بنایی و دکوراسیون
موضوعات داغ

ساخت کمد دیواری ارزان و لوکس✔️قیمت گیری و مشاوره رایگان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

آیا دائم در حال جمع و جور کردن وسایل منزل هستید ولی باز هم اتاق ها نامرتب هستند؟ یک کمد بزرگ و جادار همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. حتی تصور هم نمی کنید یک کمد ساده لباس چقدر کار راه انداز است. خیلی از خرده ریزهای منزل را می توانید در قفسه های کمد جای دهید. ساخت کمد دیواری در خانه های نقلی اهمیت بیشتری دارد. وقتی فضای خانه کوچک است باید از هر قسمتی استفاده کرد. با طراحی کمد دیواری در فضای بین ستون ها یا قناسی دیوار اتاق خواب، می توانید فضای اتاق را به بهترین نحوی استفاده کنید. به این ترتیب از فضای عمودی موجود، بیشترین استفاده را کرده اید و خانه هم نظم و ترتیب بیشتری خواهد داشت.

نصب کمد دیواری در آپارتمان

طراحی و ساخت کمد دیواری با توجه به فضای موجود بهترین انتخاب برای سامان دادن به ریخت و پاش ها در اتاق کودکان است. انواع کمد پذیرایی در منازل لوکس بخشی از دکوراسیون داخلی هستند. حتی تصور اینکه خانه ای بدون کمد لباس باشد، وحشتناک است. برخی از سازندگان بنا برای صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، کمدهای دیواری را حذف می کنند و این اشتباهی بزرگ ولی قابل جبران است. آیا در خانه ای بدون کمد یا گنجه یا … زندگی می کنید؟ آیا فضای کافی برای جمع آوری لباس ها و لوازم اضافی ندارید؟ ساخت کمد دیواری در تهران برای همه اتاق ها لازم است و می تواند خرده ریزهای زیادی را در خود جای دهد. با صرف هزینه ای معقول می توانید حتی در یک اتاق کوچک هم کمد جالباسی خودتان را داشته باشید.

ساخت کمد دیواری
طراحی کمد دیواری
میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

آیا امکان اجرای کمد در هر فضایی وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده می شود در مورد ساخت و طراحی کمد بعد از تکمیل ساختمان است. در بهترین حالت می بایست همه اتاق ها حداقل یک کمد داشته باشند. کمد پذیرایی نیز به عنوان بوفه کارایی دارد و می توان کلی ظرف و ظروف را در آن جاساز کرد. خبر خوب اینکه اصولا کمد در مراحل آخر تکمیل بنا طراحی می شود. در واقع هر زمانی که بخواهید می توانید کمد رختخواب یا کمد جالباسی را سفارش دهید. کمد دیواری ریلی جدید و کمد دیواری مدرن فضاهای کوچکتر را کاربردی تر می کنند. کمد دیواری بزرگ و جادار نقش یک اتاق کوچک را دارد که بسیاری از لوازم اضافی را در آن جای داده اید. اگر به تازگی خانه ای خریده اید که در آن هیچ کمدی نصب نیست نگران نباشید. محدودیتی در اجرای کمد نیست و همیشه می توان فضای مناسب را انتخاب کرد.

ایده های جذاب و مهیج برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک را ببینید و یاد بگیرید.

چه زمانی برای ساخت کمد دیواری مناسب است؟

معمولا موقع بازسازی منزل بهترین زمان برای طراحی و نصب کمد در منزل است. حتی برخی از افراد تعمیرات و نوسازی درب کمد را هم در همین زمان انجام می دهند. به محض ثبت سفارش ساخت کمد دیواری هماهنگی برای مراجعه همیار و اندازه گیری انجام می شود. بعد از اندازه گیری ابعاد کمد مراحل ساخت در محل کارگاه انجام می شود. با استفاده از دستگاه های پیشرفت برش، سنباده زنی و …. همه بخش های اصلی سازه ساخته شده و قطعات کمد برای نصب به محل ارسال می شود. بنابراین گرما و سرما یا فصل تاثیری در اجرای سازه ندارد. هر زمان که احساس کردید آماده اید و فرصت دارید برای ثبت سفارش اقدام کنید. طراحی و ساخت کمد دیواری ریلی در مشهد و سایر شهرها از سرویس های پرطرفدار هوم سرویز است.

رایج ترین مشکلات کمد دیواری ریلی و راه حل آنها را از دست ندهید.

ساخت کمد دیواری
کمد دیواری لوکس

طراحی و ساخت کمد دیواری ارزان تا لوکس

داشتن کمد دیواری یک امتیاز بزرگ برای آپارتمان های نقلی است . ساخت کمد دیواری در منزل، طراحی کمد لباس و کمد پذیرایی یکی از سرویس های محبوب متخصصین ما است که توسط استادکاران با تجربه و آموزش دیده انجام می شود. ابعاد و اندازه کمد دیواری را با توجه به فضای موجود در نظر می گیرند. ورق های ام دی اف با ضخامت بالا ، هایگلاس ترک و بهترین متریال موجود در بازار برای سفارش های طراحی کمد استفاده می شود. برای سفارش نصب کمد دیواری تبریز می توانید به صورت رایگان با مشاورین ما صحبت کنید. همه مراحل ساخت کمد های دیواری در کارگاه انجام می شود و فقط برای نصب کمد دیواری در محل، همیار کارهای لازم را انجام می دهد.

هزینه ساخت کمد دیواری

هزینه ساخت کمد دیواری شیراز با توجه به ابعاد و اندازه کمد دیواری و طرح داخل کمد دیواری محاسبه می شود. همیاران ما با هماهنگی قبلی جهت اندازه گیری کمد به محل مراجعه و راهنمایی لازم را برای طراحی و ساخت کمد دیواری در کرج شهرهای دیگر ارائه را می کنند.

شما با توجه به بودجه خود می توانید بهترین مدل کمد دیواری را سفارش دهید. همچنین در صورتی که نیاز به کشو و طبقات کمتری دارید هزینه ساخت کمد دیواری مدرن کمتر می شود. به طور کل نوع متریال و طراحی کمد دیواری دو عاملی هستند که بازه قیمت کمد دیواری را تغییر می دهند. البته با کمک متخصصین ما می توانید بهترین متریال را با طراحی های مدرن دریافت کنید و هزینه های منصفانه تری نیز پرداخت کنید.

قیمت ساخت کمد بر چه اساسی تغییر می کند؟

دیگر نگران لباس ها، اسباب بازی های بچه ها، پتوهای اضافی و … نباشید اجرای کمد دیواری حتی پس از ساخت خانه هم امکان پذیر است. مدل کمد دیواری mdf را می توان به هنگام بازسازی منزل سفارش داد. اگر جای کافی برای ساخت کمد و یا باز شدن درب کمد ندارید، از انواع کمد دیواری ریلی استفاده کنید. هدف از ساخت کمد برای منازل، استفاده حداکثری از فضای موجود است. انواع کمد دیواری مدرن بدون کوچکترین آسیبی به دیوارها قابل نصب در اتاق ها هستند. گاهی اوقات به همراه ساخت کمد از سرویس نقاشی ساختمان برای نوسازی دیوارها نیز استفاده می شود. برای اینکه کمد دیواری کاربردی باشد می بایست مواردی را در ساخت آن در نظر گرفت. برخی از مهم ترین موارد در طراحی و ساخت کمد دیواری ارزان اصفهان عبارتند از:

ساخت کمد دیواری
ساخت کمد دیواری
  • چهارچوب کمد دیواری

استحکام کمد و طبقات داخلی وابسته به چارچوب کمد دیواری است. اگر از متریال مقاوم در ساخت چهار چوب کمد دیواری استفاده نشود، پس از مدتی طبقات داخلی تاب برداشته و به اصطلاح شکم می دهد. این مشکلی است که اغلب به هنگام چیدن لوازم سنگین در داخل کمد دیواری رخ می دهد و نشان دهنده عدم استفاده از مواد مرغوب در ساخت کمد دیواری و چارچوب آن است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

چارچوب دوبل ام دی اف و چارچوب تمام فلزی در ساخت کمد دیواری مرسوم است. البته همیشه ساخت چهارچوب کمد دیواری تمام فلز استحکام بیشتری از سایر متریال دارد. هزینه ساخت چهارچوب کمد دیواری با توجه به جنس MDF یا فلز متفاوت است.

ساخت کمد دیواری
کمد جالباسی اتاق خواب کوچک با درب ریلی
  • درب کمد دیواری

در ساخت کمد ساده درب لولایی و کمد دیواری ریلی مدرن از یراق آلات مختلفی استفاده شده که کیفیت کار را تضمین می کند. استفاده از یراق آلات چینی در بخش ریلی، لولا، دستگیره کمد دیواری و غیره بسیار رایج است. بهتر است قبل از سفارش طراحی کمد دیواری در مورد جنس، مدل و اندازه یراق آلات مصرفی با همیار به توافق برسید. یراق آلات بی کیفیت و چینی موجب کم شدن هزینه ها می شوند ولی کیفیت بسیار پایین تری دارند. برای صرفه جویی در هزینه های ساخت از اجناس بی کیفیت استفاده نکنید.

  • محاسبه ابعاد و اندازه کمد دیواری

در بسیاری از اوقات کمد دیواری در اتاق خواب اجرا می شود که در این صورت هم می توان از یک ضلع دیوار برای اجرای کار استفاده کرد و کمد دیواری را در اندازه طول دیوار طراحی کرد و می اینکه از قناسی و یا تو رفتگی بخشی از اتاق خواب برای ساخت کمد دیواری حداکثر استفاده را کرد. برای ساخت کمد دیواری در ضلع دیوار، اندازه دیوار و اندازه طول کف تا سقف محاسبه می شود.  اندازه ارتفاع و طول دیوار در هم ضرب شده و متراژ نهایی کمد دیواری مشخص می شود. قیمت کمد دیواری آماده هم به همین ترتیب براورد می شود. ارتفاع کمد دیواری تا سقف در نظر گرفته می شود ولی در مورد سقف کاذب، آرگ ها، باکس های تزئینی و لامپ های تو کار سقفی، باید این موارد را در اندازه گیری لحاظ کرد.

  • اندازه گیری کمدهای سفارشی

برای اجرای کمد دیواری در تو رفتگی، ابعاد اندازه کمد دیواری به گونه ای متفاوت محاسبه می شود! برای این کار دو عرض جلویی و عرض عقبی با دقت اندازه گیری می شود. وجود کمی اختلاف بین این دو اندازه طبیعی است. عمق تو رفتگی را نیز باید در نظر گرفت. گاهی تو رفتگی به دلیل وجود ستون و یا برجستگی کانال کولر ایجاد شده که هر کدام عمق متفاوتی ایجاد کرده اند. بهتر است عمق تو رفتگی در چندین نقطه اندازه گیری شود تا چنانچه اختلاف وجود داشت در نقشه کمد دیواری محاسبه شود. پس از اندازه گیری دقیق می توان نقشه را روی کاغذ پیاده سازی کرد و طرح داخل کمد دیواری، تعداد کشوها و طبقات را مشخص کرد. ساخت کمد دیواری با توجه به اندازه های دقیق انجام خواهد شد. طرح داخل کمد دیواری و تعداد کشوها در قیمت ساخت کمد دیواری تاثیر دارد.

انواع کمد دیواری مدرن

کمدهای دیواری امروزی بسیار شیک تر و با کلاس تر از کمدهای سال های گذشته طراحی می شوند. اجرا و ساخت کمد دیواری مدرن در ساختمان های لوکس بر زیبایی دکوراسیون داخلی می افزاید و محیط را لاکچری و روح نواز تر می کند. انتخاب رنگ کمد دیواری، طرح روی درب کمد دیواری و استفاده از عناصر دکوراتیو روی درب ها در ساخت کمد دیواری پذیرایی و یا اتاق خواب با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون انجام می شود. صرف نظر از طراحی های ابتکاری و مختلف می توان انواع کمد دیواری را با توجه به طریقه باز و بسته شدن درب به دو گروه تقسیم بندی کرد:

  •  کمد دیواری ریلی مدرن
  • کمد دیواری با درب لولایی

الف-کمد دیواری ریلی مدرن

استفاده از درب های کشویی یا ریلی در ساخت کمد دیواری، چند سالی است که بسیار رایج شده! با استفاده از ریل های فلزی می توان درب را طوری کار کرد که موقع باز و بسته شدن فضای اضافی اشغال نکند. این درب ها جایگزین درب لولایی شده اند و از پر طرفدارترین سازه ها محسوب می شوند. هزینه ساخت کمد با درب ریلی در مقایسه با قیمت کمد لباس ساده بیشتر است و این به خاطر استفاده از ریل فلزی در چارچوب است. ریل های با کیفیت که در اثر باز و بسته شدن دچار فرسایش نشوند قیمت بالاتری از متریال ام دی اف دارند.

اشغال نشدن فضا در هنگام باز شدن درب از مزایای اصلی کمد دیواری ریلی مدرن است که به ویژه در آپارتمان های کوچک امروزی کاربردی تر است.  انواع کمدهای دیواری با متریال چوب یا ام دی اف را می توان به صورت ریلی طراحی کرد.

راهنمای جامع انتخاب رنگ کمد دیواری را از دست ندهید.

ساخت کمد دیواری
کمد دیواری جادار

ب-کمد دیواری با درب لولایی

برای باز و بسته شدن درب کمد های قدیمی عموما از لولا استفاده می شده است. استفاده از ریل در گذشته چندان رایج نبوده و تنها انتخاب برای مشتری همین درب های لولایی بوده اند. در این سازه، ساخت چهارچوب کمددیواری از چوب راش و بدنه و درب ها از جنس فیبر کار می شود. صرف نظر از معیارهای زیبایی شناختی و رنگ کمددیواری، درب لولایی یک مشکل بزرگ را ایجاد می کند. اشغال فضای اتاق از معایبی است که به هنگام باز و بسته کردن کمدهای با درب لولایی دیده می شود. این معضل در آپارتمان های کوچک امروزی یک مشکل بزرگ محسوب می شود به این ترتیب بسیاری از خانواده ها تمایلی به استفاده از کمد دیواری لولایی ندارند و تمایل دارند از کمد دیواری ریلی مدرن برای اتاق خواب استفاده کنند تا فضای قابل استفاده بیشتری داشته باشند.

با توجه به هزینه ساخت کمد دیواری و قیمت های سرسام بازسازی منزل به نظر می رسد ایده های ابتکاری در طراحی و ساخت کمد دیواری راه حل نهایی باشد. اگر در یک منزل قدیمی زندگی می کنید و اتاق ها دارای کمد دیواری ساده هستند می توانید با استفاده از خدمات همیاران هوم سرویز، درب های ریلی را جایگزین درب لولایی قدیمی کمد دیواری کنید. انجام خرده کاری نجاری و ساخت کمد آماده توسط حرفه ای های این زمینه تجربه ای خوشایند برای خانواده هاست. اگر برای طراحی و ساخت کمد دیواری نیاز به مشاوره رایگان دارید با ما تماس بگیرید

تبدیل کمد دیواری لولایی به کمد دیواری ریلی جدید

تغییر در نوع درب ( لولایی به ریلی) لازم است تا تغییراتی در چارچوب داده شود! دو راه متفاوت برای ریل گذاری وجود دارد که پس از هماهنگی با مشتری قابل اجرا می باشد. ریل را می توان داخل کمد و یا خارج سازه اجرا کرد.  ریل هایی که در خارج از کمد کار می شوند همیشه با ام دی اف پوشش داده می شوند ولی برای اجرای ریل در داخل کمد، ریل ها در لبه کمد دیواری تا چارچوب فلزی در حدود 6 سانتیمتر با فاصله نصب می شوند. تبدیل کمد دیواری ساده به کمد دیواری ریلی مدرن موجب تغییر در طراحی داخل کمد می شود. لذا به همراه تبدیل درب ها می توانید تعداد کشوها و اندازه بین طبقات را نیز تغییر داده و صاحب یک کمد دیواری ریلی مدرن شوید که جایگزین کمد قدیمی شده است.

ساخت کمد دیواری
کمد دیواری ارزان

هزینه تعمیر کمد، نوع درب، ابعاد و اندازه کمد دیواری و جنس چوب یا ام دی اف از مولفه های تاثیرگذار در هزینه کمد دیواری هستند که باید با وسواس بیشتری بررسی شوند. اگر به همراه سفارش کمد دیواری نیاز به رنگ کاری کابینت آشپزخانه، رنگ و نقاشی آپارتمان یا خدمات سیم کشی را دارید با ما تماس بگیرید. همیاران ما در محله های شما زندگی می کنند و دلسوزانه کارهای خدماتی منزل را با نرخ مناسب ارائه می دهند. اگر به کیفیت خدمات، سرعت انجام کار و هزینه مناسب اهمیت می دهید با هوم سرویس تماس بگیرید.

ساخت کمد دیواری ارزان تا لوکس را به متخصصین ما بسپارید

انواع کمد لباس و کمد رختخوابی با متریال مرغوب طبق سلیقه مشتری در سرویس نجاری هوم سرویز طراحی و ساخته می شود. این قیمت های اعلام شده شامل ساخت پک کامل کمد است. در واقع وقتی درب ها، کش.ها، طبقات و قفسه های داخلی به همراه یراق آلات در سرویس پک کامل لحاظ می شود. قیمت ها برای کمدهای با عمق استاندارد ( 50 تا 60 سانتیمتر) در نظر گرفته شده در صورتی که بنابر شرایط تغییراتی در اندازه های استاندارد داده شود از قبل هزینه ها اعلام خواهد شد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا