نظافت و پذیرایی

این اشتباهات را در نظافت حمام و سرویس بهداشتی انجام ندهید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

نظافت حمام و سرویس بهداشتی اصلا کار ساده ای نیست. در همین فضای کوچک، خیلی مناطق آلوده و کثیفی وجود دارد که گاهی از دید پنهان می ماند. تمیز کردن هفتگی حمام و توالت حتما توصیه می شود ولی این کار راه و رسمی دارد. گاهی ناخواسته به جای نظافت، آلودگی بیشتری در محیط منتشر می شود. شرکت نظافتی در این مورد موازین مشخصی دارند و نظافتچی طبق اصول صحیح، سرویس بهداشتی را تمیز می کند. بدیهی است که افراد عادی این موارد را همیشه رعایت نکنند. در این مطلب اشتباهات رایج در تمیزکاری حمام و توالت بررسی شده است. کدامیک از این کارها را موقع نظافت حمام انجام می دهید؟

روش های غلط در نظافت حمام و سرویس بهداشتی

این روزها وقت آزاد بیشتری دارید و شاید به خاطر پروتکل های بهداشتی و کرونا، مدت بیشتری را در خانه می مانید. تنها شما نیستید خیلی های دیگر هم در این روزها خانه نشین شده اند. رسیدگی به امورات خانه و نظافت و تمیزکاری بهترین کاری است که برای گذراندن اوقات در این دوران می توانید انجام دهید. یکی از جاهایی که همیشه نیاز به تمیزکاری و شست و شو دارد فضای حمام و توالت است. به نظر می رسد هر چقدر که تمیز می کنید باز هم یک جای کار می لنگد و کثیفی دوباره دیده می شود. این یک روی قضیه است مشکل اصلی را در جای دیگری جستجو کنید. به جای افزایش دفعات شستشو، بهتر است روش صحیح خدمات نظافت منزل مشهد را یاد بگیرید. راه هایی که برای تمیزکاری سرویس بهداشتی استفاده می کنید اصلا شباهتی به نظافت منزل و آشپزخانه و … ندارد.

روش صحیح نظافت و کفسابی پارکینگ

نظافت سرویس بهداشتی و حمام

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟
ضدعفونی فرچه توالت شور بعد از هر بار استفاده

نظافت حمام و سرویس بهداشتی با پاک کننده چند منظوره

پک کننده های چند منظوره برای نظافت عالی هستند اما فراموش نکنید که این مواد برای همه سطوح مناسب نیستند. اگر برای پاک کردن، روشویی، آینه، شیر آلات و …. همگی از یک نوع مواد استفاده می کنید قطعا کارتان اشتباه است. پاک کننده های چند منظوره را طبق توضیحات پشت بطری استفاده کنید برخی از این محصولات برای سطوح استیل یا سنگی مناسب نیستند. این مواد پاک کننده موجب سیاه شدن استیل شیر آلات شده و حتی سطح آینده را نیز مخدوش می کنند.

روش تهیه دوغاب برای کف دستشویی

استفاده از مواد اسیدی برای نظافت در حمام و توالت

یک لیمو را از وسط دو نیم کنید و از آن برای برق انداختن شیر آب و از بین بردن جرم های اطراف شیر آلات سرویس بهداشتی استفاده کنید. به طور کلی مواد اسیدی در از بین بردن جرم های سخت، ایده آل هستند. اما اگر بخواهید از اسید باتری برای نظافت سرامیک کف حمام و دیوارها استفاده کنید یا با این اسید قوی، شیرهای توالت و حمام را تمیز کنید، نتیجه خوبی نخواهد داشت. یکی از بزرگترین اشتباهات در نظافت حمام و سرویس بهداشتی اینست که گاهی فراموش می کنید اسیدهای ضعیف تر نظیر لیمو را نیز از روی شیر آلات، بشویید. باقی ماندن بیش از حد این مواد نیز می تواند به رویه لوازم، آسیب بزند.

بزرگترین اشتباه در نظافت حمام و سرویس بهداشتی

مخلوط کردن محصولات اسیدی با سفید کننده ها بدترین کاری است که می توانید انجام دهید. سفید کننده به تنهایی می تواند یک پاک کننده موثر باشد اما مخلوط کردن آن با سرکه یا سایر محصولات اسیدی،  یک ترکیب خطرناک است. محصولات اسیدی با بسیاری از مواد پاک کننده و لکه برها واکنش نشان می دهند. آزاد شدن گاز کلر نتیجه ترکیب مواد شوینده با یکدیگر است. حتما در مورد گاز سمی کلر و خطرات و اثرات مرگبار آن چیزهایی شنیده اید. این اشتباه ساده می تواند به بهای جانتان تمام شود.

خدمات سمپاشی منازل

اشتباهات نظافت حمام و سرویس بهداشتیشستن دیوارهای حمام و دستشویی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

استفاده از لوله بازکن ها بعد از هر بار نظافت

گرفتگی لوله های فاضلاب یک فاجعه است ولی این دلیل نمی شود که بعد از نظافت حمام و سرویس بهداشتی یک قوطی محلول باز کننده لوله ها را در فاضلاب خالی کنید. لوله بازکن ها به مرور به بدنه لوله ها و اتصالات آن آسیب می زنند. در این صورت روند فرسایش لوله ها و پوسیدگی سریع تر خواهد شد. در عوض توصیه می شود بعد از تمیز کردن سرویس بهداشتی برای جلوگیری از گرفتن لوله ها، از آب جوش استفاده کنید. این کار هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و در بهبود تخلیه لوله های فاضلاب نیز موثر است.

سرعت در نظافت حمام و سرویس بهداشتی

همه پاک کننده های سطوح نیاز به زمان برای از بین بردن میکروب ها و باکتری ها دارند. اگر عادت دارید بلافاصله بعد از ریختن محلول های نظافت، شروع به شستن می کنید کارتان از اساس اشتباه است. بهتر است به جای تمیز کردن سریع آنها، اجازه دهید چند دقیقه محلول ها روی سطوح باقی بمانند تا باکتری ها از بین بروند. در ضمن هواکش حمام و توالت را هم موقع تمیز کاری منزل تهران روشن کنید و در انتها آن را تمیز کنید.

استفاده از یک اسفنج برای نظافت همه سطوح

استفاده از اسفنج یکسان برای تمیز کردن کلیه سطوح حمام و توالت بدترین اشتباهی است که می توانید انجام دهید. با این کار باکتری ها و میکروب ها را از سطحی به سطح دیگر انتقال می دهید. نتیجه اینکه نه تنها سرویس بهداشتی تمیز نشده بلکه در واقع کثیف تر و آلوده تر هم می شود. برای هر قسمت از دستمال و اسفنج های جداگانه استفاده کنید. برای مثال اسفنجی که با آن وان یا روشویی را تمیز کرده اید مناسب نظافت آینه ها و جامسواکی نیست.

تمیز کردن حمام و توالتنظافت حمام و سرویس بهداشتی

خدمات نظافت منزل و محل کار در تهران

نظافت و تمیزکاری منزل کرج تخصص ماست. هوم سرویز بهترین کارگرهای خدماتی را درب منزل یا محل کار اعزام می کند. زمان بندی حضور نظافتچی، طبق خواسته مشتری انجام می شود. برای ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه اقدام کنید. ثبت سفارش شامل پرداخت هیچ هزینه ای نیست. هزینه های دریافتی طبق تعرفه مصوب و بر اساس جدول منتشر شده در همین مطلب دریافت می شود. موقع سفارش حتما درخواست خود را با توجه به جنسیت، ثبت کنید. نظافتچی خانم برای فضای داخلی و کارگر نظافتی آقا برای راه پله و مشاعات کارایی بهتری دارند. با توجه به پروتکل های بهداشتی کرونا در صورت درخواست شما امکان ضد عفونی همراه با تمیزکاری نیز وجود دارد. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا