خانگی و ساختمانی

نصب توری درب و پنجره با قیمت ارزان ✔️

انواع توری درب و پنجره

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

حشرات یکی از عوامل انتقال بیماری و شیوع اپیدمی در انسان هستند. مگس ها کثیف و آلوده اند و روی مواد خوراکی می نشینند. تنها مگس نیست که مزاحمت ایجاد می کند. پشه ها، ساس رختخواب، سوسک های چندش آور همگی منتظرند تا پنجره ها با زشوند. برای از بین بردن حشرات چه راهکاری دارید؟ استفاده از سم و اسپری حشره کش مشکلاتی را به همراه دارد. این مواد آلوده کننده محیط زیست هستند. با نصب توری درب و پنجره خیلی راحت راه ورود حشرات بسته می شود. توری درب و پنجره را می توان در هر مکانی نصب کرد بدون اینکه مشکلی ایجاد کند.

نصب توری درب و پنجره

ساده ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات، بستن راه ورودی است. حشرات ناقل بیماری هستند و باید از محل زندگی مان دور باشند. این موجودات ریز از همه موانع رد می شوند. حشرات استخوان ندارند و همین کار را ساده کرده است. شاید یک سوراخ خیلی ریز تنها محل عبور حشرات باشد اما در اغلب موارد باز ماندن پنجره ها راه را برای ورود این مهمان های ناخوانده باز کرده است. توری پشه ای را می توان بر روی همه پنجره ها و حتی درب های ورودی نصب کرد. به این ترتیب با کمترین هزینه جلوی مزاحم را گرفته اید. با نصب توری پاسیو، ساخت نوری پنجره و توری درب تراس و بالکن جلوی ورود حشرات را بگیرید تا مجبور به سمپاشی منزل و استفاده از سموم شیمیایی نشوید. حشرات به سرعت زاد و ولد کرده و تکثیر می شوند.

بهترین روش خلاص شدن از شر پشه در منزل و روش دفع پشه خانگی

مزایای نصب توری درب و پنجره
میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

ساخت توری پنجره متحرک برای بالکن و تراس

نصب توری درب و پنجره فلزی

خانواده هایی که بچه دارند بیش از دیگران نگران سوسک، مارمولک، پشه، مگس و … هستند. حشرات می توانند بیماری های بدی را انتقال دهند. با نصب توری فلزی، توری درب و ساخت توری پنجره، سلامت خانواده هم بیمه می شود. قیمت توری درب و پنجره یا توری درب بالکن بسیار کمتر از هزینه درمان بیماری است.

توری درب بالکن 

به محض باز کردن درب بالکن مگس و پشه داخل خانه می شوند. توری درب تراس و توری درب بالکن مانع ورود حشرات شده و امکان استفاده از هوای تازه را فراهم می کنند. در تابستان ها هوای خنک از پنجره و تراس وارد منزل می شود که در این صورت نیازی به وسایل خنک کننده نیست. در زمستان هم باید روزی 10 دقیقه درب بالکن را برای تهویه هوا و تبادل هوای داخل و خارج باز گذاشت. توری درب بالکن جلوی حشرات مزاحم را می گیرد.

آیا تا به حال از توری آهنربایی استفاده کرده اید؟

نصب توری پاسیو

حشرات عاشق گیاهان هستند. شیره گل ها و سرسبزی گیاهان همیشه انواع حشرات از جمله مگس، زنبور، پشه حتی مارمولک ها را هم جذب می کند. با نصب توری درب و پنجره و نصب توری پاسیو راه ورود حشرات از هر سمت بسته خواهد شد. انواع توری درب پلیسه ای، توری پنجره آلومینیومی ، توری درب و پنجره UPVC را می توان به صورت ریلی یا لولایی برای پاسیو اجرا کرد. اگر پاسیو و گیاهانی زیبا دارید حتما نصب توری پنجره تهران را جدی بگیرید. یکی از اصلی ترین راه های ورود حشرات و سوسک ها به داخل منزل پاسیو است.

هزینه نصب توری درب و پنجره

نصب توری در پنجره دوجداره

توری درب و پنجره آلومینیومی 

توری درب و پنجره آلومینیومی کرج از قدیمی ترین محافظ ها هستند که همه ما نمونه هایش را در خانه ها دیده ایم. قیمت توری درب و پنجره آلومینیومی مقرون به صرفه است و این توری ها را می توان روی پنجره های آهنی و آلومینیومی نصب کرد. توری پنجره آلومینیومی در دو نوع ثابت و ریلی قابل نصب است. با توجه به اینکه توری پنجره آلومینیومی دید بیرون را کاهش می دهد و از نظر نظافت هم مشکل ساز است، برای دکوراسیون داخلی لوکس پیشنهاد نمی شود. این روزها انواع توری درب و پنجره مدرن شیراز با الیاف یو پی وی سی جایگزین توری پنجره آلومینیومی شده اند.

سفارش ساخت توری درب و پنجره

ساخت توری پشه ای با قیمت مناسب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

نصب توری درب و پنجره پلیسه ای

توری پلیسه از بهترین نوع توری پشه ای است. این سازه به صورت چپ و راستی باز و بسته می شود. برخی از فروشندگان این توری را به نام توری آکاردئونی می شناسند. قیمت توری پلیسه نسبت به نصب توری فلزی، بیشتر است ولی در نظر داشته باشید که توری درب و پنجره پلیسه ای به ندرت خراب می شود. در واقع امکان پاره شدن و آسیب توری درب و پنجره پلیسه ای تقریبا وجود ندارد. بالا بودن قیمت توری پلیسه ای در مقابل دائمی بودن آن، بسیار مقرون به صرفه است. توری پلیسه ای ظاهر ساختمان را شیک و با کلاس تر کرده و به سادگی قابل نظافت و تمیزکاری است.

نصب توری کشویی ریلی

این سازه حتی در هنگام باز کردن پنجره، نیز فضایی را اشغال نمی کند. در واقع با توری کشویی هیچ مشکلی با پنجره نخواهید داشت. تاین محصول در 2 نوع تک ریلی و یا دو ریلی بنا به سفارش مشتری ساخته می شود. به هنگام باز پنجره، توری کامل مانع ورود حشرات می شود. قاب تک ریلی ببا حرکت به سمت چپ یا راست باز و بسته می شود ولی سازه های دو ریل قابلیت باز شدن از دو طرف را دارند. معمولا در درب های بزرگ از این محصول دو ریل استفاده می شود. نوع حرکت کشویی ها بستگی به ریل آن دارد. قاب  روی ریل سوار است و با اشاره انگشت به جرکت در می آید! قیمت این توری ها بستگی به جنس قاب و مواد واولیه ساخت توری دارد.

بهترین توری دپشه ای

توری درب و پنجره

توری درب کشویی ریلی است و لولا ندارد.عایق بندی پنجره کشویی دشوار است! معمولا در بازسازی آپارتمان توری کشویی با انواع پلیسه ای و مدل های جدیدتر تعویض می شود! با توجه به نوع قرار گرفتن توری و شیشه ها، نظافت پنجره کمی مشکل می شود. برای شستن شیشه ها باید قاب توری از پنجره جدا شود تا دسترسی به شیشه دیگر فراهم شود

قیمت نصب توری درب و پنجره در هوم سرویز چقدر است؟

قیمت توری درب و پنجره اصفهان به صورت مترمربع محاسبه می شود. برای نصب توری درب ورودی ، اندازه طول و عرض درب در هم ضرب شده و متراژ توری به دست می آید. قیمت درب توری با توجه به جنس پروفیل تفاوت دارد.جدول زیر هزینه نصب انواع توری درب و پنجره را در هوم سرویز نشان می دهد. فراموش نکنید در هوم سرویز قیمتها مقطوع و شفاف می باشد.اگر  برای رهایی از حشرات موذی کافیست از طریق اپ یا سایت ما درخواست خود را ثبت کنید تا نزدیکترین همیار متخصص جهت نصب توری به منزل شما اعزام شود و درنهایت خدمات حرفه ای نصب توری درب و پنجره را تجربه کنید.

سرویس نصب توری پنجره

نصب انواع توری درب و پنجره ای از سرویس های پر درخواست در فصل بهار است که هم اکنون در شهرهای تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و ساخت توری فلزی رشت ارائه می شود. همیاران سیار ما در همه مناطق حضور دارند و در کوتاه ترین زمان برای اندازه گیری به محل مراجعه می کنند. هزینه سرویس نصب توری بر اساس متر مربع محاسبه می گردد. در جدول درج شده در همین قسمت می توانید تعرفه های توری پنجره را ببینید. مبالغ اعلام شده در این جدول با احتساب یراق آلات مصرفی می باشد. معیار محاسبه قیمت ها حداقل یک متر مربع است. جهت ثبت سفارش از طریق شماره درج شده و یا اپ هوم سرویز اقدام کنید. انواع توری برای پنجره های ساده و دوجداره قابل اجراست لذا نگران قدیمی بودن پنجره خود نباشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا