برقکاری ساختمان

هزینه رفع اتصالی سیم کشی تلفن چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

ارائه خدمات شرکت مخابرات برای عیب یابی و تعمیر سیم کشی ساختمان، مربوط به اتصالات اصلی مخابراتی است. هرگونه ایراد و مشکل و اتصالی سیم کشی تلفن که بعد از جعبه تقسیم ساختمان، پیش بیاید باید توسط مالک برطرف شود. شرکت مخابرات در مورد سیم کشی تلفن آپارتمان و رفع خرابی تلفن ثابت یا دستگاه تلفن، مسئولیتی ندارد. اتصالات مربوط به سیم کشی تلفن ساختمان همگی در یک جعبه قرار دارد و بخش مربوط به مخابرات از قسمت مشتری مجزا شده است. در موقع بروز مشکل ابتدا با شرکت مخابرات برای بررسی خرابی تلفن تماس بگیرید. در صورتی که سیمکشی تلفن مربوط به مشتری دچار اشکال شده باشد ابتدا مشکل را پیدا کنید.

اتصالی سیم کشی تلفن

تلفن از وسایل ارتباطی ضروری در هر ساختمان است که قطعی یا خراب دن آن، مشکلات زیادی را به همراه دارد. در اغلب موارد علت اصلی خرابی تلفن وجود اتصال در سیم کشی تلفن ساختمان است. فرسودگی سیم تلفن و آسیب به آن علت اصلی قطعی یا نویز و اتصالی در خط است. این مشکل، ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد و لازم است تا بخش های آسیب دیده سیم کشی تلفن تهران ترمیم شود. در این صورت احتمالا بقیه واحدها هم با چنین مشکلی روبرو هستند. قبل از هر اقدامی باید منبع اصلی اتصالی را پیدا کنید. اگر مشکل سیم کشی مربوط به همه واحدها باشد لازم است تا کل سیم های فرسوده عوض شود. قبل از تماس با تعمیرکار از سالم بودن خطوط تلفن سایر واحدها مطمئن شوید. احتمال اینکه تنها همین واحد دچار مشکل اتصالی تلفن باشد نیز وجود دارد.

سیم کشی تلفن برای adsl چگونه انجام می شود؟

اتصالی سیم کشی تلفن آپارتمان

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

اتصالی سیم کشی تلفن آپارتمان

اگر بقیه واحدها مشکلی با خط تلفن ندارند، مشکل از سیم کشی تلفن داخلی است. داخل جعبه تقسیم اصلی برای هر واحد جعبه اتصال مجزا در نظر گرفته شده. جعبه تقسیم مربوط به واحد خود را شناسایی کنید و نسبت به رفع اتصالی از طریق سیم کشی تلفن آپارتمان کرج اقدام کنید. شاید لازم باشد، سیم های فرسوده را به کلی تعویض کنید و سیم کشی تلفن را بازسازی کید. اگر در زمینه تعمیر خطوط تلفن شیراز و یا تعویض سیم های فرسوده تجربه ای ندارید با خدمات سیم کشی تلفن ثابت ما هماهنگ کنید. تکنیسین های ما در کوتاه ترین زمان برای عیب یابی و اشکال خط به محل مراجعه می کنند.

عیب یابی علت خرابی تلفن

اگر سیم ها فرسوده نیستند و به نظر مشکلی در این قسمت وجود ندارد، با دستگاه تلفن تست بزنید. دستگاه تلفن را به جعبه اتصال نزدیک کرده و جک ها را وصل کنید تا صدای بوق شنیده شود. در صورت شنیده نشدن صدای بوق مشکل از مخابرات است. ولی شنیدن صدای بوق ممتد تلفن، نشان می دهد که علت اتصالی سیم کشی تلفن از داخل خانه است. در نظر داشته باشید که قسمت مربوط به شرکت مخابرات را نمی توانید باز کنید. این قسمت حتما باید توسط نماینده شرکت و تکنیسین مخاربرات عیب یابی شود. مشترکین تلفن ثابت مجاز به بررسی و دستکاری سیم های تلفن مربوط به مخابرات نیستند. ساکنین می توانند مسیر تلفن اختصاصی واحد مربوط را تعمیر و یا تعویض کنند. 

سیم کشی هوشمند ساختمان چگونه انجام می شود؟

اتصالی سیم کشی تلفن خانگیاتصالی سیم کشی تلفن

رفع خرابی تلفن ثابت

تکنسین های با تجربه از روی صدای بوق و نوع آن می توانند علت اتصالی تلفن را پیدا کنند. کار با سیم های تلفن به اندازه سیم کشی برق ساختمان خطرناک نیست ولی حتی سیم تلفن هم دارای ولتاژ ضعیف برق است. اگر دوره آموزش سیم کشی تلفن ثابت مشهد را گذرانده باشید حتما می دانید که شوک الکتریکی ناشی از سیم تلفن و رطوبت غیر ممکن نیست. با احتیاط و حفظ جوانب ایمنی مشکل را بررسی کنید. به طور کلی بعد از اتصال دستگاه تلفن به جک ها با 3 نوع بوق مواجه می شوید

  • بوق اشغال: علت اتصال در سیم کشی تلفن یا وجود مانع فلزی در مسیر سیم کشی
  • بوق ممتد: روی هم افتادن سیم های تلفن و یا خیس شدن سیم ها در اثر بارندگی یا ترکیدگی لوله ها
  • بدون بوق: سیم کشی اتصالی پیدا کرده یا به طور کلی قطع شده

سیم کشی تلفن داخلی و نویز

وجود هرگونه نویز خط تلفن، کیفیت مکالمه و صدای خط را تحت تاثیر قرار می دهد. اتصالی سیم کشی و نویز می تواند کاهش سرعت اینترنت adsl را نیز به دنبال داشته باشد. این مشکل حتی روی تلفن های سانترال هم اثر گذار است. بنابر این به محض وجود نویز و اتصالی با خدمات سیم کشی تلفن هماهنگ کنید تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود. به خصوص در شرکت ها و ادارات نویز در خطوط تلفن و کاهش سرعت اینترنت موجب افت راندمان کاری می شود و ضررهای مالی بیشتری را به همراه دارد. لازم است تا همه مسیر سیم کشی تلفن آپارتمان از جعبه تقسیم تا پریز های تلفن را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع ایراد در پریز تلفن است برای بررسی ابتدا دستگاه تلفن را به یک پریز دیگر وصل کنید تا از سالم بودن پریز مطمئن شوید.

برطرف کردن اتصالی سیم کشی تلفن

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

اتصالی سیم کشی تلفن ساختمان

همیشه اول با مخابرات تماس بگیرید و در صورت نبود مشکل از سوی مخابرات، موارد دیگر را بررسی کنید. چنانچه در مسیر سیم کشی تلفن داخلی و پریزها مشکلی وجود نداشته باشد، ایراد را در کابل کشی و سیم کشی تلفن ساختمان اصفهان بررسی کنید. به طور کلی علت اصلی اتصالی و نویز می شود یکی از این موارد است:

  • اتصالی سیم کشی تلفن و سیم برق

اصلی ترین علت ایجاد نویز و اتصال سیم کشی تلفن مربوط به کابل برق است. در مواردی که سیم کشی تلفن با کابل برق در یک امتداد و نزدیک باشند، مشکل در خطوط تلفن دیده می شود. در ساخت و سازهای غیر اصولی چنین مشکلی بیشتر دیده می شود. پیمانکار شرکتی همیشه سیم های تلفن و کابل برق را در مسیر متفاوتی طراحی می کند و همجواری این دو با هم مشکل ساز می شود. سیم های برق روی خطوط تلفن نویز ایجاد می کنند در این صورت تنها راه حل جدا کردن مسیر سیم کشی تلفن است. شاید مجبور شوید از سیم های روکار استفاده کنید که اصلا چهره مناسبی ندارد. قبل از تصمیم گیری سایر پریزها را هم بررسی کنید. احتمال اینکه این پریز دچار مشکل با سیم برق باشد، دور از ذهن نیست.

قیمت برقکاری ساختمان 1403 چقدر است؟

هر نوع سر هم بندی و یا سیم کشی غیر اصولی تلفن داخلی نیز با خرابی تلفن همراه است. اتصالی سیم کشی تلفن سانترال را بررسی کنید. اگر سیم ها در مجاورت اماکن مرطوب باشند و یا اتصال سیم های تلفن به درستی انجام نشده باشد، وجود نویز طبیعی است. در این صورت با کمترین کشیدگی و حرکتی سیم ها قطع و وصل شده و تلفن اتصالی پیدا می کند. این مشکل در دارات بسیار رایج است. به طور معمول کاربران خانگی مخابرات از سیستم های سانترال استفاده نمی کنند. در ادارات سیم کشی سانترال برای برقراری ارتباط موثر بین مشتری و کارکنان یا بین کارکنان شرکت ضروری است. برای بررسی وضعیت سانترال لازم است تا با یک متخصص تماس بگیرید. در صورت اشکال کلی می بایست همه سیم کشی ها نوسازی شود ولی اغلب مشکل به راحتی حل خواهد شد.

  • خدمات سیم کشی تلفن ثابت

در صورت وجود اشکال در خطوط تلفن، نویز و اتصال سیم کشی تلفن با سرویس سیم کشی تلفن هوم سرویز تماس بگیرید. تعویض سیم های فرسوده تلفن، انجام خدمات سیم کشی سانترال، نویزگیری و رفع مشکل صدا در خطوط تلفن و هرگونه خرابی در سیم کشی تلفن ساختمان توسط تکنیسین با تجربه انجام می شود. در جدول زیر هزینه های تعمیر سیم کشی تلفن به تفکیک آورده شده، هزینه تعویض سیم کشی تلفن تبریز پس از بررسی های حضوری مشخص می شود.

خدمات سیم کشی تلفن

خدمات سیم کشی تلفن بخشی از سرویس های کاربردی درب منزل هوم سرویز است. این سرویس برای ساختمان های اداری و مسکونی ارائه می شود. رفع نویز و پارازیت خطوط تلفن، رفع ایراد خرابی تلفن و بوق اشغال دائمی، عیب یابی سیم کشی و تعویض سیم های فرسوده و …. توسط بهترین تعمیرکار متخصص با قیمت مناسب انجام می شود. در صورت تهیه لوازم و مصالح توسط همیار، فاکتور خرید به مشتری ارائه می شود. تنها با چند کلیک ساده، سفارش خود را ثبت کنید و یکبار برای همیشه با مشکلات خطوط تلفن ساختمان، خداحافظی کنید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سیم کشی تلفن و رفع خرابی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا