خانه، مسقف نیست همین امروز برای نصب سایبان اقدام کنید. در ادامه انواع سایبان ماشین معرفی شده و کار انتخاب را ساده تر می کند.

ایده های جذاب و کاربردی برای ساخت روف گاردن

نصب سایبان ماشین

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

انواع سایبان ماشین کدامند؟

از نظر مواد اولیه ای که برای ساخت سایبان استفاده می شود، تنوع زیادی وجود دارد. متریال مختلف علاوه بر زیبایی روی طول عمر سایبان هم تاثیر می گذارند. در ضمن هزینه ساخت سایبان ماشین مشهد بستگی به نوع مواد اولیه دارد. به طور کلی انواع سایبان را از لحاظ مواد اولیه و طراحی می توان به دو گروه تقسیم کرد. در این مطلب به طراحی و اجرای سایبان حیاط شیراز پرداخته شده و ویزگی های فنی و مکانیکی سایبان مورد نظر بوده است. از لحاظ حرکتی دو نوع سایبان ماشین ثابت و متحرک وجود دارد. هر کدام از این موارد نیز خود به چندین نوع مختلف نقسیم می شوند. در واقع تنها 2 مدل سایبان ماشین وجود ندارد. طراحی سایبان ها طوری است که علاوه بر تنوع، کارایی مناسبی هم داشته باشند. به این ترتیب در هر مکانی می توان یک سایبان خوب نصب کرد.

سایبان پارکینگ ثابت

منظور از ثابت و متحرک، باز و بسته شدن سقف پارکینگ و قسمت سایبان است. این ساختار از رایج ترین انواع ساخت سایبان خودرو اصفهان است. در پارکینگ های عمومی بیشتر از این نوع سایبان استفاده می شود. برای نصب این سایبان ابتدا لازم است تا سازه اصلی و چارچوب، ساخته شود. اندازه ثابتی وجود ندارد و این مورد با توجه به مکان پارک اتومبیل، اندازه گیری می شود. بعد از اندازه گیری دقیق، می توان سازه اصلی را اجرا کرد. البته تا زمانی که برای متریال سقف، تصمیم گیری نشده هنوز کار تکمیل نیست.

این نوع از سایبان ها قابلیت جمع شدن و حرکت را ندارند بنابراین مهم است که دارای سقف مناسبی باشند. این سقف باید برای همه فصول و شرایط مختلف جوی، کارایی خوبی داشته باشد. دوام سایبان ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه در ساخت سقف دارد. سقف های پارچه ای در مقایسه با سقف پلی کربنات، دوام کمتری دارند.

انواع طرح های سنگ کاری دیوار حیاط 

سازه سقف پارکینگ عمومی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

انواع سایبان ماشین متحرک

سایبان از هر نوعی که باشد نقش محافظتی بدنه خودرو را دارد. از سایبان ها در پارکینگ های عمومی نظیر رستوران ها، باشگاه های ورزشی، مراکز خرید و فروشگاهی و …. استفاده می شود. در بسیاری از منازل و مجتمع های آپارتمانی نیز سایبان ها کاربرد دارند. بسیاری از مواقع پارکینگ ها در محوطه و فضای باز طراحی شده اند و نیاز به سایبان مناسب دارند. سایبان های متحرک از پر طرفدارترین سازه های خانگی هستند علاوه بر محل پرک اتومبیل برای پنجره ها و ورودی ها نیز به کار گرفته یم شوند.

این نوع سایبان از لحاظ کاربردی بسیار متفاوت است. بر خلاف سایبان های ثابت، این سازه قابلیت حرکت دارد. به این ترتیب هر زمان که لازم است می توانید سایبان را باز کرده و روی اتومبیل را پوشش دهید. در بقیه موارد نیازی به سایبان نیست و می توان به سادگی سایبان را جمع کرد. حرکت سقف سایبان توسط فشار یک دکمه و نیروی برق انجام می شود. در پارکینگ منازل این سازه های متحرک، بیشتر کار می شوند اما در خال حاضر بسیاری از پارکینگ های عمومی نیز مجهز به سایبان برقی هستند.

نصب و اجرای سایبان پارکینگ

سایبان ماشین آکاردئونی

این سازه از انواع سایبان های جمع شونده است. سایبان برقی آکاردئونی کارایی خوبی دارد و همین موضوع بر محبوبیت سازه افزوده است. در منازل و مجتمع های تجاری یا رفاهی می توان نمونه هایی از این نوع سایبان های مدرن را دید. یک موتور الکتریکی وظیفه حرکت سایبان را دارد. این موتور بر روی سایبان آکاردئونی قابل نصب است و با استفاده از کنترل از راه دور کار می کند. موقع پارک اتومبیل می توانید تنظیمات سایبان آکاردئونی را با ریموت کنرتل انجام دهید. به همین سادگی یک محافظ خوب و کاربردی برای ماشین دارید که جلوی آسیب به بدنه خودرو را نیز می گیرد.

انواع سایبان ماشین تاشو

 این سازه همان سایبان برقی است که به دلیل شکل ظاهری به سایبان تاشو معروف شده است. سقف این سازه قابلیت جمع شوندگی دارد و حرکت می کند. از مزایای این نوع سایبان می توان به امکان جمع شدن و تنظیم سایه اشاره کرد. با استفاده از این سازه می توان در همه فصول سال، سایه مناسب را تنظیم کرد. در برخی فصول تابش خورشید مستقیم است اما در دیگر ایام، نور خورشید به صورت شیب و زاویه می تابد. اگر سقف سایبان پارکینگ قابلیت حرکت را داشته باشد می توان جهت نور را تنظیم کرد و با باز کردن سایبان مانع تابش آفتاب شد. حتی در روزهای بارانی نیز کارایی این نوع سایبان بیشتر است و به عنوان سر پناه هم استفاده می شود.

سایبان ماشین تاشو یا برقی این امکان را فراهم کرده تا بدون تغییر در ساختار سازه، تنظیمات مورد نظر را اجرا کرد. با توجه به کارایی فوق العاده این سایبان، در بسیاری از رستوران ها و هتیل ها این سازه برای حیاط و پارکینگ طراحی شده است.

محوطه سازی حیاط ویلا برای ساخت یک حیاط رویایی

طراحی سایبان پارکینگ

سایبان بادبانی

در مورد طرح های هنری برای سایبان ماشین چیزی شنیده اید؟ این نوع سایبان از طرح های خاص و هنری به حساب می آید که برای دکوراسیون فضای بیرونی نصب می شود. معمولا برای سقف سایبان بادبانی از پارچه های برزنتی استفاده می شود که دوام خوبی دارند. ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور خورشید با کمک این سقف های پارچه ای به راحتی امکان پذیر است. از انواع سایبان بادبانی علاوه بر پارکینگ اتومبیل در طراحی پیاده رو و زمین های بازی کودکان و …. نیز استفاده می شود.

از ویژگی های این نوع سایبان ها، قابلیت اجرا در اندازه های مختلف است. سایبان ماشین بادبانی در ابعاد 2 تا 12 متر مربع بیشتین درخواست کننده را دارد. به طور معمول این اندازه ها عمومی تر هستند اما امکان طراحی و ساخت سازه های بسیار بزرگ تر از این اندازه ها نیز وجود دارد.

هزینه ساخت سازه های هنری کمی بیشتر از هزینه ساخت سایبان ماشین در رشت ثابت است اما به لحاظ زیبایی و تنوع بصری، این سایبان ها به مراتب با کیفیت تر هستند. پرداخت اندکی بیشتر برای یک سایبان خاص، ارزش هزینه کردن را دارد. در تصویر بالا نمونه ای از همین سایبان های بادبانی با طراحی ویژه را می بینید ظاهر متفاوت سایبان به خوبی قابل مشاهده است.

سایبان پارکینگ ثابت

طراحی و ساخت انواع سایبان ماشین

نصب و اجرای سایبان اتومبیل را به حرفه ای ها بسپارید. کیفیت جوشکاری و ساخت روی دوام و استحکام سایبان تاثیر دارد. ساخت سایبان نیاز به دانش فمی و تخصص دارد. تیم حرفه ای هوم سرویز متشکل از جوشکاران حرفه ای و با تجربه است. هر  نوع سایبان برای درب منازل، پارکینگ اتومبیل و یا سایبان پنجره و …. با بهترین کیفیت انجام می شود. ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه کاملا رایگان است. قبل از سفارش دهی می توانید نمونه کارهای قبلی و اجرا شده را ببینید.

این سرویس شامل گارانتی بوده و به شرط رضایت مشتری ارائه می شود. نگران هزینه های پرداختی نباشید. همیاران هوم سوریز همگی طبق نرخ مصوب اتحادیه، قیمت گذاری منصفانه اعلام می کنند. ما در همه محله های تهران حضور داریم. انواع سایبان ماشین، سقف پارکینگ، سایبان پنجره ای، سقف پلی کربنات، از خدمات تیم حرفه ای ما می باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جوشکاری و آهنگری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا