برقکاری ساختمان

✔️ رفع خرابی تلفن ثابت و برطرف کردن اتصالی سیم کشی تلفن

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

تلفن های اولیه تنها برای ارتباط صوتی به کار می رفتند اما این روزها تلفن یکی از ضروری ترین وسایل ارتباطی است. بدون تلفن نه دسترسی به اینترنت میسر است و نه می توان از سانترال استفاده کرد. هر گونه نویز و خرابی در تلفن می تواند در روند بهره وری از سیستم های مرتبط، اختلال ایجاد کنید. برای رفع خرابی تلفن ثابت از یک متخصص کمک بگیرید این کاری نیست که بدون تجربه بتوانید انجامش دهید. رفع خرابی سیم کشی تلفن پیچیدگی هایی دارد. گاهی اشکال از سیم کشی خود تلفن نیست و تداخل از جای دیگری است. پیدا کردن اشکال و ایراد تلفن ثابت یک کار تخصصی است. حتی تکنیسین هایی که در کار نصب یا تعمیر آیفون تصویری هستند نیز نمی توانند در مورد خرابی تلفن کمک تان کنند. 

با وجود رشد روز افزون کاربران گوشی های موبایل، هنوز هم تلفن های ثابت از کاربردی ترین لوازم ارتباطی در جوامع انسانی هستند. تلفن های ثابت را می توان یکی از اصلی ترین لوازم ارتباطی در ادارات و حتی خانه ها دانست. وقتی تلفن از کار می افتد انگار یک چیز مهم گم کرده ایم و تا وقتی که مشکل تلفن حل نشود، آرام و قرار نداریم. رفع خرابی تلفن ثابت تهران یک ضرورت مهم است اما مهم تر از آن پیدا کردن علت خرابی است. هر گونه اختلالی در سیم کشی تلفن ساختمان کرج یا اتصالی سیم کشی تلفن می تواند منجر به بوق نداشتن خط تلفن شود. 

رفع خرابی تلفن ثابت

اگر صدای بوق تلفن قطع شده باشد، امکان شماره گیری با تلفن ثابت وجود ندارد و اصلا تلفن زنگ هم نمی خورد. این به مفهوم قطع کامل ارتباطی است که نیاز به پیگیری جدی دارد. وقتی بدون علت صدای بوق تلفن قطع می شود لازم است تا دلیل قطعی را سریع پیدا کنید. شاید قطع شدن تلفن ثابت به نظر خیلی ها زیاد مهم نباشد حداقل به اهمیت قطع شدن برق یا آب مصرفی نباشد. اما همچون بقیه لوازم و تجهیزات، تلفن هم می بایست همیشه کاملا سالم و برقرار باشد. این لوازم جهت رفاه اعضای خانوار تهیه شده اند و از کار افتادن آنها یعنی از بین رفتن رفاه و آرامش خانوار. حالا تصور کنید قطعی تلفن ثابت چه ضررهای مالی و حرفه ای را در یک ساختمان اداری یا تجاری به وجود می آورد. اصولا با قطع تلفن نظم کاری به هم می ریزد.

علت بوق ممتد تلفن ثابت چیست؟

راه های رفع خرابی تلفن ثابت
میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟
رفع خرابی تلفن ثابت

سیم کشی تلفن ساختمان

خط تلفن از مرکز مخابرات به هر واحد داده می شود و لازم است تا برای خرید خط و شماره به مرکز مخابرات منطقه مراجعه کنید. اما سیم کشی تلفن شیراز در هر ساختمان از قبل و توسط مالک انجام می شود. معمولا موقع ساخت بنا همه سیم کشی های برق و تلفن یکجا برای هر واحد انجام می شود. در ادارات نیز وضع تقریبا به همین صورت است البته نحوه سیم کشی سانترال با تلفن های خانگی تفاوت دارد. در ادارات چندین خط تلفن به هم ارتباط دارند ولی در خانه ها حداکثر دو یا سه خط تلفن بیشتر وجود ندارد. برای عیب یابی و رفع خرابی تلفن ثابت یک به یک این موارد را بررسی کنید.

خرابی تلفن را به مرکز تلفن اطلاع دهید

در بسیاری از موارد علت قطعی تلفن و نداشتن بوق آزاد مربوط به عملیات کابل برگردان است که از قبل اطلاع داده می شود. اگر ناگهان با قطع تلفن ثابت مواجه شدید به عنوان اولین اقدام با مرکز تلفن منطقه تماس بگیرید. شماره مرکز مخابرات در پشت فیش های تلفن نوشته شده و برای هر منطقه متفاوت است. اگر اشکال از مرکز تلفن باشد هماهنگی برای رفع خرابی تلفن مشهد ثابت انجام می شود ولی بهتر است تا قبل از آمدن تکنیسین مربوطه، خطوط داخلی را برای خرابی تلفن بررسی کنید شاید مشکل از جای دیگری باشد.

هنگام سیم کشی تلفن برای adsl باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اتصالی سیم کشی تلفنرفع خرابی تلفن ثابت

اتصالی سیم کشی تلفن

عیب یابی سیم کشی تلفن ساختمان کار ساده ای است. اگر مشکل از مخابرات منطقه باشد پس تلفن بقیه همسایه ها و واحدهای دیگر هم قطع شده. با پرسش از همسایه متوجه می شوید مشکل از مرکز مخابرات است یا اینکه سیم کشی تلفن آپارتمان اصفهان اشکال پیدا کرده است. در این صورت راحت تر می توانید برای انجام رفع خرابی تلفن ثابت اقدام کنید. حداقل می توانید حدود مشکل را مشخص کنید.برای اطمینان از سالم بودن خط تلفن این تست را انجام دهید:

  • تست سالم بودن خط تلفن

با استفاده از یک گوشی تلفن و یک سیم می توانید از کنتور سلامت خط تلفن را بررسی کنید. این سیم از یک سمت دارای سوکت و سر دیگر سیم، لخت است. از روی جعبه تقسیم، سیم مربوط به واحد را پیدا کرده و خرابی خط تلفن را بررسی کنید. همه خطوط تلفن واحدها در جعبه ای مخصوص قرار دارد و رنگ سیم ها متمایز است. در صورتی که تلفن بوق نداشت به مخابرات اطلاع دهید تا  علت بوق نداشتن تلفن ثابت را بررسی کند.

  • اعلام قطعی تلفن

خرابی خط تلفن اگر مربوط یه سیم کشی داخلی نباشد باید خرابی تلفن ثابت تبریز را به مخابرات منطقه اعلام کنید. هر منطقه به طور مجزا دارای تجهیزات مخابراتی است گاهی تغییراتی در سیم کشی ها و یا خطوط انتقال انجام می شود. معمولا هر گونه تغییر و تحول از سوی مخابرات به مشترکین اطلاع داده می شود. در صورت نداشتن بوق و قطعی تلفن حتما از مخابرات منطقه پیگیری کنید تا مشکل زودتر برطرف شود.

سیم کشی تلفن آپارتمانرفع خرابی تلفن ثابت

سیم کشی تلفن داخلی

سیم کشی تلفن ساختمان باید ار کابل های استاندارد باشد تا در تلفن نویز ایجاد نکند و ارتباط به خوبی برقرار شود. هر گونه آسیب، پارگی و قطعی در کابل، مزاحمت ایجاد می کند. در ضمن اگر مسیر سیم کشی تلفن ثابت و سیم کشی برق ساختمان یکی باشد وجود نویز طبیعی است و در صدای تلفن اختلال ایجاد می شود. اتصالی سیم کشی تلفن اغلب به دلیل همجواری با سیم برق در مسیر است. برای رفع خرابی تلفن ثابت در این موارد با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

رفع خرابی تلفن ثابت آپارتمان

برای هر واحد از آپارتمان حداقل دو زوج سیم کشی تلفن وجود دارد. همه سیم های تلفن ساختمان در ورودی کابل مخابرات ساختمان قرار می گیرد و برای هر واحد به صورت جداگانه سیم کشی تلفن انجام می شود که از طریق نصب پریز تلفن قابل استفاده است. عبور سیم های فرعی تلفن به صورت روکار از زیر فرش ها و کنار دیوارها اصلا توصیه نمی شود و موجب آسیب به سیم تلفن می شود.

رفع خرابی تلفن ثابت

هر گونه خرابی و اتصال و ایراد در پریز تلفن موجب نویز، اختلال و یا قطعی تلفن ثابت می شود. اگر صدای بوق شنیده نمی شود و یا هنگام برقراری ارتباط با صدای نویز در تلفن مواجه هستید، دستگاه تلفن را به پریز دیگری وصل کنید. در این صورت اگر مشکل از خرابی پریز باشد، دیگر نویز شنیده نمی شود.

درباره روش جدید سیم کشی ساختمان چه می دانید؟

نحوه سیم کشی سانترالرفع خرابی تلفن ثابت

رفع خرابی تلفن ثابت و سانترال

سیم کشی سانترال توسط افراد حرفه ای و با رعایت استانداردهای ارتباطی انجام می شود. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نباید اقدام به سیم کشی و تعمیر سانترال کنید. رفع خرابی تلفن ثابت با دانستن علت خرابی ساده تر است برای مثال دراغلب موارد وجود یک اتصالی سیم کشی تلفن و یا خرابی دستگاه تلفن علت اصلی قطع شدن بوق است. توجه داشته باشید که پریز تلفن نباید در نواحی مرطوب نصب شود. نصب پریز روی دیوارهای مجاور حمام و سرویس های بهداشتی اصلا حرفه ای نیست و منجر به اختلال در عملکرد تلفن ثابت می شود.

عیب یابی و تعمیرات سیم کشی تلفن

سیم کشی تلفن ساختمان، رفع خرابی تلفن ثابت ، عیب یابی و تعمیر اتصالی سیم کشی تلفن و بررسی خرابی سیم کشی تلفن داخلی بخشی از خدمات همیاران هوم سرویز است. این سرویس به صورت منطقه ای در شهرهای تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت ارائه می شود. اگر صدای بوق تلفن قطع شده و طی تماس با مرکز مخابرات، مشکل از سیم کشی تلفن آپارتمان اعلام شده باشد می توانید رفع این مشکلات را به هوم سرویز بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا