لوله کشی و تاسیسات

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی ✔️ نصب توالت فرنگی بدون تخریب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم ارائه میده؟

موقع بازسازی ساختمان بخش بندی هزینه ها و مخارج خیلی مهم است. برای اینکه حساب و کتاب خرج و مخارج را داشته باشید باید از قبل ریز به ریز همه هزینه ها را در نظر بگیرید. هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم یکی از همین موارد است که گاه می تواند خیلی بیشتر از برآورد قبلی باشد. در ساختمان هایی که فضای کافی وجود داشته باشد، در کنار توالت ایرانی می توان توالت فرنگی را هم نصب کرد. ولی وقتی فضا برای نصب توالت فرنگی وجود نداشته باشد باید بین توالت ایرانی و فرنگی یکی را انتخاب کرد. عملیات تبدیل توالت فرنگی به ایرانی یا نصب توالت فرنگی از روش های مختلفی انجام می شود که همیشه هزینه بر است.

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

توالت فرنگی به لحاظ شکل ظاهری و کاربرد تفاوت زیادی با کاسه توالت ایرانی دارد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از وسایل راحت تری در دیزاین دستشویی و توالت استفاده کنند. به خصوص سالمندان به دلیل آسیب های کمر و زانو نمی توانند از توالت ایرانی و سبک نشستن آن استفاده کنند. انواع توالت فرنگی برای کسانی که در ناحیه کمر و زانو مشکلاتی دارند، بهترین وسیله بهداشتی در توالت است. قبل از اینکه به هزینه ها فکر کنید به کیفیت عملیات و انجام صحیح آن دقت داشته باشید. خیلی موارد روی قیمت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی تاثیر می گذارد از جمله:

نصب روشویی دیواری بدون پایه و پایه دار

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم ارائه میده؟

روش نصب توالت فرنگی

انواع توالت فرنگی زمینی و دیواری تولید شده که قیمت های متفاوتی دارند. علاوه بر قیمت خرید توالت فرنگی، هزینه نصب آن نیز تفاوت دارد. روش نصب توالت فرنگی روی تعیین قیمت اثرگذار است. برای اینکه قیمت ها را تحت کنترل داشته باشید از قبل در مورد هزینه ها با نصاب صحبت کنید و بهترین روش نصب توالت فرنگی را با توجه به فضای موجود انتخاب کنید. برای مثال هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب تهران خیلی کمتر از تخریب کامل کف توالت است. جهت صرفه جویی در هزینه ها نباید از کیفیت کار کم کرد بلکه می توان از شیوه های کم خرج تری برای نصب توالت فرنگی کمک گرفت.

تبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی

یکی از مواردی که مخارج نصب توالت فرنگی را بیشتر می کند انجام لوله کشی ها و بنایی های الزامی در محل است. اگر لوله کشی های قدیمی هنوز کارایی داشته باشند می توان با کمی تغییر از لوله کشی های قبلی برای توالت فرنگی جدید هم استفاده کرد. هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی کرج در این مورد خیلی کمتر می شود ولی گاهی امکان استفاده از لوله کشی های قبلی وجود ندارد. پوسیدگی لوله های قدیمی، استاندارد نبودن لوله ها و عدم تناسب آن با توالت فرنگی از مشکلاتی است که موجب می شود از سیستم لوله کشی دیگری برای نصب توالت فرنگی استفاده کرد. در این روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی مشهد لازم است تا لوله های قدیمی به طور کامل جمع آوری شده و دوباره لوله کشی مناسب توسط لوله کش ماهر انجام شود.

تعمیر و سرویس هواکش دستشویی

 تبدیل توالت ایرانی به فرنگی ارزانهزینه تبدیل توالت ایرانی بخ فرنگی

دستمزد لوله کش و هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

عملیات تعویض توالت ایرانی با فرنگی کاملا تخصصی است و باید توسط متخصصین ماهر در این زمینه انجام شود. تشخیص درست محل نصب و انجام لوله کشی های اصولی می تواند از قیمت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی شیراز خیلی کم کند. علاوه بر آن با سرویس نصب توالت فرنگی هوم سرویز دیگر نگران هزینه های بعدی برای تعمیر توالت فرنگی و تعمیر لوله کشی های غیر استاندارد نخواهید بود. بهتر است از اول کار طبق اصول انجام شود تا در آینده مجبور به پرداخت بهای اضافی نباشید.

مراحل نصب توالت فرنگی

جزء به جزء کارهایی که انجام می شود روی هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی تاثیر دارد. در شیوه های قدیمی همیشه اول کف توالت تخریب می شد. در این روش همه موزاییک و سرامیک های کف نیز به همراه کاسه توالت به طور کامل باید برداشته شود. سپس عملیات نصب توالت فرنگی انجام شده و سرامیک های کف نیز به صورت کامل بازسازی و تعمیر خواهد شد. هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با شیوه قدیمی با احتساب قیمت سرامیک و کاشی کاری خیلی بیشتر می شود. البته شیوه های جدیدتر و کم خرج تر این روزها جایگزین خوبی برای روش های رایج قدیمی شده اند. امروزه دیگر نیازی به تخریب کامل کف دستشویی برای نصب توالت فرنگی نیست.

روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی جدید

روش های کارآمدتری برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی وجود دارد که با شیوه های قدیمی و تخریب کامل کف، تفاوت زیادی دارد. نحوه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هوم سرویز به این صورت است که بدون نیاز به تخریب با استفاده از تکنیک های فنی استاندارد، توالت فرنگی روی همان توالت ایرانی نصب می شود. متخصصین ماهر می توانند بدون اینکه مشکلی در بنا پیش بیاید کار را با کمترین متریال و بهترین کیفیت و البته قیمت بسیار ارزان تری انجام دهند. به صورت خلاصه مراحل کار به این ترتیب است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم ارائه میده؟
تبدیل توالت فرنگی به ایرانی هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
  • برداشتن کاسه توالت ایرانی جهت جایگزین کردن با توالت فرنگی
  • مسدود کردن لوله های فاضلاب جهت پیشگیری از ورود ملات و مصالح
  • اجرای لوله کشی فاضلاب جدید با توجه به عملکرد توالت فرنگی
  • عایق بندی کف سرویس بهداشتی و ایزوگام کف
  • نصب توالت فرنگی و جایگذاری مناسب آن
  • در صورت نیاز سرامیک کاری
  • آب بندی و تنظیم توالت فرنگی

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی ارزان

سرویس تبدیل توالت ایرانی به فرنگی از کاربردی ترین خدمات ارائه شده در این مجموعه است که توسط متخصصین آموزش دیده و ماهر انجام می شود. برای اینکه استانداردهای لوله کشی و نصب رعایت شود شیوه های قدیمی باید با روش های نوین جایگزین شوند. کمترین میزان تخریب، سرعت عمل در عملکرد همیاران، خدمات لوله کشی حرفه ای، کاهش هزینه های اجرای کار با توجه به پارامترهای اختصاصی هر محل از مواردی است که همیشه رضایت مشتری را به همراه داشته است. چنانچه می خواهید عملیات ساخت و ساز و نصب توالت فرنگی را حرفه ای انجام دهید، با حرفه ای های هوم سرویز تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا